pumans Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Blev lyckat igår. Kom hem 0200 och somna med linser och kläder på. Vaknar 0700 och känner mig relativt pigg och orkar inte somna om. Ska in till malmö om 2 timmar ungefär. Blir att grinda ihop lite rake tills dess. Dåligt med gejms nu bara. Ska bli spännande att se hur mycket min motståndare i racet lirade igår. Purple kommer väl med update senare idag. Hoppas jag kan knipa femteplatsen. gogogogo
pumans Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Sick bra värde att lira nu känner jag. Låt lite händer stå nu bara så. KK vs Q6, torsk KJ VS K3, torsk inga fler såna nu bara:-P
pumans Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 83 vs 99.. flop 887.. så det ska vara ju:twisted:
pumans Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Morgonsessionen blev najs! Riktigt usla spelare inne. Super sent eller bakfulla? Jaja får stå för dem. Skönt att många händer fick stå samt att jag själv fick suga ut lite för en gångs skull. +$190 Rulle: $1035, och kommer få minst $2500 på måndag. Duscha och sen in till stora stygga staden i det fina vädret och shoppa loss lite.
pumans Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Blev nog en femteplats i racet. Förutom morgonsessionen lira jag 2 timmar efter jag kom hem från malmö. Har inte han jag tävla mot grindat som en galning precis när jag varit iväg så har jag gått om honom. Han spela inget under kvällen vad jag kunde se iaf. Skönt att jag fick handlat det mesta jag ville ha. Blev skor shorts nya landslagströjan (den blåa) diverse studentpresenter Maj sluta med ett resultat på +$1219 Sen får jag in förhoppningsvis runt $2800 den 2 Juni i form av rb och racebonus. Det räknar jag dock med i junis resultat som vanligt. Känns som det är lite annat jag vill få nerskrivit, men har inte lust och ork för tillfället.
pumans Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 Blev som jag trodde. Fick $750 för en femteplats i sng-racet idag. Rätt nice! Sen får jag rb imorgon på $2046 om jag inte räknat helt galet. Börja juni med en timmes session på NL50 fyra bord. Plussa runt 2inköp! Sng ikväll förmodligen. I juni ska jag inte fucka up ett nytt månadsrekord iaf.
pumans Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 Jäklar vad NL50 går bra. Sugigt som fan på det innan, men idag spela jag strålande. Må hända att jag bara plussa 80 dollar, men blev utdragen i två 80 dollars mot samma kille. Sen försvann ett inköp med AK vs 88. Där jag floppar K85 regnbåge. Bettar ut, han synar bara. Turn A och jag bettar ut pot ca $20, han ställer för ytterliggare $21. Kan ju inte folda där. Jaja tyckte jag spela riktigt bra jämfört med tidigare. Tog det lugnt på fyra bord så jag skulle få bra koll på motståndet. Kändes riktigt bra iaf! Tyvärr torska jag lite drygt 200 dollar på sng´s. Lite otur och dåligt och stressat spel är ingen bra kombination. Bra med trafik så borden startade nästan lite för snabbt på varandra så blev riktigt stressigt när några hade åkt på varje bord. Måste bli bättre där så jag inte behöver stresspela. Bra att jag tog det lugnt och stoppa i god tid iaf. Kanske kör en stund till. -$84 iaf. Inte så farligt. Gick ju rätt bra sista dagarna i maj med +$400 på sng och en femteplats i racet. Rulle ca $1600 och imorn kommer ca $2000. Plockar nog ut så jag har ungefär 3k. Sommarlovet och EM börjar närma sig! Dåligt genrep idag för Sverige, men Zlatan såg relativt pigg ut. Han behövs! Håller tummarna för att knät håller. Dåligt genrep - bra mästerskap! /Marcus
pumans Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Idag har det varit fullt upp. Mycket att göra på praktiken. Mormor har kommit, hjälpt mamma med syrrans student imorgon och dessutom har jag klämt in 1,5h poker nu på kvällen. Innan dess hann jag dessutom krossa min polare i PES med stora siffror i tre raka matcher. Stor prestigé när vi lirar och på sistone har det krävts många straffar för att skilja oss åt. Poker gick väldigt stabilt. Tänkte ta en timme sng och en timme cg. Börja stabilt med att plussa $136 på sng´s och sen $33 på NL50, men där orka jag bara spela 20 min. Behöver verkligen sova nu! Rb på $2047 idag också. Uttag på $652 är också gjort. Rulle: $3160 Goooooooonatt!
pumans Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 Wiieeeeeeee:-D Klar med skolan och all praktik! Sista dagen imorgon ska jag tillbaka till skolan och få mitt examensbevis. Senare i livet ska jag nog ta en civilekonom examen också, men till hösten ska jag iaf jobba och vara ledig nu i sommar. Har gått en KY-utbildning direkt efter gymnasiet nu som är klar. Men är inte riktigt nöjd där utan ska plugga vidare. När vet jag inte. Känns jäkligt skänt att det är över för nu iaf. Ingen poker blev det igår och inte idag heller. Kanske att jag orkar lira lite nu. Ska upp åtta imorgon så behöver inte sova än iaf.
pumans Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Värsta firardagen igår! Jag gick ut skolan, en polare tog studenten, en fyllde 21 och dessutom tog en polare körkort. Och det var sjukt skoj och gott käk som fan! 3 dagar utan poker kände jag mig lite tvungen att lira liten stund nu. Blev 1,5h sng´s med ett plus på $130. Sen 30 min NL50 ungefär och där plussa jag 120 dollar. +$250 på 2 timmar är helt okej! Löjligt hungrig nu så det blir pizza!
pumans Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Nice dag! +$418 Riktigt trött så orkar inte skriva mer. Gonatt!
pumans Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Jävla tilt! Backa -$231 igår. Inget mer med det. Spela relativt bra, men korten ville inte som jag. Sen idag hade jag hämtat igen hälften av det backet när jag plötsligt ska loosa typ 250 dollar på 10 sng´s. 22 euros. Helt jävla sanslöst att det händer så jäkla ofta. Ner 350 dollar totalt idag och igår.
pumans Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Tänkte jag kunde redovisa lite betting nu under EM. Satte nämligen in 2000 kr på betsafe och fick 1000 kr i bonus. Det ska dock omsättas 10 000 kr innan jag får göra uttag så blir att satsa. Inga bra rullekrav här inte. Börja bra igår med en dubbel. Portugal 1 - 1,73 Tjeckien X2 - 1,41 =2,44*500=1219,65 Rulle: 3719,65 +719,65 (500) Dagens spel: Tänkte först bara lira Kroatien, men fick bli en dubbel med tyskarna. Var inne på att polen kanske skulle kunna ta kryss, men tyskland borde ta hem detta. Finns bättre odds, men bonusen höjer väl värdet lite iaf. 1,83*1,50=2,75 Insats: 519,65 Möjlig vinst: 1429,04
Jonty Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Tyskland torskar mot Polen med 1-0, bara ett tips!
pumans Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Tur jag inte lyssna på dig Jonty;-) Spelet satt som en smäck även idag och nu är rullen uppe på 4326 kr. Blir lite poker nu tror jag. Just nu är jag lite inne på Rumänien 1X och Holland 1X imorgon. Blir dock att läsa på lite imorgon innna jag lägger ngt spel.
pumans Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 FY FAN va löjligt det är att spela SNG´s ibland asså! Hinner knappt sätta mig förrens jag blir utdragen i varenda en jävel i det set jag starta. FY FAN! Torska nästan 100 dollar bara så där. Vann den sista nu iaf när jag skrev. Jävla mög irriterande. Ska inte göra samma misstag och bara mata sng´s nu utan tar det lugnt. Blir kanske lite NL50 nu, men fortsätter det lägger jag ner. -$430 lörd-sönd Bättre än 700-800 dollar på en dag iaf. Rulle ligger på runt $2600. Tog ut närmare $600 igår också.
pumans Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Jag mena igår naturligtvis att bettingrullen låg på 4626 kr och inget annat. Drog idag till med det jag skrev om tidigare. Blev 426kr till oddset 3,07. Möjlig vinst 1306kr. Rulle 4200 kr. Ska iväg på möte snart och sen blir det fotboll.
pumans Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 1X på Rumänien satt fint direkt. 1X kvar på holland. Kanske blir litet livebet på italien om bra odds finns. Har idag varit i malmö och lirat lite boll och handlat divers grejer. Sen när jag kom hem skulle jag städa och röja lite. Vid 1800 var jag möte. Tråkigt att man inte hinner med poker. Ny Em-match snart så kanske senare ikväll om man orkar. GOGOGOGO holland!
pumans Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Satt som en smäck igen! 3 av 3 dubblar nu. 5506 kr i rullen nu. Får se om det blir spel imorgon. 3,35 på turkiet i övermorgon och polen ger 2,25 på torsdag. Dessa två lockar så blir nog spel på dessa tidigt innan sänkning.
pumans Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Nya spel redan lagt! Tisdag: Sverige - 2,52*400=1008 Onsdag: Turkiet - 3,35*400=1340 Torsdag: Polen - 2,25*600=1350
pumans Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Sanslöst irriterande. Tycker jag spelar perfekt, men det går fan inte att vinna om man inte kan vinna någon jävla hand. Pallar inte med om jag ska hamna i en cp downswing igen. -$532 på 3 dagar nu. På 4 dagar dock bara -$114. Ligger +$2768 för månaden. Ganska break-even på spelet. Endast rb+bonus alltså. Fan om jag tappar detta igen som jag gjorde förra månaden. Jobba nu! Behöver inte bli så nådigt utdragen heller. Ciao! Marcus
pumans Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 klonk! Blev tvåa i en turre på prima. $1920 fick jag för det. Nice! Rätt kall HU, men löjligt att klaga kanske. Nu ska Sverige spöa Grekland också! Måste dra iväg nu.
Pastafazool Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 klonk! Blev tvåa i en turre på prima.$1920 fick jag för det. Nice! Rätt kall HU, men löjligt att klaga kanske. Nu ska Sverige spöa Grekland också! Måste dra iväg nu. Nice! GG! Njao tror jag fan inte längre. Trodde det innan jag fick höra startelvan idag. Daniel Andersson från start. Känns som att minst 99% av Pokerforums medlemmar förtjänar en startelva plats före honom:shock:
pumans Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Ty! Sverige! Var också jävligt skeptisk, men Danne gjorde det jäkligt bra. Hellre honom än en halvskadad linderoth. Konstigt att Kim aldrig för chansen, men Lagerbäck vet bättre än oss vad som passar. Var beredd att hänga honom efter jag fick reda på startelvan, men de genomförde matchen klockrent. Finns dessutom mer att ge tror jag. Grekland ville ju bara förstöra fotbollens vackra konst. Länge leve Zlatan - hoppas vi får se dig in den himmelsblåa tröjan igen innan du slutar. Jag längtar!
Jonathan_15 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 håller med dig att Sverige utförde matchen klockrent, förstår mig inte på alla som dissade startelvan innan matchen. kändes som ett helt nytt landslag igår, kreativa och försvarsspelet var klockrent! grattis till klonken btw
Recommended Posts