Macroman Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Äntligen har vi en svensk motsvarighet till Erlend Loe! Vem är Erlend Loe? Citera
tamtaram Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Vem är Erlend Loe? Norsk författare som skrivit bl.a Naiv Super, Doppler och fler andra. Mycket underhållande nonsenslitteratur. http://sv.wikipedia.org/wiki/Erlend_Loe Citera
Watoz Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Jag kan inte heller släppa denna mening. Jag har till och med printat ut den och satt upp den brevid datorn här på jobbet. Idag pratade vi om den på morgonmötet. Ibland blir jag ledsen när jag tänker på den, ibland lite mer pirrig, men nästan aldrig arg. hahahah underbart Citera
sorkenkk Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 är alla här fulla eller? jas det äer klartt bi ärt Citera
draft Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Känner igen formuleringen i sista meningen. Är den tagen från något? Kan det va nilecity? Citera
Recommended Posts