Lantash Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Har sökt runt lite men hittat någonstans så nu får jag ställe frågan här. Hur många bord kan man ha igång samtidigt på interpoker/cryptologic nätverket? Tacksam för svar Du kan ha hur många bord du vill öppna. Mitt rekord är 7 st på 1024x768 upplösning - klå det om du kan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 Hej Någon som fattar hur man tar ut pengar från Interpoker om man har gjort insättningen via Visa kort?. Den här pinkoden som de frågar efter om man vill ta ut igen till visa, vart får man tag på den? Hoppas på svar. //gisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 Den här pinkoden som de frågar efter om man vill ta ut igen till visa, vart får man tag på den? Du får koden hemskickad via snigelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 Den här pinkoden som de frågar efter om man vill ta ut igen till visa, vart får man tag på den? Du får koden hemskickad via snigelpost. Värt att nämna att det tar ca två veckor att få den hemskickad... Något mer man bör säga? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Ok tack, men koden får man automatiskt hoppas jag?. //gisse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Ok tack, men koden får man automatiskt hoppas jag?. Ja, bara du sätter in pengar, så ska den skickas ut automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Ok, tack så mycket för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scudmissile Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Av någon anledning kan jag inte sätta in pengar med mitt visa-kort. Interpoker säger bara att vid denna tidpunkt går det inte att registrera kortet. Någon som vet något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hegen Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Vann en SnG på interpoker i går kväll men stålarna har inte gått in på kontot än. Brukar pengarna gå in direkt i vanliga fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Vann en SnG på interpoker i går kväll men stålarna har inte gått in på kontot än. Brukar pengarna gå in direkt i vanliga fall? Testa att sätta dig vid ett tomt cashgamebord, lämna det och kolla i cashiern igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reflection Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 var är InterPoker baserat? är det skatt på pengarna man tar ut? Kan man ta ut en större summa än den man satte in med sitt visa eller måste man använda Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Går det att se raked hands played ngn stans? Edit, hitta en procent mätare på hur många raked hands jag spelat för att få bonusen. Verkar ta en jädra tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 LAB: Kolla i Cashier under Promotions. Där kan du se hur många procent av bonusen som är avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 LAB: Kolla i Cashier under Promotions. Där kan du se hur många procent av bonusen som är avklarad. Han skrev ju annars att han hittat en procentmätare LAB: finns annars ett program som heter cryptocounter som räknar ut raked hands, finns för nedladdning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 doh jag läste bara halva posten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 LAB: Kolla i Cashier under Promotions. Där kan du se hur många procent av bonusen som är avklarad. Han skrev ju annars att han hittat en procentmätare LAB: finns annars ett program som heter cryptocounter som räknar ut raked hands, finns för nedladdning här. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ennio Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Tja! Har spelat på nätet i några månader nu och är sugen på att ta ut lite pengar. Använder neteller men jag har just nu pengarna på Interpoker. Satte in pengar på Interpoker med neteller. Kan man betala ut pengar från Interpoker gratis till bank eller Visa? Om inte, finns det nån annat sätt att få hem pengarna på kontot utan kostnad eller en väldigt liten kostnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepe82 Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Hej alla Pokerspelare Har ett litet problem ibland med uppkopplingen till Interpoker. När jag försöker få kontakt med klienten så kopplar min router ut, då jag får dra ut strömmen och sen starta om routern. Mitt internet kopplas helt enkelt ner. Ibland så funkar allt perfekt och kan sitta i timmar. Har skickat frågan till deras support som stod som frågetecken(som vanligt). Är det någon PF:are som antingen är duktig på datorer eller har haft samma problem som kan hjälpa mig? Har ADSL modem och en vanlig D-Link router Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Oj,oj,oj! Interpoker har fina grejer på G i december... Fick just hem deras reklam där de beskriver sina fina "12 Days of Christmas". Och fina är dem De börjar med följande konvertering av POker POints nu på tisdag 13/12. 2005-12-13 December 13th - InterPoker Points Converted to Cash! To get you into the festive mood at the start of our world famous 12 days to Christmas promotion, we thought we'd dump a load of cash into everyone’s account! - on December 13th we'll be converting all your Poker Points to CASH! You will receive $0.50 for each Poker Point on your account! You’ll see this deposit within your cashier statement labelled with the transaction code RLM. This conversion of Points will signal the end of the current Poker Point system (you'll stop getting Points as of the end of November). Look out for our new, improved Poker Point reward system starting in January. Tyvärr har de tagit bort Poker Points från lobbyn, men jag vet på rak arm att jag har ju lätt över 3000 PP! Detta skulle ju - om där inte dyker upp några dolda villkor som maxtak exv. - att jag skulle casha in 1500 $!!! Mmmmmmmumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Tyvärr är nog detta för bra för att vara sant, men hoppas kan vi ju alltid! Jag har inte spelat så väldigt länge på Interpoker (6 månader) och har 18.000 poäng. Kan inte tänka mig att jag ska få 9000$ för det. Hur mycket ska inte detta totalt kosta för Interpoker om erbjudandet trots allt stämmer? Någon som undersökt detta närmare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jögge Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Oj,oj,oj! Interpoker har fina grejer på G i december...Fick just hem deras reklam där de beskriver sina fina "12 Days of Christmas". Och fina är dem De börjar med följande konvertering av POker POints nu på tisdag 13/12. 2005-12-13 December 13th - InterPoker Points Converted to Cash! To get you into the festive mood at the start of our world famous 12 days to Christmas promotion, we thought we'd dump a load of cash into everyone’s account! - on December 13th we'll be converting all your Poker Points to CASH! You will receive $0.50 for each Poker Point on your account! You’ll see this deposit within your cashier statement labelled with the transaction code RLM. This conversion of Points will signal the end of the current Poker Point system (you'll stop getting Points as of the end of November). Look out for our new, improved Poker Point reward system starting in January. Tyvärr har de tagit bort Poker Points från lobbyn, men jag vet på rak arm att jag har ju lätt över 3000 PP! Detta skulle ju - om där inte dyker upp några dolda villkor som maxtak exv. - att jag skulle casha in 1500 $!!! Mmmmmmmumma! Hmm har en liten fråga kommer Interpoker fixa pointsen automatiskt eller måste man göra nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Dom kommer att fixa det automatiskt. Har mejlat Interpoker och frågat om detta verkligen stämmer. Återkommer här när jag fått svar. Tror att det bästa vi kan hoppas på är att dom skrivit fel och att man får 0,05$ per PP. Även det skulle vara grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Dom kommer att fixa det automatiskt. Har mejlat Interpoker och frågat om detta verkligen stämmer. Återkommer här när jag fått svar. Tror att det bästa vi kan hoppas på är att dom skrivit fel och att man får 0,05$ per PP. Även det skulle vara grymt bra! 0,05$ låter som en bra deal ändå. Har spelat FL så inte fått ihop så många poäng, bara 4000. Men 200$ skulle inte va helt fel, betydlig bättre value än vad man fick om man använde dem i turneringar för då va dem bara värda 0,01$. Men jag har inte fått mail från dem angående poängen än. Bara mig dem inte mailat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mdmar Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 ja, det verkar ju minst sagt grymt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Lite förhandsinfo om deras kampanj: Från 2+2: From December 13th thru the 24th, InterPoker will be running a promotion every day! According to Interpoker, the Full Details for each promotion will become available to view two days before the date it runs. BUT... here's a sneak peek... T 12/13 - Poker Points converted to Cash W 12/14 - 50 iPod Freeroll R 12/15 - Free Interpoker Gift F 12/16 - $10 for Pocket Kings S 12/17 - $20 for 300 Hands N 12/18 - £150K Guaranteed Christmas Cracker Tournament M 12/19 - 5x$1K Overlay Tournament T 12/20 - $10 for Pocket Aces W 12/21 - Paid 2 Play R 12/22 - $5000 Prize Draw F 12/23 - Freeroll S 12/24 - $30 for 400 Hands Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts