Gå till innehåll

KF - En annans fisks bekännelse!


kfluffie

Recommended Posts

  • Svars 592
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En hunka back följt av en hunka plus som slutade på 50.50 plus.

 

Grindade ett uppdrag C&C3 istället samt en hel Kyle XY. Jävligt bra serie.

 

Har fixat Rome Säsong 2, eller en del avsnitt iaf, som jag ska grinda senare (ej ikväll, ikväll blir det Kyle!)

 

Ska försöka lira lite Rainbow Six Vegas också, har gått och blivit grymt spelsugen (ej poker). Inga bad beats, varians är väldigt liten, jag styr allt, även fram till slutet (rivern)!

 

Gräjt!

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindade ett uppdrag C&C3 istället samt en hel Kyle XY. Jävligt bra serie.

 

 

Ska försöka lira lite Rainbow Six Vegas också, har gått och blivit grymt spelsugen (ej poker). Inga bad beats, varians är väldigt liten, jag styr allt, även fram till slutet (rivern)!

 

Helt rätt en riktigt bra serie, ser fram mot säsong 2..

 

Lätt att bli bad beatad i R6 vegas också :shock:. Men det kommer du nog att märka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt en riktigt bra serie, ser fram mot säsong 2..

 

Lätt att bli bad beatad i R6 vegas också :shock:. Men det kommer du nog att märka ;)

 

Har bara sista avsnittet kvar av säsong 1 som ska grindas inatt. Sjukt spännande! =)

 

Raonbow Six: Vegas anlände imorse när jag vaknade så kanske ska pröva det ikväll eller veckan där på. Blir nog C&C tror jag dock ;)

 

Other news,

27 WhyCantIFold 184899.00

 

27:e $1,300

 

1.3k i respengar samt lite Expekt-marker. Alltid najs! =)

 

Jag (kanske den enda på forumet) älskar Expekt!

 

Mvh, Tomas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man maila in o claima?

 

Frågade det tidigare och de sa att de skulle maila ut till de som har placerat sig ITM i FPP-racet. Har fått en massa tidigare mail ifrån Expekt ang. mitt resultat under spelperioden, men inte att jag har vunnit. Det kommer väl senare ...

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Käkade precis en Mousake ifrån Weich Watchers. Sjuk god. Dock ej tillräckligt mättande. Behöver två. Men då får jag fler poäng än vad jag behöver! (Nej, jag är inte med i viktväktarna. Deras porttioner är dock mindre och är perfekt på nattkvisten. Behöver större portioner märker jag still ...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått mina respengar eller mail om det en.

 

Läste T&C för att kolla ifall jag kunde få reda på ifall man måste använda något speciellt resföretag eller dy.

 

Hittade denna istället:

No account can be utilised more than 17 hours per day, and no account can be used from 2 IPs except if only changing IP once.

 

Illa =/

Jag har lirar från min stationära, min Laptop samt flickans dator ...

 

Ifall de fakkar upp mig på den biten då blir jag ledsen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är rena bluffen! Lika mkt fett per viktenhet, bara färre viktenheter. Du betalar mer pengar för att de ska ge dig mindre mat, helt enkelt. Rätt bra affärsidé iofs...

 

 

How many times??

 

 

1. Det tror jag nog. Men mousakkan är grymt god! Kan inte avstå hur som helst lixom!

 

2. Oj, där gjorde jag visst en tabbe och skriv mitt "Real Name"! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer det nagra fler filmer?

Pa knarka.se star det bara "It works"

 

Har bytt dator och satt upp en webbserver, därför står det så.

 

Jag fick för lite respons, ingen d.v.s. typ, och det tog för mycket tid för att få knappt ingen respons så jag kommer lägga upp HH's på H2H-forumet, min DB samt på 2+2.

 

Kolla HH-forumet nu. Har 3 analyser där nu.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, sitter här nu vid T-centralen och inväntar min buss.

 

Missade ena tåget till Uppsala. Fan vad irritating.

 

Tacka vet jag LapTop samt ett 3G-kort. Dock inte kul strax över 01 och sitta här och se allmänt muppig ut samt lättrånad. Eazzzy money!

 

FYI, så motiverad som jag har varit på att ta körkort som jag är nu har jag aldrig varit.

 

Sedan har det kommit 2 kineser samt två engelskspråkiga personer och frågat efter vägen till olika saker. Ser jag ut som en levande SL-GPS eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag tror inte någon tipsa om mig. Jag var nog ganska snäv i rösten och ganska otrevlig! =)

 

Och jag ser inte ut som en SJ-arbetare ... Jag hoppas inte det iaf. Standardklädd - Jeans, Everest-jacka, lång kalufs och allmänt White-trash ...

 

Men nu sitter jag på bussen iaf samt att CityTerminal-Sessions slutade på 150$+ (minus rake) är inte att förkasta!

 

Ska nog sätta mig där och sitta allmänt vettskrämd flera gånger och grinda!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag tror inte någon tipsa om mig. Jag var nog ganska snäv i rösten och ganska otrevlig! =)

 

Och jag ser inte ut som en SJ-arbetare ... Jag hoppas inte det iaf. Standardklädd - Jeans, Everest-jacka, lång kalufs och allmänt White-trash ...

 

Men nu sitter jag på bussen iaf samt att CityTerminal-Sessions slutade på 150$+ (minus rake) är inte att förkasta!

 

Ska nog sätta mig där och sitta allmänt vettskrämd flera gånger och grinda!

 

Everest-jacka, lol den måste vara kall.

 

(Ok, den var dålig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att grinda på 3G nätet? Hoppar det inte ur?

 

Inte när jag sitter still.

 

När jag åker tåget mellan Sthlm - Uppsala så hoppar den ut 2-3 gånger (kort, men tillräckligt länge) där det är någon form av radioskugga.

 

När jag sitter still i Stockholm (i stan och hemma i Kista) så fungerar det utan problem om man inte gör något annat som drar överdrivet med bandbredd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...