Hakka Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Dom har insett sitt misstag och ändrat på sidan. $0.005 per poäng verkar det vara som gäller Länk: http://www.interpoker.com/cgi-bin/12days05.pl?date=20051213 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 well, too good 2 b true, right:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Ngn som cashat ut till sitt bankkonto från inter? Ngraa problem, hur lång tid tar det innan pengarna kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Haha snålt som ***. Det va ju absolut mycket sämre än förväntat, skulle brännt poängen på turneringar istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Vänner, För några månader hade Interpoker ett erbjudande, där man fick Super System 2 och en keps om man spelade 2000 rejkade händer. Efter kampanjen fick man registrera sig på deras webbsida, där det stod att man skulle få sakerna i november. Jag har dock inte fått någonting. Är det någon annan som fått boken och kepsen? Det är ju snart jul. Boken skulle man ju kunna ge bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Den skulle dyka upp i veckan enligt Interpoker. Lagom segt med 3 månaders leverans tid tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Jag har inte heller fått min keps och bok, hade nästan gett upp men efter Espens svar så kanske man kan hoppas på att få grejerna iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag läste just att de kommer göra om Poker Points till cash, hur ser jag hur många PP jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag läste just att de kommer göra om Poker Points till cash, hur ser jag hur många PP jag har? På huvudsidan i klienten står det hur många poäng du har. Jag har för mig att det är uppe till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag läste just att de kommer göra om Poker Points till cash, hur ser jag hur många PP jag har? På huvudsidan i klienten står det hur många poäng du har. Jag har för mig att det är uppe till höger. Står inte där längre tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Jag läste just att de kommer göra om Poker Points till cash, hur ser jag hur många PP jag har? På huvudsidan i klienten står det hur många poäng du har. Jag har för mig att det är uppe till höger. Står inte där längre tror jag. Mkt riktigt, det är borttaget, så finns det ngn annan metod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beerick Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Har kollat omkring lite i tråden men inte hittat något svar. Behöver man skatta för vinsterna på Interpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakka Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Nån som fått pengar för poängen?? Jag har inte fått nåt, har visserligen inte spelat där på väldigt länge och jag hade inte många poäng men ett par dollar borde jag fått iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Jag fick storslagna 5 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Mina 2200 points omvandlades till enorma 11$... Vet inte om jag ska köpa ett kungarike eller en häst... Nåja, det skedde automatiskt iaf... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Vänner, För några månader hade Interpoker ett erbjudande, där man fick Super System 2 och en keps om man spelade 2000 rejkade händer. Efter kampanjen fick man registrera sig på deras webbsida, där det stod att man skulle få sakerna i november. Jag har dock inte fått någonting. Är det någon annan som fått boken och kepsen? Det är ju snart jul. Boken skulle man ju kunna ge bort. Någon som fått kepsen och boken ännu? Har ni kontaktat Interpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Jo jag pratade med dem senast i förra veckan. Försenat och ännu mer försenat har dem svarat varje gång. Hade jag inte fått sakerna denna veckan skulle jag skicka ett mail till pokermanagern sa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerd_Buster Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 hej, är det nån annan som ruggiga connection problem med interpoker spelade för typ 10 min sen och bordet frös 6 gånger på typ 25 händer. det har varit såhär i typ 2 veckor nu, igår funkade det felfritt idag verkar det kört jag skickade mejl till dom och fick nått sånt standard svar ingen hjälp där sitter på bredbandsbolaget 8/1 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gullis Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 undrar hur man får tag i pin koden man behöver när man ska ta ut pengar till sitt visakort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 undrar hur man får tag i pin koden man behöver när man ska ta ut pengar till sitt visakort Du får den via vanlig post efter att du reggat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nån som fått boken + kepsen?! Still waitin.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nån som fått boken + kepsen?! Jag fick boken och kepsen i går. De är skickade från Las Vegas i USA med vanlig post (US Postal Service). På paketet hade de skrivit att det var en gåva, så jag slapp problem med tullen. Jag fick hämta ut mitt paket på ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Nån som fått boken + kepsen?! Jag fick boken och kepsen i går. De är skickade från Las Vegas i USA med vanlig post (US Postal Service). På paketet hade de skrivit att det var en gåva, så jag slapp problem med tullen. Jag fick hämta ut mitt paket på ICA. Att den var en gåva hindrade inte tullen från att tvinga på mig moms samt expeditionsavgift på den I-pod shuffle jag vann i deras julfreeroll. Hade de deklarerat värdet på gåvan för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Att den var en gåva hindrade inte tullen från att tvinga på mig moms samt expeditionsavgift på den I-pod shuffle jag vann i deras julfreeroll. Hade de deklarerat värdet på gåvan för dig? Ja, kepsen var värd $2 och boken $10. Portot gick på $18. Tråkigt att Interpoker skickar sådana här saker från USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 3 Januari , 2006 Rapport Share Postad 3 Januari , 2006 Fick min bok o keps igår, så ni som inte har fått behöver nog inte vara oroliga då allt säkert är på ingång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts