Beardo Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Tjugotvå timmar efter att mina sng´s frös har jag nu fått någon slags respons från Full Tilt Poker... Och drygt två dygn efter att sidan hängde sig har Full Tilts support (efter en jävla massa tjat) skickat tillbaka mina pengar. Så forumrepresentanten, om jag mot förmodan väckte dig med mitt PM, så kan du somna om nu. Citera
ii77ss Postad 18 Mars , 2007 Rapport Postad 18 Mars , 2007 Yeah, Full Tilt has been down a lot lately it sucks when you get down to the final table and then all the results get voided. Citera
Poperick Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Nere igen? Jag kommer iaf inte in. Börjar att ledsna att ledsna på detta. Citera
tunablefever Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 stor sted poker.se. Meg skrevet er lite fint fordi JEG lærer. JEG elske å leke på FTP. Deres tournaments og planlegger er stor. Citera
Plox Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Men va fan, nere igen nu? Jag kommer i alla fall inte in! Tilta mig långsamt! Citera
Plox Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Börjar bli trött på skiten nu alltså. Citera
glasse Postad 30 April , 2007 Rapport Postad 30 April , 2007 Kommer heller inte in på skiten ! tilt Citera
mgps Postad 30 April , 2007 Författare Rapport Postad 30 April , 2007 lade ner full tilt pga deta och att klienten är så sjukt långsam. Citera
Gäst Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Nån mer än jag som har problem med att komma in nu? "Sorry, unable to connect to server" står det Citera
einarno1 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Nån mer än jag som har problem med att komma in nu? "Sorry, unable to connect to server" står det Jepp... Var mitt inne i floppat set, inte kommit in på 5-10 min... Citera
einarno1 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Dessutom för jag dagbok över mitt spelande, lirar 6st bord nl50/100 i 3h utan att kolla saldot. Sen brukar jag spekulera i vad resultatet blev, det kan diffa på väldigt mycket, vilket ibland kan vara väldigt nöjsamt Jag skulle gissa på att jag ligger 250$ plus för kvällen men det kan vara allt från 100-450 Skall bli en spännande överraskning när jag kommer in! Någon annan som fö. gör på samma sätt? Citera
Burran Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Får bara "Waiting for permission to log in"...irriterande "The account you are attempting to access has denied yoir log in"... Citera
anteG Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hade pricis träffat nötfärgen, skulle bara ta betalt. Har bara lirat på FTP i några dagar, är detta vanligt förekommande? I så fall skall jag plocka ut mina pengar illa kvikt. Citera
Burran Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hade pricis träffat nötfärgen, skulle bara ta betalt. Har bara lirat på FTP i några dagar, är detta vanligt förekommande? I så fall skall jag plocka ut mina pengar illa kvikt. Första ggn det inträffat när jag spelat, men läser du i den här tråden ser du att det var ett fel i mars och ett fel i april Citera
einarno1 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Burran: Samma för mej nu. ?: Har lirat i 10 dagar, allt har funkat prickfritt, riktigt bra sida, enda haken är väl just att ta ut pengar. Har man inte NT är det varken det snabbaste eller enklaste. Citera
Burran Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Blev lite skraj...var inloggad när felet inträffade...när jag kom tillbaka och kollade i cashiern hade jag 0.00$...jaja, hoppas dom fixar felet omgående Citera
León Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vilken skitklient. Var rätt lugn först. Drabbades av stora connection-problems, då jag lirade 6 st $24 turbos sng`s. Blev timed out, i var 3e hand kanske. Ruskigt irriterande, dock får väl kompensation för det hoppas jag. Nu testar jag logga in igen. Då saknar 300 dollar helt plötsligt?! Hur fan kan pengar försvinna för att klienten har problem med anslutningen? Citera
Recommended Posts