tony103 Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hej jag har läst igenom tråden,undrar bara om jag fattat det hela rätt, jag har spelat till och från på ip och satt in pengar med mitt mastercard.Men nu tänkte jag att jag skulle ta ut lite pengar så jag har skaffat ett neteller konto och satt in 90 dollar med det. Det är väl först nu när jag har satt in pengar med neteller som dem skickar pinkoden för jag har inte fått någon kod vid något tidigare tillfälle? Citera
Nick Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Vänner, Jag tänkte bara berätta att Interpoker öppnade mitt konto snabbt. En kopia på körkort och en räkning skickades i går. I dag öppnades kontot igen. Nu måste jag bara vänta tills 1 juli, så att jag kan ändra min adress. En massa fula UTF8-tecken i adressen, så koden lär väl inte komma fram. Vän, Jag missade detta också dock endast ett "ä" som helt enkelt inte kom med. Koden droppade ner i brevlådan ändå så är adressen någorlunda så kommer nog brevet fram. Citera
tony103 Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hallå är det någon vänlig själ som kan svara på min fråga ? Citera
Quasi Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hallå är det någon vänlig själ som kan svara på min fråga ? De verkar experimentera lite med hastigheten ja, förhoppningsvis tar de bort den senaste förändringen då den fick mig att stänga ner och lira på ett annant nätverk istället. Den kan nästan jämföras med b2b en dag då servrarna ligger efter och varje beslut tar 3 sek efter att man tryckt på knappen. Citera
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hej jag har läst igenom tråden,undrar bara om jag fattat det hela rätt, jag har spelat till och från på ip och satt in pengar med mitt mastercard.Men nu tänkte jag att jag skulle ta ut lite pengar så jag har skaffat ett neteller konto och satt in 90 dollar med det. Det är väl först nu när jag har satt in pengar med neteller som dem skickar pinkoden för jag har inte fått någon kod vid något tidigare tillfälle? Om inte jag minns fel så ska ip, eller snarare Ecash, skicka dig en pinkod inom loppet av 5-10 arbetsdagar from din första insättning... Så om du har spelat där en längre tid utan att erhålla en pinkod så är det nog läge att kontakta dem... /TF - nynnar på "Hörrdu speleman, kan du svara på min fråååga" med skånsk dialekt... Citera
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hallå är det någon vänlig själ som kan svara på min fråga ? De verkar experimentera lite med hastigheten ja, förhoppningsvis tar de bort den senaste förändringen då den fick mig att stänga ner och lira på ett annant nätverk istället. Den kan nästan jämföras med b2b en dag då servrarna ligger efter och varje beslut tar 3 sek efter att man tryckt på knappen. Du svarar på fel fråga Quasi... /TF Citera
tony103 Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Tack för svaret jag får nog kontakta dem! Citera
Quasi Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Hej jag har läst igenom tråden,undrar bara om jag fattat det hela rätt, jag har spelat till och från på ip och satt in pengar med mitt mastercard.Men nu tänkte jag att jag skulle ta ut lite pengar så jag har skaffat ett neteller konto och satt in 90 dollar med det. Det är väl först nu när jag har satt in pengar med neteller som dem skickar pinkoden för jag har inte fått någon kod vid något tidigare tillfälle? Om inte jag minns fel så ska ip, eller snarare Ecash, skicka dig en pinkod inom loppet av 5-10 arbetsdagar from din första insättning... Så om du har spelat där en längre tid utan att erhålla en pinkod så är det nog läge att kontakta dem... /TF - nynnar på "Hörrdu speleman, kan du svara på min fråååga" med skånsk dialekt... Det kan ta upp till 3 veckor tror jag. TotalFarker: Hasse Alfredsson & Kvinnaböske band - Änglahund! Citera
TotalFarsa Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Det kan ta upp till 3 veckor tror jag. Interpokers pin kom efter exakt två veckor till mig... TotalFarker: Hasse Alfredsson & Kvinnaböske band - Änglahund! Kommer ihåg när man som liten palt åkte runt på öland i farfars tvåtons-merca o den låten gick varm i kasettdäcket... Det var tider det /TF Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Vänner, Då har jag klarat av Interpokers månadsbonus. Eftersom en hel del verkar ha problem med att få Cryptocounter att fungera, så kan jag berätta att jag fick månadsbonusen efter ca 2100 händer på FL 0.25/0.50. Jag spelar på vardagskvällar och lite på helgerna. Således torde ungefär 1/3 av händerna på FL 0.25/0.50 bli rejkade med minst $0.25, om man spelar vid samma tidpunkter som jag gör. För denna nivå är det väl ändå helt OK, då man inte kan hitta bättre reloadbonusar på något annat ställe. Det finns ju en del sign-up-bonusar på Prima som är bättre, men de får man bara köra en gång. Citera
Lantash Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Tack för svaret jag får nog kontakta dem! Ett tips är att ringa dom, omöjligt att få tag på dom via mail. Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ett tips är att ringa dom, omöjligt att få tag på dom via mail. Jag har alltid fått svar via e-post inom rimlig tid. Citera
tony103 Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Jag har skickat tre mail redan men får inga svar!har alla ni satt in era första pengar med neteller? om inte, fick ni en kod om ni satte in med tex visakort? Citera
Lantash Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Ett tips är att ringa dom, omöjligt att få tag på dom via mail. Jag har alltid fått svar via e-post inom rimlig tid. Och vad är rimlig tid ur dina ögon. Citera
TANDEMCYKELN Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Och vad är rimlig tid ur dina ögon. Ett dygn. Citera
Lantash Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Vänner, Då har jag klarat av Interpokers månadsbonus. Eftersom en hel del verkar ha problem med att få Cryptocounter att fungera, så kan jag berätta att jag fick månadsbonusen efter ca 2100 händer på FL 0.25/0.50. Jag spelar på vardagskvällar och lite på helgerna. Således torde ungefär 1/3 av händerna på FL 0.25/0.50 bli rejkade med minst $0.25, om man spelar vid samma tidpunkter som jag gör. För denna nivå är det väl ändå helt OK, då man inte kan hitta bättre reloadbonusar på något annat ställe. Det finns ju en del sign-up-bonusar på Prima som är bättre, men de får man bara köra en gång. Har också clearat bonusen men på $0.15/0.25 och då tog det mig 2000 händer för att få ihop 800 raked hands. Citera
tony103 Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Vad gäller deras email så är den ett stort skämt !!!!!!!!!! jag har skickat 10 mail men inte fått svar än!!!!!!!!!!!! men jag ringde istället, tack för tipset lantash. jag skulle ha fått koden redan i jan när jag gjorde första insättningen, men nu har dem skickat en ny som kommer om 2 veckor tack för alla hjälpsamma svar! Citera
phakira Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Vad gäller deras email så är den ett stort skämt !!!!!!!!!! jag har skickat 10 mail men inte fått svar än!!!!!!!!!!!! men jag ringde istället, tack för tipset lantash. jag skulle ha fått koden redan i jan när jag gjorde första insättningen, men nu har dem skickat en ny som kommer om 2 veckor tack för alla hjälpsamma svar! Jeg har ikke hatt noen som helst problemer med support, har sendt 2 mail's og fikk svar innen 1 virkedag begge ganger, og har også snakket med de på telefon... her måtte jeg vente i ca. et halvt min... Citera
MJ Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Någon som har haft problem med att komma till Cashier? (inte funkat de senaste två dagarna). Citera
Gaupan Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Slutspelat på Interpoker! Har tyckt att Interpoker varit en bra site att praktisera lite SH på. Är ovan SH spelare och har svårt att hänga med i tempo och aggresivitets nivå, då är 90$ bonusen lagom för att antingen vinna lite eller gå runt iaf. Senast jag satte in pengar (500) fick jag 150$ i bonus som jag inte kan cleara, efter mitt andra mail fick jag svaret att det var min depositbonus och att jag har kvar över 4600 raked hands för att cleara den. Svarade på det mailet och förklarade att jag började spela i Januari hos Interpoker och redan hade fått en depositbonus. Tror ni de har svarat? Nej. Tar ut pengarna och praktiserar SH på Pokerstars istället, de känns mkt mer seriösa. Citera
TotalFarsa Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Senast jag satte in pengar (500) fick jag 150$ i bonus som jag inte kan cleara, efter mitt andra mail fick jag svaret att det var min depositbonus och att jag har kvar över 4600 raked hands för att cleara den. Sweet jeebus!!! Det var inte ett dåligt rakekrav... Måste ju ha hänt nåt rekorderligt knäppt när du signade för det där hände inte mig /TF Citera
Gaupan Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Har kollat PT och hade närmare 1400 raked hands på FL 2/4 så dessa borde vara inräknade Jag tycker inte att deras gränssnitt är så trevligt ändå, lite för mörkt, jag för dålig kännsla och det känns som om jag spelar sämmre. Inbillning naturligtvis men psyket ska inte underskattas Citera
TotalFarsa Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jo, men det är ju tämligen orimligt att du ska rejka 30 ggr bonusbeloppet... är ju isfåall den sugigaste bonus jag har hört talas om... inter har väl f.ö bara sin månatliga 90-bonus som man ska rejka ggr 8 så det hela verkar jäkligt konstigt... /TF Citera
Ekenstar Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Låter som du använt nån sopig affekod du har använt när du har signat upp, stämmer det? Citera
Recommended Posts