Brumpa Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Hej.. vann precis ett Nintendo Wii (http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=595340#595340). Fick då hära av en avundsjuk kompis att det finns typ inga extra handkontroller att köpa.. att det är slut i stort sett överallt? hur ligger det till med marknaden för Wii i dagsläget? Citera
Juggler Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Det är nog svårt. Håll utkik efter Wii Play, ett paket med några småspel och en extra handkontroll som har varit lite lättare att få tag på än bara extra handkontroll. När ordnar du en pf.nu turnering i Wii Tennis? Citera
Brumpa Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2007 Det är nog svårt. Håll utkik efter Wii Play, ett paket med några småspel och en extra handkontroll som har varit lite lättare att få tag på än bara extra handkontroll. När ordnar du en pf.nu turnering i Wii Tennis? haha. Ja du. Antar att jag får få hem Wii:et först. och införskaffa lite kontroller. Fan kom på den sak nu. Kommer få konsollen lagom till min tentavecka. Wii + Tentavecka = Tentaflykt! Citera
Albert Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 En polare hade köpt ett i Oslo så jag var hemma hos han och testade Wii Sports. Sjukt underhållande bowlingen var! Satte rekordet på 228 poäng. Kommer eller finns det shoot em' up-spel? Jag antar att dubbelkontrollerna används då genom att hållas horisontellt som ett vapen då? Citera
Juggler Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Det har kommit ett par sunkiga FPS-spel (Red steel och något ww2-spel) men Metroid släpps väl detta året. Brumpa: Det är viktigt att sköta studierna. Jag kan ta hand om konsollen under tentaperioden. Citera
AnnaDea Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Sälj skiten för ockerpriset 4000-5000:- Du kommer få ut det. Citera
Hattricker Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Sälj skiten för ockerpriset 4000-5000:- Du kommer få ut det. Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik. Handkontroller är inga problem att köpa, finns att köpa i Game eller EBGames butiker. SJälv köpte jag två nya för två veckor sedan. För övrigt har jag 277 i rekord på bowlingen, 9 strikes i rad, sen darrade jag! Citera
Brumpa Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik. Handkontroller är inga problem att köpa, finns att köpa i Game eller EBGames butiker. SJälv köpte jag två nya för två veckor sedan. För övrigt har jag 277 i rekord på bowlingen, 9 strikes i rad, sen darrade jag! Då har jag ett mål då.. minst 278p! Citera
AnnaDea Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Det går inte att få ut sådana summor längre. Tillgången börjar närma sig efterfrågan och snart kan man köpa wii ute i butik. Så vitt jag vet så är det fortfarande 1-2 månaders köer för en Wii. Ganska så mycket tjat om det på de större spelforum: Loading, Super Play och Playing. Citera
Recommended Posts