Stormen Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Postad 30 April , 2007 Vafan! Idag är motriggen hård, lägger ner spelet redan efter typ 20 min. Torskade först AA vs KK för fulla inköp, sedan handen nedan. Lite småtiltad nu kan jag säga . Sessionen slutade -$60,1. Inledande spel 1462353366. klonkstorm sitter vid 0 med $41. Mischra sitter vid 1 med $31,95. mavorre sitter vid 2 med $141,84. 38sebastien sitter vid 3 med $20,55. Bjorn_Wi sitter vid 4 med $20. APYM sitter vid 5 med $21,28. Dealern sitter vid 5. klonkstorm lägger en blind på $,25. Mischra lägger en blind på $,50. Bjorn_Wi lägger en blind på $,50. (klonkstorm ges .) Före floppen: mavorre foldar. 38sebastien höjer med $4. Bjorn_Wi foldar. APYM synar med $4,50. klonkstorm höjer med $14,50. Mischra foldar. 38sebastien synar med $14,50. APYM foldar. Floppen kommer upp . klonkstorm går all-in med $22. 38sebastien går all-in med $1,55. $20,45 skjuts över till klonkstorm. Kortvisning: klonkstorm visar Ess högt 38sebastien visar Par i sjuor Turnkortet kommer upp . Riverkortet kommer upp . klonkstorm: Två par, sjuor och sexor 38sebastien: Kåk, sjuor över sexor 38sebastien vinner potten på ($44,30). Sessionsresultat: -$60,1 BR: $1630,56 Bonusdollar clearade: $344,59 av $400 @ Everest, $48,64 av $600 @ FTP Citera
sneakycastro Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Ok, på Everest känns det som att NL50 är precis lika fiskigt som NL25, enda skillnaden tycker jag är att det känns som man får lite mer respekt (fortfarande inte mycket, men mer än på NL25) och därmed kan köra på mer som vanligt (semi-LAG) istället för att behöva bli tight-passiv. Kul med en läsare till , tack för lyckoönskningen och lycka till själv så kanske vi ses vid borden någon gång. Var spelar du förresten? Jag spelar på purple-lounge och bygger rulle med en schysst deal där, funkar bra. Jag tror att minst hälften av min rulle består av rake back just nu. Spelar jag NL50 nu i maj och pangar in lika mycket tid som tidigare har jag chans att hamna bra i rake racet och dra in några hundra dollar extra eftersom fler händer blir rakade nu. Förresten, ligger Everest också på Prima? Jag har dålig koll på vilka som spelar var, hehe. Jag brukar annars så gott som alltid betta alla par, alla suited conectors, alla klädda kort och ibland ess med kicker i samma färg. Detta är förutsatt att ingen annan bettat före mig, då synar jag bara med bra kort och nästan aldrig ur position. Det spelet gör att jag plockar många potter på NL20 men på NL50 fick jag mothugg ofta när jag spelade, folk var inte alls lika rädda för att trycka in degen på samma sätt där kändes det som, bah. Citera
Stormen Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Förresten, ligger Everest också på Prima? Jag har dålig koll på vilka som spelar var, hehe. Njae, Everest är, vad jag vet, ett eget nätverk. De tillhör iallafall inte prima-nätverket, det kan jag lova. Citera
Stormen Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Spelade ca 2h till igår men det funkade verkligen inte. Motriggen var tuff igår, det kändes som jag spelade bra men det hjälpte inte. Det var set vs klonkade hålpipor osv. Lyckades dock hålla ett helt acceptabelt resultat, slutade -$10,37 Sessionsresultat: -$10,37 BR: $1620,19 Bonusdollar clearade: $358,48 av $400 @ Everest, $48,64 av $600 @ FTP Citera
Stormen Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Nu är det helt sanslöst, jag får verkligen inte vinna en 80/20 och så har det vart senaste dagarna. Spelat en hyffsat kort session och lyckades trots AA vs TT och annan motrigg plussa $75,14. Blir mer spel senare ikväll. Sessionsresultat: +$75,14 BR: $1695,33 Bonusdollar clearade: $376,92 av $400 @ Everest, $48,64 av $600 @ FTP Citera
Stormen Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Vad ska man säga? Sessionen började med att jag åkte på en 3-outer sen efter en del svängningar har jag nu 1,5h senare ganska exakt lika stor BR som innan denna session. För att fortsätta vara exakt så slutar sessionen -$0,56. Jag börjar bli riktigt less på den senaste tidens utdragningar som förhindrat mig från att plussa stadigt så jag längtar mycket efter att bli klar med Everest-bonusen och därmed kunna lämna sajten ett tag. Mitt account där är nämligen, som jag redan gjort antydningar om, riktigt kallt. Sessionsresultat: -$0,56 BR: $1694,77 Bonusdollar clearade: $387,91 av $400 @ Everest, $48,64 av $600 @ FTP Citera
KungKroon Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Kul att se att du fortfarande lyckas sluta på $0,- iaf Citera
Stormen Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2007 Detta blir förmodligen min sista post i den här dagboken. Vill ni läsa hur det går för mig i fortsättningen så är ni mer än välkomna att kolla in den dagbok jag har startat tillsammans med jozoa. Här har ni länk till den: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32846 Vi har, som jag nämnt några gånger tidigare, inlett ett samarbetsprojekt och då passar ju en gemensam dagbok utmärkt som ett verktyg för uppdates osv. Tack för visat intresse och klonka friskt! MVH, Stormen MODERATORER KAN LÅSA DENNA NU Citera
KungKroon Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Tråkigt att dagboken avslutas... Ska dock läsa den nystartade Citera
Recommended Posts