Tompa66 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Vet inte om denna hamnar rätt men hittade inte någon annanstanns,blev det fel så får ni väl flytta/radera tråden:roll: ,, Jag satte in $30 dollar på Betsson 1 Februari och i dag har jag $202 jämför det med pokertracker där pokertracker visar att jag vunnit $147 hur kan det komma sig,någon som vet om pokertracker e missvisande,eller hur räknar Pokertracker? Spelar endast FL lägre nivåer typ $0,15-0,3 och $0,25-0,5 Tacksam för svar! Mvh T Citera
Waggho Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Vet inte om denna hamnar rätt men hittade inte någon annanstanns,blev det fel så får ni väl flytta/radera tråden:roll: ,,Jag satte in $30 dollar på Betsson 1 Februari och i dag har jag $202 jämför det med pokertracker där pokertracker visar att jag vunnit $147 hur kan det komma sig,någon som vet om pokertracker e missvisande,eller hur räknar Pokertracker? Spelar endast FL lägre nivåer typ $0,15-0,3 och $0,25-0,5 Tacksam för svar! Mvh T Kolla under Preferences (fliken längst till höger), där kan man kryssa i vilka nivåer PT ska räkna med. Kanske är det någon av nivåerna som inte är ikryssad. Citera
Tompa66 Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 Ahhha kryssade i alla nivåer men funkade inte ändå,, då slog det mig att jag spelat på en dator på jobbet så den historiken finns ju naturligtvis inte i denna där jag har PT:cry: SORRY:oops: Men tack för försöket iallafall Waggho Citera
jojje2k Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Det kan hända att pokertracker missar en hand då och då av någon anledning Citera
Recommended Posts