pumans Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Tjena! Blev en lång paus det där! Och den blir förmodligen lite längre. Tänkte bara skriva av mig lite. Spelet går fortsatt knackigt, men helt okej resultatmässigt. Sitter på jobbet nu så har inte tillgång till exakta siffror, men sluta Juli ca +$1300. Helt okej! Nu i Augusti är jag ca +$700 efter en miniklonk i förrgår på just $700. Trögt annars med andra ord. Planer framöver? Börjar mitt jobb 1 september (nu lite extrajobb bara). Tjänsten är på 75% så finns lite utrymme för poker också. 50-60 timmar ska inte vara några problem? Dessutom hade jag tänkt börja med körkortet. Illa att det inte är färdigt, men tid och pengar har inte funnits förut. Och sen tid och lust. I våras hade jag planer på att fixa det i sommar då jag varit ledig väldigt stora delar av sommaren, men dryga lite med det. När jag väl bestämt mig insåg jag att det behövdes körkortstillstånd och grejer. Visste jag egentligen, men inte riktigt tänkt på det. Så jobb, poker och körkort ska väl kunna gå? Mycket gör det möjligt med 75% på jobbet. Pokern då? Joo fortsätter med mina SH sng´s. Blandar regulars och turbos hur det känns för dagen. Mer och mer sugen att köra fler MTT´s framöver också. Siter att sätta in pengar på såfall: Bestpoker, Expekt, Svenskapel. Får komma till det väsentliga med starten av denna post. Nämligen det att jag lägger ner denna dagbok och fortsätter min paus. Kan bli kort som lång. Skriver helt enkelt när jag känner för det igen. Släng, spara, bränn upp eller gör vad ni vill med dagboken. Ha de fint allesammans! Auf widersehen! Mvh Pumans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2008 Ha det bra och lycka till framöver! Cheers! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts