SoderKrippa Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Hej! Ett litet tips: Jag tycker att "5 frågor"-delen är skoj, men det vore ännu mer skoj att låta gästerna analysera en lite klurig hand. De är ju med för att de är duktiga spelare, och då vore det skoj att få höra deras "analysgång" eller vad man ska kalla det... En liten idé bara /SK Citera
mgps Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Hej! Ett litet tips: Jag tycker att "5 frågor"-delen är skoj, men det vore ännu mer skoj att låta gästerna analysera en lite klurig hand. De är ju med för att de är duktiga spelare, och då vore det skoj att få höra deras "analysgång" eller vad man ska kalla det... En liten idé bara /SK det är en mycket bra ide! skulle vara kul om tex jacobmal tagit med en intressant hand från 25/50 HU tex... Citera
Hap Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Hej! Ett litet tips: Jag tycker att "5 frågor"-delen är skoj, men det vore ännu mer skoj att låta gästerna analysera en lite klurig hand. De är ju med för att de är duktiga spelare, och då vore det skoj att få höra deras "analysgång" eller vad man ska kalla det... En liten idé bara /SK Lägg till att gästerna får ta med sig egna händer som de spelat, som de kan diskutera tillsammans, med analys, motivering och resultat. Citera
Recommended Posts