Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
ser alltid sur ut menar jag med tråkig ut borde vara glad med alla sina stålars

Det finns anledningar till det. Du kan även se att på bilder där hon är medveten om att de tas, så står hon alltid i en av två eller tre ställningar. Det är helt enkelt så hon ser bäst ut och som passar hennes image bäst.

Postad

Synar man en raise med AT och AJ så måste du vara duktig nog att komma ifrån den när fi sitter på ett starkare A, slår du om med AQ så måste du vara jävligt säker på att du inte är uppe emot AK, är du det alla gånger?

Postad

jag är aldrig säker på någonting vet bara att jag missar floppen i stort sett 100% av ggr jag synar en raise med tex AQ och reraisar jag har jag ju möjligheten att vinna med ett CB på floppen oavsett träff och synar dom det så äre ju check fold gonatt som med alla andra oparade händer. Skälet till att jag synar med AT AJ suited är att man har trots allt chans till både nötfärg samt nötstege så man har oftast några outs åtminstone och att reraisa med AT AJ är väl nåt man kan göra men jag tycker dom känns ändå klart sämre än tex AQ....kanske är retarded men så tänker min lilla nöthjärna.