GreenCap Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Straffa limpare med lösa uppslag från CO och knappen och trebetta frekvent från knappen när det kommer uppslag från CO. Även om motspelarna vet att du trebettar en hyfsat stor range så kommer de fortfarande inte kunna spela många av sina händer profitabelt av den anledningen att det sitter OOP. Skulle du punkrock-kid (och ni andra som det går bra för) kunna berätta ungefär vilka händer du rekomenderar att trebetta med när CO höjt och du inte har någon särskilld read som förändrar läget på spelet. Tack på förhand... Citera
ebisumaru Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Skulle du punkrock-kid (och ni andra som det går bra för) kunna berätta ungefär vilka händer du rekomenderar att trebetta med när CO höjt och du inte har någon särskilld read som förändrar läget på spelet. Tack på förhand... Några stats alls på CO? Nivå? Citera
GreenCap Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2007 Tänkte på runt den nivå Op var så cirka 100-200$ inköp och 6-handat. Nej, inga stats. Jag är medveten om att man höjer mer om CO är lös i sina höjningar och tvärtom. Det jag ville ha reda på var grunden "ska" ligga, alltså starthandskraven man förhåller sig till innan man vet något särskilt om motståndaren. Har inga stats på den sidan jag spelar nu då mitt program inte är kompatibelt med det (Sunpoker). Kan man utifrån detta ge några generella trebetshänder från knappen mot CO när denne höjt? Citera
Jerico Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Det beror så enormt på CO's öppnings HD och hans tendens att syna 3-bets/4-betta light att man inte kan ge några generella regler. Citera
GreenCap Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2007 Det beror så enormt på CO's öppnings HD och hans tendens att syna 3-bets/4-betta light att man inte kan ge några generella regler. Skit också Citera
Recommended Posts