Torna Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Vet inte om ni sett denna ( http://www.virtualbartender.beer.com/beer_usa.htm ) men det är en utmaning att komma på vad man ska beställa Jag har kommit på en del som funkar, men först får ni försöka själva... nån som kommer på nåt bra? Citera
RaMz Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Beer Strip Dance Bend Beer.com Jump shake Flaunt Kiss Lick Fire Man Lesbian Hello Det finns massa olika ord för samma sak. Hittat de flesta tror jag. Vad har jag missat? Citera
Torna Postad 20 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2005 "Knee" och "run" är bra (men kiss är bäst ) Citera
Torna Postad 20 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2005 Think Sleep Spread your legs Citera
Suppe Postad 20 Februari , 2005 Rapport Postad 20 Februari , 2005 Jump Wheel Bend over Edit:: Tror nog jag hittat den skönaste, testa lip. Edit 2:: Äsch va ju samma som kiss/make out m.m, jag va inte först Citera
Recommended Posts