Gå till innehåll

SAJT: InterPoker.com


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 551
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satte in 500$ i helgen för att practisera lite SH och samtidigt få bonus ifall jag går minus.

 

Då fick jag bonus på 150$, vad kan det vara är det någon anna som råkat ut för det?

 

Hade du kanske sedan tidigare en oclearad bonus på 60$ som i kombination med din nya insättning då uppgick till 150?

 

Om inte, så vete f*n :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skaffat konto, PIN koden mejlas väl till mig? Var kan man hitta en vanlig enkel rake table? Ett pund är ju som 2 dollares och man har max rake på £3 på £-borden blir det dubbla raken!!! Förklara gärna rake systemet för de olika valutorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skaffat konto, PIN koden mejlas väl till mig? Var kan man hitta en vanlig enkel rake table? Ett pund är ju som 2 dollares och man har max rake på £3 på £-borden blir det dubbla raken!!! Förklara gärna rake systemet för de olika valutorna.

 

max 3 av varje enhet. Om du är rakemedveten, spela på $ borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skaffat konto, PIN koden mejlas väl till mig? Var kan man hitta en vanlig enkel rake table? Ett pund är ju som 2 dollares och man har max rake på £3 på £-borden blir det dubbla raken!!! Förklara gärna rake systemet för de olika valutorna.

Effekten blir väl bara att raken cappas senare på £-borden? I de allra flesta potter man spelar på 1/2 FL kommer det inte att spela nån roll, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"You can only withdraw back to your credit card an equal amount of funds that you have deposited with ECash using your credit card. Any prior history of your credit card on our systems will allow more funds to be sent back to your credit card than the amount you have deposited into your account."

 

 

Någon som kan hjälpa mig förstå det här??

INnebär det att om man tidigare användt kreditkort på interpoker så kan man ta ut mer pengar än det man satte in för?? Isåfall är det ju konstigt med tanke på vad som står i första menningen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"You can only withdraw back to your credit card an equal amount of funds that you have deposited with ECash using your credit card. Any prior history of your credit card on our systems will allow more funds to be sent back to your credit card than the amount you have deposited into your account."

 

 

Någon som kan hjälpa mig förstå det här??

INnebär det att om man tidigare användt kreditkort på interpoker så kan man ta ut mer pengar än det man satte in för?? Isåfall är det ju konstigt med tanke på vad som står i första menningen..

 

Du kan bara ta ut det du satte in till ditt kredikort. Om du satt in flera gånger (och inte tagit ut) kan du ta ut den totala summan av insättningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Har en fråga ang interpoker.....

 

Läste en grej i pokerlistings.com om interpoker som verkade bra men jag kanske missuppfattar det lite..

 

Det står såhär: ''Loyalty bonus (10)

Yes, there is the monthly $100 re-load bonus awarded as the player first deposits and then completes the 800th real money hand in a raked pot.''

 

Jag har beräknat att om jag spelar 50 händer/ timmen och spelar 3 timmar om dan så tar det max 6 dagar att spela in 800.... Så för varje gång jag spelar 800 raked händer får jag 100 dollar depsoit bonus ?

 

Kompletta länken om all info om interpoker finns här:

 

http://www.pokerlistings.com/inter-poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tid för mig att göra mitt första inlägg här på pokerforum.nu.

 

Öppnade ett konto på Interpoker idag. Satte in 90 dollar för att få ut bonusen på 100%. Uppskattar att jag nu har spelat ungefär 250 rakade händer, men märker ingen bonus på mitt konto. När dyker dessa upp? Måste jag upp i ca. 1000 rakade händer innan jag får min bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tid för mig att göra mitt första inlägg här på pokerforum.nu.

 

Öppnade ett konto på Interpoker idag. Satte in 90 dollar för att få ut bonusen på 100%. Uppskattar att jag nu har spelat ungefär 250 rakade händer, men märker ingen bonus på mitt konto. När dyker dessa upp? Måste jag upp i ca. 1000 rakade händer innan jag får min bonus?

 

Hela bonusen släpps på en gång, det krävs 8x raked hands (minst 0,25 i rake), dvs du måste spela 720 raked hands innan du får den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev för typ två veckor sedan att Interpoker hade ett JÄKLIGT dåligt system för att kunna byta adress. Lång historia var det.

 

Kan upplysningsvis meddela att de fortfarande inte gett mig någon PIN-kod så att jag kan casha ut.

 

Tipset är om du ska flytta: Töm kontot till neteller innan. Tappa ALDRIG bort din PIN-kod, det kan innebära självmord för din BR.

 

Nu så! Efter ca 2 månaders väntan och en hel massa mailande så har jag fått mig en ny PINkod! Wow! Har vid ett par tillfällen försökt få dem att skicka en ny, men de har konstant vägrat göra något. Efter den sjunde påminnelsen så damp det idag ner ett brev från dem med ny kod! Weeeehooo!

 

Snabbt och enkelt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur Interpoker räknar rejkade händer för deras $90 månadsbonus? Det står på deras sida att (minst) 25 cent måste tas i rake för att den ska räknas. Men om man spelar på £ och €-bord då?

$0.25 är ju bara ca £0.14.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in lite pengar på interpoker genom mitt Neteller konto, nu när jag försöker ta ut det måste jag ange en pinkod till ECash, jag har inget konto där.

 

Är det så att det när man sätter in pengar på interpoker och överför från neteller får man automagiskt ett ecash konto som dom skickar en pin på?

 

Verkar som några haft samma problem i tråden tidigare får dock inte ihop det.

 

Någon vänlig själ som kan upplysa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in lite pengar på interpoker genom mitt Neteller konto, nu när jag försöker ta ut det måste jag ange en pinkod till ECash, jag har inget konto där.

 

Är det så att det när man sätter in pengar på interpoker och överför från neteller får man automagiskt ett ecash konto som dom skickar en pin på?

 

Verkar som några haft samma problem i tråden tidigare får dock inte ihop det.

 

Någon vänlig själ som kan upplysa mig?

 

Du får en kod hemskickad till dig med papperspost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...