Gå till innehåll

Gratis direktkval till SM Torsdag 1/3 kl.19.00 !

SimbaPoker

Recommended Posts

Gratis direktkval till SM!

På Torsdag 1/3 kl.19.00 CET har vi Stor Premiär för vår nya sajt/nätverk, SimbaPoker.com!

Vi kör då ett Gratis!! direktkval till SM. Den som vinner denna frirulle får ett säte i SM, får bo på lyxhotell mellan den 10/4 - 15/4 och får 3000 kr i respengar. Totalt värde 23.000 kr!! De andra 9 spelarna som kommer till finalbordet får en andra chans i $100 satelliten till SM på Söndag 4/3 kl.14.00

OBS! Du måste tyvärr vara 21 år och Svensk medborgare för att deltaga/kunna vinna.

kolla gärna in våra bonus erbjudande här på PF, och vår rakebackstege med upp till 50% rakeback!

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Låter riktigt bra =). Om jag nu skulle klonka till mig platsen kan jag överlåta den till en kompis eller sälja den vidare? Är inte hemma då det spelas =/

Hej RuchYa,

Vi ser helst att du själva spelar, men om det finns bra skäl så kan vi överväga att låta någon annan åka och representera dig. De krav vi har för detta är neturligtvis att han/hon är 21 år och svensk medborgare. Samt att den personen har ett real Money account på SimbaPoker.

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Hej RuchYa,

Vi ser helst att du själva spelar, men om det finns bra skäl så kan vi överväga att låta någon annan åka och representera dig. De krav vi har för detta är neturligtvis att han/hon är 21 år och svensk medborgare. Samt att den personen har ett real Money account på SimbaPoker.

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Varför måset man vara 21? SM spelas ju ändå inte i Sverige

Länk till kommentar

Gratis direktkval till SM!

På Torsdag 1/3 kl.19.00 CET har vi Stor Premiär för vår nya sajt/nätverk, SimbaPoker.com!

Vi kör då ett Gratis!! direktkval till SM. Den som vinner denna frirulle får ett säte i SM, får bo på lyxhotell mellan den 10/4 - 15/4 och får 3000 kr i respengar. Totalt värde 23.000 kr!! De andra 9 spelarna som kommer till finalbordet får en andra chans i $100 satelliten till SM på Söndag 4/3 kl.14.00

OBS! Du måste tyvärr vara 21 år och Svensk medborgare för att deltaga/kunna vinna.

kolla gärna in våra bonus erbjudande här på PF, och vår rakebackstege med upp till 50% rakeback!

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

alltså måste man ha ett real-money account? och vad menas med det? jag spelade frirullen i söndags men har inte satt in pengar.

kan jag spela denna frirulle?

hur många deltagare räknar ni med?

Länk till kommentar

alltså måste man ha ett real-money account? och vad menas med det? jag spelade frirullen i söndags men har inte satt in pengar.

kan jag spela denna frirulle?

hur många deltagare räknar ni med?

Hej galenponny,

du kan spela frirullen även om du inte har ett real money account, men av juridiska skäl måste den spelare som du ev kan få överlåta biljetten till ha ett real money account.

Om en spelare som inte fyllt 21 år deltar i turneringen, så kommer han tyvärr inte att kunna vinna några av priserna, pga av den åldersgräns som finns på SM.

När det gäller antal deltagare i SM frirullen, har vi ingen aning... Vad tror du? :-P

Ha en bra kväll!

SimbaPoker crew

Länk till kommentar

Så man får inte vinna och sälja eller ge bort sitt pris som "minderårig" eller byta på någotvis med er?

Hej MR_Jimmy,

Tyvärr kan vi inte tillåta det, men på Torsdag på premiärdagen har vi förutom frirullen till SM, en gratisturnering till, med $2000 dollar i potten, den kan du spela om du är över 18 år.

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Så då har man fixat ett konto och reggat sig.

Fick mig ett gott skratt när jag såg att Tomtarnaskonung också var reggad!!!

Är det du Kalle Anka?

Hej maltis,

Ja, det är KalleAnka (Rickard Johansson)...

Även Karl "All-in" Möller, Martin "mister" Cedercrantz, och Peter "PeGe" Gunnarson kommer att vara med under torsdagen som bounties m.m. ;)

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Jag vet inte om det är jag som är blind eller vad det nu är, men jag hittar ingen signup på er hemsida... Var skapar jag mitt konto?

Hej RogerP!

Genom att ladda ner klienten och göra en sign-up via denna registerar du dig hos oss. Det går inte alltså inte att registera sig via hemsidan.

Vänliga hälsningar

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar

Prova den jättestora knappen som heter "Download and play now" RogerP :lol:

Den sitter mitt i plytet när du går in på simbapoker.com ;-)

Ta en titt på den själv... Den leder till downloadsidan... Jag har redan laddat ner klienten... Det jag inte hittar är signup-sidan där jag skapar mitt konto... Den informationen finns inte på downloadsidan.

Länk till kommentar

Ta en titt på den själv... Den leder till downloadsidan... Jag har redan laddat ner klienten... Det jag inte hittar är signup-sidan där jag skapar mitt konto... Den informationen finns inte på downloadsidan.

Hade också problem med den.

Du hittar den när du instalerat klienten. En jättestor knapp som påminde om nån reklam för 3 eller möjligen ericsson så jag "såg" den inte heller först.

Länk till kommentar

Hej galenponny,

du kan spela frirullen även om du inte har ett real money account, men av juridiska skäl måste den spelare som du ev kan få överlåta biljetten till ha ett real money account.

Om en spelare som inte fyllt 21 år deltar i turneringen, så kommer han tyvärr inte att kunna vinna några av priserna, pga av den åldersgräns som finns på SM.

När det gäller antal deltagare i SM frirullen, har vi ingen aning... Vad tror du? :-P

Ha en bra kväll!

SimbaPoker crew

om bara så att det är helt klart. det är bara om man ska överlåta biljetten som realmoneyaccount är aktuellt?

om jag vinner den utan att ha ett realmoneyaccount så är det inga problem?

Länk till kommentar

Vad blir det för bounties? och vad menar du med mm?

Det blir bounties på 4, Kalle Möller(kalle), Martin(Mister), Rickard(Tomtarnaskonung) och Peter Gunnarson(PeGe)

I SM turneringen blir bountyn:

Om någon slår ut 1 av ovanstående, får den $50

Om någon slår ut 2 av ovanstående, får den $200

Om någon slår ut 3 av ovanstående, får den $500

Om någon slår ut alla 4 ovanstående, får den en biljett till SM!

Dessutom kommer vi under turneringarna ikväll att dela ut lite extra priser för olika saker, vad det blir får ni reda på när det händer ;)

Ha en bra dag!

SimbaPoker Crew

Länk till kommentar