Gå till innehåll

Nintendo Wii.


Brumpa

Recommended Posts

Det är nog svårt. Håll utkik efter Wii Play, ett paket med några småspel och en extra handkontroll som har varit lite lättare att få tag på än bara extra handkontroll.

 

När ordnar du en pf.nu turnering i Wii Tennis? :-)

 

haha. Ja du. Antar att jag får få hem Wii:et först. och införskaffa lite kontroller.

 

Fan kom på den sak nu. Kommer få konsollen lagom till min tentavecka.

 

Wii + Tentavecka = Tentaflykt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En polare hade köpt ett i Oslo så jag var hemma hos han och testade Wii Sports. Sjukt underhållande bowlingen var! Satte rekordet på 228 poäng. Kommer eller finns det shoot em' up-spel? Jag antar att dubbelkontrollerna används då genom att hållas horisontellt som ett vapen då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sälj skiten för ockerpriset 4000-5000:- Du kommer få ut det.

 

Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik.

 

Handkontroller är inga problem att köpa, finns att köpa i Game eller EBGames butiker. SJälv köpte jag två nya för två veckor sedan.

 

För övrigt har jag 277 i rekord på bowlingen, 9 strikes i rad, sen darrade jag! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik.

 

Handkontroller är inga problem att köpa, finns att köpa i Game eller EBGames butiker. SJälv köpte jag två nya för två veckor sedan.

 

För övrigt har jag 277 i rekord på bowlingen, 9 strikes i rad, sen darrade jag! :-P

 

 

Då har jag ett mål då.. minst 278p!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik.

 

Så vitt jag vet så är det fortfarande 1-2 månaders köer för en Wii. Ganska så mycket tjat om det på de större spelforum: Loading, Super Play och Playing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...