Jögge Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Har en fråga om man kan ta bort sitt nuvarande konto hos Interpoker, och creata ett nytt, med bättre deals. Eller måste jag skapa ett nytt konto i ett annat namn tex tjejens ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Har en fråga om man kan ta bort sitt nuvarande konto hos Interpoker, och creata ett nytt, med bättre deals. Det går, prata med deras support... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mimmi Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Nån som vet hur jag får fram HHs från IP? Har sparat handnummret för att sen klistra in det i logviewern men jag får bara upp dem 5 senaste. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 IBLAND FÅR JAG INTE UPP borden på crypto, har hänt både på Wille och Inter, ser alltså inget i lobbyn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Det funkar inte för mig. Funkar interpoker för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Det funkar inte för mig. Funkar interpoker för er? Nej kommer inte in. Dessutom har dom bytt villkoren för den bonus jag clearat hittils och eftersom jag inte spelar nl100 kommer jag inte kunna cleara den på ett tag. Var rätt ruttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 nån som kommer in? Min bara stängs ner så fort jag startar den. Har provat o installera om den men utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helvis Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Går det att köra med "små bord" på detta nätverk? Eller har borden en fixerad storlek som ej går att ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 21 September , 2006 Rapport Share Postad 21 September , 2006 Går det att köra med "små bord" på detta nätverk? Eller har borden en fixerad storlek som ej går att ändra? Storleken på borden är tyvärr fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pozz2 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 hur e de me BJ som dom har börjat med? E man ute när pengarna e slut, eller e de som Bet21 hade - utslagshänder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Hur var det nu med crypto $ eller £? Vilket skulle man spela pga skillnad i rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Hur var det nu med crypto $ eller £? Vilket skulle man spela pga skillnad i rake? $-borden är det som gäller om man tänker på raken. Rake-capen ligger på samma nivå oavsett valuta vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Hur var det nu med crypto $ eller £? Vilket skulle man spela pga skillnad i rake? $-borden är det som gäller om man tänker på raken. Rake-capen ligger på samma nivå oavsett valuta vid borden. tyty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Jag satte nyligen in lite mer pengar efter ett uppehåll på Interpoker. Då visar det sig att jag faktiskt hade en gammal 100 dollars månadsbonus kvar sen i Juni att matcha. Den stod på 83% klar, eller 81 pts kvar. Sedan dess har den inte rört sig. Jag har inte på fått ny bonus, eller ens lyckats spela av denna och jag har spelat långt mer än dessa 81p. Supporten har inte svarat efter två mail (helpdesk@playershelp.com) på två dagar. Någon som har något tips på hur man ska ta kontakt med dem? Deras telefonservice är ju under all kritik (sitta i 10 minuter tills man får ett medellande om att ingen är där som kan mitt språk... ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Jag satte nyligen in lite mer pengar efter ett uppehåll på Interpoker. Då visar det sig att jag faktiskt hade en gammal 100 dollars månadsbonus kvar sen i Juni att matcha. Den stod på 83% klar, eller 81 pts kvar. Sedan dess har den inte rört sig. Jag har inte på fått ny bonus, eller ens lyckats spela av denna och jag har spelat långt mer än dessa 81p. Supporten har inte svarat efter två mail (helpdesk@playershelp.com) på två dagar. Någon som har något tips på hur man ska ta kontakt med dem? Deras telefonservice är ju under all kritik (sitta i 10 minuter tills man får ett medellande om att ingen är där som kan mitt språk... ). Skicka ett mail till Ryan, som är chefen där. Han svarar på i princip alla mail: ryanh@interpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Jag satte nyligen in lite mer pengar efter ett uppehåll på Interpoker. Då visar det sig att jag faktiskt hade en gammal 100 dollars månadsbonus kvar sen i Juni att matcha. Den stod på 83% klar, eller 81 pts kvar. Sedan dess har den inte rört sig. Jag har inte på fått ny bonus, eller ens lyckats spela av denna och jag har spelat långt mer än dessa 81p. Supporten har inte svarat efter två mail (helpdesk@playershelp.com) på två dagar. Någon som har något tips på hur man ska ta kontakt med dem? Deras telefonservice är ju under all kritik (sitta i 10 minuter tills man får ett medellande om att ingen är där som kan mitt språk... ). Dom har bytt bonussystem, man måste spela på 1/2 bord eller högre, och då är det raked hands som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Även på NL borden? Jag antar att de tagit bort den månatliga bonusen i den vevan också? Trist, det gör ju sidan avsevärt mindre attraktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Även på NL borden? Jag antar att de tagit bort den månatliga bonusen i den vevan också? Trist, det gör ju sidan avsevärt mindre attraktiv. Ja, även NL borden. Månadsbonusen har dom kvar, 500 raked hands på 1/2 bord och högre. Byt till Sunpoker eller Pokerplex. Sun har $100 match bonus (varje månad) och Pokerplex ger bort upp till $200 (varje månad) om man spelar där. Samma gamla system med MPP där som Interpoker tidigare hade, 5xMPP per dollar i bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Kanon, tack för tipsen Ekenstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Fler än jag som har problem med programvaran efter deras senaste uppdatering? Skulle hora månadsbonusen idag. Satt in pengar och uppdaterade klienten. Efter några minuter startade datorn om. Gjorde tre tappra försök samma resultat varje gång. EDIT: Det är inte interpoker som verkar vara problemet, utan PT! Problemet uppstår när PT skall importera händrena. Har Interpoker bytt format på sina HH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Tjenare allihopa. http://www.interpoker.com/promotions/1106/newplayer_bonus.shtml ang. denna bonus, den går alltså inte att klara på nivåer under 1/2? Annars lät den ju väldigt bra tycker jag. Vore bra att veta innan man sätter in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Tjenare allihopa. http://www.interpoker.com/promotions/1106/newplayer_bonus.shtml ang. denna bonus, den går alltså inte att klara på nivåer under 1/2? Annars lät den ju väldigt bra tycker jag. Vore bra att veta innan man sätter in Nej. Därför har så många fiskar lämnat siten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Tjenare allihopa. http://www.interpoker.com/promotions/1106/newplayer_bonus.shtml ang. denna bonus, den går alltså inte att klara på nivåer under 1/2? Annars lät den ju väldigt bra tycker jag. Vore bra att veta innan man sätter in Nej. Därför har så många fiskar lämnat siten.. Märkligt inlägg. Fiskarna drog när de införde bord lägre än 1/2, vilket är länge sen nu. Tycker det har blivit sämre motstånd på sistone, snarare än bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 Tjenare allihopa. http://www.interpoker.com/promotions/1106/newplayer_bonus.shtml ang. denna bonus, den går alltså inte att klara på nivåer under 1/2? Annars lät den ju väldigt bra tycker jag. Vore bra att veta innan man sätter in Nej. Därför har så många fiskar lämnat siten.. Märkligt inlägg. Fiskarna drog när de införde bord lägre än 1/2, vilket är länge sen nu. Tycker det har blivit sämre motstånd på sistone, snarare än bättre. Jag menar att den totala spelarvolymen sjunkit drastiskt sedan man försämrade bonusvillkoren - därmed har också många fiskar försvunnit. Kan hända att motståndet inte hårdnat, men vill man spela t. ex. Full Ring NL, är det numera nästan hopplöst hitta bord, utom på den lägsta $0,15/0,25 - nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Nu har de uppgraderat - och jag kan inte logga in. "Du har inga pengar på ditt konto, så du får öppna ett nytt" var svaret Interpoker gav mig! "Alternativt kan du ringa och bekräfta ditt lösenord". Det var det dummaste jag läst på länge! För övrigt tycker jag deras uppgradering innebär en försämring, förstår inte de som klagat på klientens utseende tidigare! Nu är det mer ansträngande för ögat med de grälla färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts