pumans Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2008 Satsar stort på EM idag också. 1000 på Kroatien till 1,82. Rulle efter spel 5400 kr och jag har omsatt ca 9200 kr med detta spel inräknat. Sitter denna ser det riktigt bra ut. Missar jag har jag ändå gamblat friskt och ändå plussat fint. Och samtidigt haft skoj och spänning. Tror dock det är slut för Turkarna här. Många skador och tveksamma spelare. Två avstängningar dessutom på bl.a. målisen. Nej Kroatien måste ta detta. Kommentera gärna handen ovan. Nu blir det gille!
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Crap! Turkarna gör en sjuk match igen och vinner på straffar. Ett torskat spel till. Ajaj! Rulle på 5400 kr. Soooova!
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Kul att se att spelar en del sportsbetting. Ska följa dig o se hur dte går Brukar själv spela en hel del, men håller mig nästan enbart tilll speedway för det är det jag kan rikkitgt bra. Nötliret ikväll: Holland - Rumänien 1 Frankrike - Italien 1 Dackarna - Hammarby 2 Lejonen - Indianerna 2 Odds: 632,76! Inte ofta som Lejonen torskar på hemmplan och mot Indianerna händer nog det typ aldrig, men snygg fyrling iallafall Hur många rätt blev det??
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Kul! Tråkigt är att jag har så dålig MM när det gäller betting. I poker kör jag med stenhårda regler. Får se om jag kommer fortsätta redovisa lite betting här efter em. Tänkte i första hand bara köra nu under EM och redovisa min em-rulle på betsafe där jag plocka en bonus på 1000 kr. Börja alltså med 2000 som jag satte in som blev 2000+1000 med bonusen. Var som mest uppe 8500 ungefär, men är nu nere på 5400 kr. Kanske blir att jag tar ut rullen efter matchen ikväll om jag omsätter runt 800 kr på den. Det blir iaf ett plus i slutändan.
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Kul! Tråkigt är att jag har så dålig MM när det gäller betting. I poker kör jag med stenhårda regler. Får se om jag kommer fortsätta redovisa lite betting här efter em. Tänkte i första hand bara köra nu under EM och redovisa min em-rulle på betsafe där jag plocka en bonus på 1000 kr. Börja alltså med 2000 som jag satte in som blev 2000+1000 med bonusen. Var som mest uppe 8500 ungefär, men är nu nere på 5400 kr. Kanske blir att jag tar ut rullen efter matchen ikväll om jag omsätter runt 800 kr på den. Det blir iaf ett plus i slutändan. Börjat med 3 000 och hat 8500 är riktigt bra Men du tippar en del annars också?? Inte bara på EM?? Vad tippar du på då??
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Joo det var faktiskt riktigt bra. Efter 7-8 spel hade jag det. Spelen låg runt 500 kr så det var inte alls dåligt. Ja för det mesta är det på fotboll som jag kan bäst. Sen även svenska ligor i typ handboll och bandy. Sen hänger man ju på andra forum och följer andras tips också så det kan bli lite olika sport och ligor där med. Som t.ex. speedway. tycker jag käner igen ditt nick. Du brukar ha bra speedway tips, men i år har jag inte spelat ngn speedway ännu.
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Joo det var faktiskt riktigt bra. Efter 7-8 spel hade jag det. Spelen låg runt 500 kr så det var inte alls dåligt. Ja för det mesta är det på fotboll som jag kan bäst. Sen även svenska ligor i typ handboll och bandy. Sen hänger man ju på andra forum och följer andras tips också så det kan bli lite olika sport och ligor där med. Som t.ex. speedway. tycker jag käner igen ditt nick. Du brukar ha bra speedway tips, men i år har jag inte spelat ngn speedway ännu. Kom gärna med lite spel på bandy o handboll Tycker jag känner igen ditt nick också tror jag. Har nog sett dig på Spelanalys. Men jag har inte sksirivit nåt där i år. Kul att du känner igen mitt nick Jag brukar skriva lite speedwaytips med miin tvillingbrorsa anders_88speed nickar han, känner igen han? Vi har en dagbok ihop här också. Du får rygga lite speedwaytips, det har gått bra hittils i år
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Så sant så! Rekar dock inget själv då jag inte är så vass. Känner nog till det nicket också. Ja det får jag göra. Var kan jag hitta era spel? I dagboken kanske?
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Så sant så! Rekar dock inget själv då jag inte är så vass. Känner nog till det nicket också. Ja det får jag göra. Var kan jag hitta era spel? I dagboken kanske? Har varit lite dålig uppdatering av dagboken, men vi skriver ofta på tipszonen så kolla där! Jag gör lumpen nu så kan inte komma med så mycket tips. Annars ska vi försöka komma med lite tips i dagboken också
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Det ska jag absolut göra! Spelat Holland idag. Dags för en favorit att vinna. Tror det kan rinna iväg om man får ganska tidigt mål. 2,83*800kr på att Holland vinner med minst 2 måls marginal. 4600 kvar sedan. Torskar jag detta lir så blir det nog uttag för att känna att det blev plus till slut iaf. Har omsatt lite över 10k nu.
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Det sket sig också. Plockar ut resterande. 4600 kr. Blev 2600 plus till slut med bonus inräknat. 1600 plus på spelet. På 10k omsättning. Dålig avslutning.
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Det sket sig också. Plockar ut resterande. 4600 kr. Blev 2600 plus till slut med bonus inräknat. 1600 plus på spelet. På 10k omsättning. Dålig avslutning. Ändå väldigt bra avkastning på 2 600 på 10k omättning. Men du borde köra lite money management om fortsätter. Vill inte låta som någon ja vet inte vad men det är svårt att vinna långsiktigt. Du körde väl bara på EM nu det var väl kdärför som du kanske satsa så mykcet men satsa kankse 2-6 % av rullen på varje spel Kul att plussa i varje fall
pumans Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Jo jag borde köra med money management, men har typ fastnat och kör oftast flat på 500 kr. Eller runt omkring där. Brukar inte spela så höga som jag gjorde nu på slutet. Fast 500 per bet är också lite för mkt för att vara bra MM. Har dock ingen bettingrulle utan sätter bara in på siter när jag vill spela på ngt och har egentligen inte så bra koll. Borde skaffa bättre koll och köra med stenhårda regler och se det som en utmaning att få avkastning på mina pengar. Vet inte hur mycket jag kan och vill starta med och sen hur jag ska placera ut dem.
Sjogren Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Jo jag borde köra med money management, men har typ fastnat och kör oftast flat på 500 kr. Eller runt omkring där. Brukar inte spela så höga som jag gjorde nu på slutet. Fast 500 per bet är också lite för mkt för att vara bra MM. Har dock ingen bettingrulle utan sätter bara in på siter när jag vill spela på ngt och har egentligen inte så bra koll. Borde skaffa bättre koll och köra med stenhårda regler och se det som en utmaning att få avkastning på mina pengar. Vet inte hur mycket jag kan och vill starta med och sen hur jag ska placera ut dem. Antingen ska du satsa småpengar för spänningens skull som inte gör så mycket att du förlorar eller så ska du satsa lite. Ha en rulle som du bara tippar med, bokföra spel, köra MM o lägga nar lite spel på rekar eller rygga någon/några. Finns ju väldigt många bra som man kan rygga. Det som är bra med sportsbetting är att man slipper rake o bara kan rygga folk. Om man vet att någon är vinnande så
pumans Postad 22 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2008 Blev lång dag det här! Hade polare här hemma och vi satt och chilla och käka lite. Lira även ngn timme NL100. Gick helt okej. Tog igen litet back jag hade tidigare idag och plussa till slut. Bettingen då. Jo ska se om jag orkar köra igång en liten satsning. Tänkte kanske sprida 5000 kr på 3-4 olia siter och köra med lite regler. Kanske inte 2-6% som är optimalt, men kanske 500 som max när det känns som ett bra spel och inte till alla spel. Jaja får fundera lite hur jag ska styra upp det. Blir kanske inget av det. Som sagt har dålig koll på bettandet på exakta kronan, men har på senaste tiden gått marginellt back tror jag faktiskt. Förutom EM då förstås. Tror jag kan plussa lite på det dock om jag håller mig till det jag kan och slutar upp med tv-pengar och lir där endast hjärtat talar för det. Sen dessutom ha koll på forum där folk faktiskt vinner rätt bra och rygga dessa.
pumans Postad 22 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2008 Åkt på några jobbiga händer på Nl100 idag och backat ca 150 dollar. Dock har jag vunnit ungefär lika mycket på sng så är jämnt upp för dagen. Ska bli mer lir. Pengarna på betsafe plocka jag ut. Har även lagt ett bet på spanien till 2,55 på expekt. Får se hur det blir med betting-rulle framöver.
pumans Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2008 Tänkte jag kunde sammanfatta hur månaden har gått än så länge. Fick bra rb från sista delen av maj utbetalt 2 juni så därför jag ligger ganska bra plus. Blir antagligen inte lika bra nästa månad då jag inte spelat så värst mycket nu. Bonus, sng-race: +$750 RB: +$2900 MTT: +$1621,5 SNG: -$605,5 CG: +$613 = +$5279 Nu blir det rekordmånad iaf som det skulle bli i Maj, men fick då en downswing på 3k.
pumans Postad 24 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2008 Dagens resultat: Sng: -$99 NL50: +$40 Kommit igång lite igen med sng-grinden. Tycker det känns bättre där. Plussa fint på sng igår och idag börja jag med att ligga runt 150 plus, men sen börja dem sjuka beatsen. Så jäkla nöjd att jag stänger ner i god tid. Ska försöka jobba in lite rake tills nästa utbetalning. Inte mycket där än, men förhoppningsvis kan jag fortsätta åtminstone spela jämnt på sng för då blir det bra. Sovtime!
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 Gårdagen var tung. Torska närmare 300 dollar på sng´s när det borde ha varit minst ett noll resultat. Fick in markerna med bäst hand jäkligt ofta vid låga blinds och borde ha dubblat upp ett antal gånger istället för åkt ut så jävla ofta. Sen vid höga blinds där man måste ha lotto hade jag absolut ingen flyt. Sjukt värre det var igår asså. Tycker att jag annars hittat bra spel för turbosar och kommer fortsätta testa det. Spela även lite NL50 igårkväll med nollresultat där jag börja med att backa 100 dollar. Sista dagen imorgon som pingisledare sen nästa vecka har jag litet ekonomijobb. Blir annars mycket ledigt i sommar förhoppningsvis.
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 Ny sida och ny bettingrulle! Denna gången ska jag plocka Bet365 på deras 1000 kronors bonus. Egen insättning: 1000 kr Bonus: 1000 kr när jag omsatt för 1000 kr så får jag den insatt på bettingkontot. Sen ska allt omsättas totalt 6000 kr för att göra uttag. Blir väl förmodligen spel runt 500 kr i början. Får gå som det går. Återkommer med spel!
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 Blev 500 kr på dagens semifinal. Tyskland -1 till 2,20. De ska alltså vinna med minst 2 mål. Tror aboslut Tyskland kommer vinna matchen. I stort sett allt talar för dem förutom att bollen är rund och att Turkiet skrällt innan. Traditionen, bättre lag, Turkiet har endast 14 spelare tillgängliga och att de spelare som är borta för Turkiet är tunga avbräck. Bara några faktorer som talar för tyskarna. Tror och hoppas det kan rinna iväg om man får hål på turkarna tidigt. Spelar med hjärnan. Hjärtat vill nog Turkiet. Vore skoj faktiskt, men tydligen vill hjärtat inte för mycket.
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 4 inköp back på NL50. Illa! Är så jäkla kall nu. Blir översettad stup i kvarten. Floppar topset i knektar för att åka på en turnad stege. JJ mot AQ där han betalar av svnmycket bara för att se floppen. Träffar jag ngt är jag fan likförbannat slagen. Fotbollsmatchen var också ganska skadad. Missa mitt bet, men gick dock jämnt upp då jag spela enkel seger på tyskland också på expekt. Inget jag redovisat här dock. -500 på Bet365. Saldo där: 1500 kr
stonethailand Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 lirade lite idag pumans, tycker du kan panga på mer, du va riktigt passiv och slapp, märkte knappt av dig kring bordet. Försök kanske gå ner på NL20 o kör mer åt LAG hållet. Kul dagbok förövrigt, keep it up!
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 KAN INTE SPELA CASHGAME! Efter 4 inköp back på NL50 så sätter jag mig ner och lirar lite NL100. Ja sitter inte ens 30 min och jag torskar snabbt 2,5 inköp där med. Bl.a. för att jag inte kan släppa dem där jävla essen. Argrgr fan va sur jag e på mig själv. Alla cg-vnster denna månaden är nästan bortblåsta för att jag inte kan behärska mig och spelar som en total nolla. Fattar inte hur jag lyckades ligga 800 plus. Rulle: $3465 Ska gå och lägga mig djupt nere i Östersjön eller ngt där jag hör hemma. En fisk mindre för ikväll. Fortsätter väl att donera imorgon bland hajarna. Fan pinsamt dålig jag e!
pumans Postad 25 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2008 lirade lite idag pumans, tycker du kan panga på mer, du va riktigt passiv och slapp, märkte knappt av dig kring bordet. Försök kanske gå ner på NL20 o kör mer åt LAG hållet. Kul dagbok förövrigt, keep it up! Var det på NL50 eller NL100? Har kört mestadels NL50 två sista dagarna förutom den lilla skitsessionen på NL100 precis. Har 21/15/2,60 på 1,6k händer på NL50 sista dagarna.
Recommended Posts