stugan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Seriöst ska de ta 5 dagar att få sin utbetalning till neteller? Jag skaffade neteller av en anledning, att det skulle gå snabbt och smidigt. de säger jag får pengarna på tisdag eller onsdag och jag gjorde min withdraw i fredags... vilket skämt! Citera
Zyr Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 är ju inte speciellt många arbetsdagar.. Citera
stugan Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 men still, neteller utbetalningar brukar ju gå på helgen också... Citera
Memory Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 De gånger jag har tagit ut från Everest har det gått på två dagar. Citera
EverestPoker Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 En utbetalning till NETeller tar två arbetsdagar. Eftersom vi inte administrerar utbetalningar under helgen kan du räkna med att få utbetalningen på tisdag om du begärde utbetalningen på fredag. Citera
Duddis Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 En utbetalning till NETeller tar två arbetsdagar. Eftersom vi inte administrerar utbetalningar under helgen kan du räkna med att få utbetalningen på tisdag om du begärde utbetalningen på fredag. Jag har lyckas få pengarna några gånger på en lördag Citera
Jimmy_the_Rose Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 En utbetalning till NETeller tar två arbetsdagar. Eftersom vi inte administrerar utbetalningar under helgen kan du räkna med att få utbetalningen på tisdag om du begärde utbetalningen på fredag. Att det ska behöva ta 2 arbetsdagar är väll igentligen riktigt dålig service och ren bullshit. På 3 av dom nätvärk jag spelar på nu har jag följande tider oavsätt helg eller tid på dygnet.. 1 Inom 1 timme 2 Inom 1 timme 3 Inom 6 timmar Det enda det kan handla om är väll slapp service och ett sätt att spara in pengar på personal från er sida Citera
FraXioN Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Nu begärde jag mitt första uttag från sidan och valde Neteller som utbetalningsmetod. Får se hur lång tid det tar. Något speciellt man måste göra för att få igenom det första uttaget? Typ skicka in massa papper m.m? Citera
FraXioN Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nu har det gått två arbetsdagar (sånär på några timmar) men har inte hört något från dem. Får man inget mail eller dyl. som bekräftar utbetalningen? Det får jag från alla andra pokersiter. Citera
EverestPoker Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Om du inte har fått din utbetalning via NETeller inom två arbetsdagar ber vi att du vänder dig till spelarsupporten för mer info om din utbetalning. För närvarande skickar vi inte ut någon bekräftelse på utbetalningar. Citera
FraXioN Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Nu kom pengarna in, dvs efter 3 arbetsdagar. Citera
teddybeahr Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Jag får alltid min utbetalning efter 24h. Citera
Recommended Posts