SoderKrippa Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Hej, satt och spelade en Sng. Jag var chipleader ovh vi var tre stycken kvar. Då är det någon som söker kontakt med mig i chatten och ber att jag ska sända över pengar till denna person så att även denna kan spela en sng... Givetvis gjorde jag inte detta. Men hur vanligt är detta fenomen och vad tror dem? Att jag ska sända över pengar till någon helt främmande människa för att denna ska ha råd att spela en sng... Att ge ett bidrag till någon som behöver mat eller tak över huvudet är en sak men att ge ett bidrag till någon som vill spela en sng...nja, det känns rätt konstigt. Är med om det relativt ofta på Everest när man lirar $50-$200 SNGs. Antar att de har netellerkonton som de tycker att man ska föra över till. De brukar tigga $1-$5 ungefär. Har hänt ca 10 ggr på 4 mån, så det e inte så farligt /SK Citera
tiltmonroe Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Och hur slutade historien? Låt mig gissa. Du tog mot €600 av honom och satsade dem i en stor söndagsturnering. Du vann €500 000 och skickade €250 000 till killen i Amsterdam som på en vecka gick från 0 till 2,5 miljoner svenska kronor... Nu yrar du i nattmössan! Nej, exakt så blev det inte .. men jag spelade faktist Sunday Warmup och Sunday Million om du undrar. Citera
Recommended Posts