mgps Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 fick av någon anledning några få dollar insatta på mitt konto precis. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegad Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 antingen bonus? lr så har du spelat en sng lr tunering så har serven fuckat så får du tillbaka insatts plus nsatts brukar vara så, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penguin Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Fick samma idag, $5 insatt men kan inte se från vars. Fick bara ett mail om att jag hade en lyckad insättning... Och det är inte från någon SnG eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 samma här ? Spelade ett par 5+0.5$ SNG's som blev inställda i förrgår, men borde man inte få tillbaka 5+0.5 isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Jag fick 10 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourfingerz Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 fick 10 bux . körde en 22bux sng när servern crashade så det är väl en kompensation från fulltilt förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 Mars , 2007 Rapport Share Postad 7 Mars , 2007 Pengar från leaderboarden kommer la den första i varje månad. Kanske var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 8 Mars , 2007 Rapport Share Postad 8 Mars , 2007 jag fick 20$ i förrgår eller när det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts