mape Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 via bort med extern affelänk - Myssion hittade jag en bonuskod... vad är depostipoint, är det samma som raked hands? isåfall är väl bonusen ganska schysst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Om jag läser villkoren rätt så är det 250 raked på 100NL eller högre för 100$ bonus. 2,5x Måste anses vara väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mape Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 är det startbonusen lr ngt? för jag tyckte det stod att man behöve 2000 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Rolig sajt... Deras deposit points är inte samma som primas vanliga raked. Man får inte reda på vad det är innan man börjar beta av bonusen heller... Ja, jag kollade på sign-up bonusen. "*Vänligen notera: Deposit Point Hands är inte samma sak som rakade händer. För närvarande kan vi inte visa hur många händer du har spelat. Detta uppdateras dagligen. Genom att ringa oss på nummer 0200 899 165 kan vi informera dig om hur många händer du har spelat som är av kvalificerad art." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 då jag gjorde denna så var den bara på 100$, arrgh och deposit point var då contributed raked hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirHejsan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 StanJames Deposit hands= potter där "StanJames-spelare" har betalat någon rake samt att raken på bordet överstigit $0.25 på bord min $0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit eller $1.00/$2.00 Fixed Limit. SirHejsan Nedan saxat från hemsidan "Qualifying raked hands must be completed at minimum $0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit or $1.00/$2.00 Fixed Limit tables in order to be counted towards the requirement. Deposit Point Hands* are hands played on real money tables only and where Stan's Poker receives a commission. If the real money pot does not reach the minimum requirement for rake ($5) then it will not qualify as part of the minimum hands played before the bonus will be issued. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackobi Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 är det 2000 raked hands eller vad står dp för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Så det är 2,5x dealt på minst NL100? Är ju extremt bra bonus isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Tråkigt att det endast gäller 0,5/1, då får man helt enklet gå upp i nivå för att cleara denna Verkar ju helt ok bonus ändå tycker jag, håller på att mejla med stan james nu kan lägga ut svar sedan om någon undrar över något! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Tror du måste spela mot Stan James spelare för att det skall räknas mot bonusen och att dom måste vara contributed. Så den är mer eller mindre omöjlig, heads up är det väl som gäller isof antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Dp står alltså för deposit points hands och verkar vara samma som primas egna fast contributed. Bonusen lär suga riktigt hårt om det är så att man måste möta spelare på SJ, i synnerhet som man inte vet vilka det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 För att summera vad som gäller du kan spela mot vem som helst... Du får dina DP händer efter det att du själv är aktiv i potten och den överstiger 5 dollar, man måste själv lägga in minst 2 dollar för att få en DP hand. Inga tidskrav Minst spel på 0,5-1 Fråga på om ni har några frågor har frågat ut SJ idag om bonusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Låst - extern affe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts