Gäst Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Jävla riggade Expekt.Tog ut mina stash därifrån. Ska stoppa in skiten på Expekt och låta pengarna bli bortriggade där istället. Skit, skit skit! Mvh, KF! hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 hmm? ParBet that is! Är för upprörd nu för att kunna skriva korrekt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Standard? Game #3768658243: Hold'em NL (£1/£2) - 2007/04/10 - 02:20:22 (CET)Table "Torrance" Seat 6 is the button. Seat 1: boletilt (£241.08 in chips) Seat 4: Agalloch (£199.99 in chips) Seat 5: snoogle- (£210.30 in chips) Seat 6: MenSluta (£255.75 in chips) boletilt: posts small blind £1 Agalloch: posts big blind £2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to MenSluta snoogle-: raises to £8 MenSluta: calls £8 boletilt: folds Agalloch: folds ----- FLOP ----- snoogle-: bets £14 MenSluta: raises to £46 snoogle-: calls £32 ----- TURN ----- 4 of Spades3 of Clubs snoogle-: checks MenSluta: bets £201.75 and is all-in snoogle-: is all-in £156.30 Returned uncalled bets £45.45 to MenSluta ----- RIVER ----- 3 of Clubs8 of Clubs ----- SHOW DOWN ----- MenSluta: shows (Three of a kind, Threes, King high) snoogle-: shows (A Pair of Kings, Ace high) MenSluta collected £421.60 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot £423.60 Main pot £421.60 Rake £2 Board Seat 1: boletilt (small blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: Agalloch (big blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: snoogle- showed and lost with A Pair of Kings, Ace high Seat 6: MenSluta (button) showed and won (£421.60) with Three of a kind, Threes, King high Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 bwd är ingen fisk men ingen nötspelare heller. Raise eller call? Hade svårt med den här då jag hatar min position, samt en massa efterföljande syntomtar. Resultatet under, kommentera! Game #3768711933: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/04/10 - 02:20:59 (CET)Table "Kicker" Seat 5 is the button. Seat 1: eileen66 ($80 in chips) Seat 2: Kyo010129 ($99.58 in chips) Seat 3: Latif3009 ($46.08 in chips) Seat 4: 0fresh0 ($210 in chips) Seat 5: bwd27 ($220.50 in chips) Seat 6: MenSluta ($698.23 in chips) MenSluta: posts small blind $1 eileen66: posts big blind $2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to MenSluta Kyo010129: calls $2 Latif3009: calls $2 0fresh0: folds bwd27: raises to $13 MenSluta: calls $12eileen66: folds Kyo010129: calls $11 Latif3009: calls $11 ----- FLOP ----- MenSluta: checks Kyo010129: bets $86.58 and is all-in Latif3009: folds bwd27: folds MenSluta: folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 203.25 MPP. Sakta men säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Lirade en väldgt kort session på en 10 minuter kvart. 225.50 MPP nu. Går så jäkla segt att få in poängen. Ska nötlira 4 bord under veckan alt. skita helt i det och lira C&C3. Får se! Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 ere någe värde på den här parbet grejjen eg`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 ere någe värde på den här parbet grejjen eg`? Nja, inte direkt. Man får väl en TV (eller Vegas-resa eller vad du nu vill ha) men återbäringen för all Rake man har donerat är väl inte överdrivet bra, men ej överdrivet dåligt heller. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 rekommenderar du att man ger sig in i leken? (säg gärna nej på denna frågan, för jag pallar inte grinda mer efter expekt ) Orkar inte riktigt sätta mig in i allt vad det innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 rekommenderar du att man ger sig in i leken? (säg gärna nej på denna frågan, för jag pallar inte grinda mer efter expekt ) Orkar inte riktigt sätta mig in i allt vad det innebär. Överlag, Nej! Finns bättre bonusar alt. kanske du har någon RB, som jag tror är mer värd. Dock så kan du ju grinda ihop en resa till Vegas men om inte det lockar, så skippa denna! =) Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 ere någe värde på den här parbet grejjen eg`?Parbets April $1000 Bonus motsvarar runt 30-40% i bananer om man spelar 6 handed... Sen har de ju även bananförsäljning via andra siter så man kan komma upp i rätt hög % om man signar med en affiliate. Bonusen dras inte av från RBn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 En fråga som egentligen hör hemma i bonustråden antar jag men vi chansar att du vet eftersom du verkar hyffsat insatt. Gäller bananförsäljningen hos parbet även om man kör bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Parbets April $1000 Bonus motsvarar runt 30-40% i bananer om man spelar 6 handed... Sen har de ju även bananförsäljning via andra siter så man kan komma upp i rätt hög % om man signar med en affiliate. Bonusen dras inte av från RBn. Jag vill dock ha TV:n samt 24"-skärmen och kommer ej stanna kvar på Crypto efter bonusens slut så jag måste signa via PF för den dealen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 En fråga som egentligen hör hemma i bonustråden antar jag men vi chansar att du vet eftersom du verkar hyffsat insatt.Gäller bananförsäljningen hos parbet även om man kör bonusen? Om du bara kör 1k$ Reload så tror jag att det fungerar. PM:a ParbetDavid för att höra annars ... Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Tack för det snabba svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 alt. skita helt i det och lira C&C3. Får se! Köpte precis det spelet, verkar rätt överlägset grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Köpte precis det spelet, verkar rätt överlägset grymt Ska springa och köpa det. Bokade det på Webbhallen man hann inte hämta ut det (jobbar ca 10 minuter ifrån dem). Har dock fixat det på annat sätt () så jag ska nog provköra lite ikväll samt hämta ut det nu under veckan alt. köpa det i stan. Måste ha nyckeln så jag kan lira Online! 3 andra spel jag är väldigt sugen på att Grinda: 1. Surpeme Commander 2. Rainbow Six: Vegas 3. Europa Universalis 3 Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 IncaHero @ 2+2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 IncaHero @ 2+2 ? Jupp, jojje_2k på 2+2? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Jupp, jojje_2k på 2+2? =) 2+2 är nöten typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Ska springa och köpa det. Bokade det på Webbhallen man hann inte hämta ut det (jobbar ca 10 minuter ifrån dem). Har dock fixat det på annat sätt () så jag ska nog provköra lite ikväll samt hämta ut det nu under veckan alt. köpa det i stan. Måste ha nyckeln så jag kan lira Online! 3 andra spel jag är väldigt sugen på att Grinda: 1. Surpeme Commander 2. Rainbow Six: Vegas 3. Europa Universalis 3 Mvh, KF! Jag har lirat Europa Universalis 2 i tusentals timmar och det är ett GRYMT spel, men 3:an har väl fått rätt blandat mottagande. De har tydligen lagt krutet på grafiken i stället för att utveckla spelet, och Paradox har ju alltid lagt tyngdpunkten på själva spelandet tidigare. Men visst, det är ett ruggigt schyst företag så det är bra att folk sponsrar dem lite grann. Om man ska lira Paradox-spel så måste man gå till Paradoxplaza (googla det) och hämta patchar och mods. Det är ett kanonforum! Till Europa Universalis 2 finns det så många mods att det är som att köpa flera hundra spel på en gång. Själv har jag HOI 1, HOI: Doomsday samt EU2 från Paradox och har haft otroligt kul när jag lirat dem. Man måste dock tänka på att spelen är rätt buggiga när de släpps, men det kommer hela tiden nya officiella patchar som rättar till det mesta. Att de ”underhåller” spelen på det sättet är bland det mest positiva med Paradox, som jag diggar stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Har själv lirat EU1 för ett (ganska bra) tag sedan och det var mycket ksoj. HOI, är inte det typ samma spel som EU1 fast med liten annan story? Typ som Svea Rike 3 = EU1 fast med Svensk historia. Ska iaf prova spelat men jag kommer nog inte lägga ner allt för mycket tid på det så att jag sitter på ett forum och nöter samt laddar ner nya mods etc.! =) (Dock gjorde jag det till RA2, Eagle Red! mmm!) Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2007 Jag fick ingen kommentar på denna hand vad som skall göras enligt er. Kan säga att får en hel del händer sedan när jag satt på SB med två limpare samt en Dealer-raisare till 13 så Re-Poppa jag till 48 med QQ och fick Kyo att syna med Q4s så han är en riktigt synfisk. bwd är en medellirare. Höj eller syn? Game #3768711933: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/04/10 - 02:20:59 (CET)Table "Kicker" Seat 5 is the button. Seat 1: eileen66 ($80 in chips) Seat 2: Kyo010129 ($99.58 in chips) Seat 3: Latif3009 ($46.08 in chips) Seat 4: 0fresh0 ($210 in chips) Seat 5: bwd27 ($220.50 in chips) Seat 6: MenSluta ($698.23 in chips) MenSluta: posts small blind $1 eileen66: posts big blind $2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to MenSluta Kyo010129: calls $2 Latif3009: calls $2 0fresh0: folds bwd27: raises to $13 MenSluta: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Suck! 1000$-bonusen måste bara, information som jag nyss tog till mig, klar innan Aprils slut. Jag har 300 MPP nu så tjena ... Får se om jag skippar ParBet helt och går vidare istället. Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Dagen i korthet: * Jag skotta. * Jag förlora en del. * Jag vill inte spela med utländs valuta. * Jag ska tillbaka till SvS. * Jag fick knappa några MPP för besväret! Framöver: SvS samt WPX! No other! Other News: Jag lirade C&C3 lite granna. Det var skoj. Blir mer Övrigt-grind i framtiden och mer "kvalitetspoker" när det väl gäller! Over and out! Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts