sorkenkk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Du blandar ihop begreppen. Grinders är i allmänhet TAG, alltså inte passiva. Det är väl väldigt olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Iofs så är de största donatorerna på micro-nivåer (förut de muppar som openpushar preflop) tight-passiva stations. LOL du e inte riktigt sann? Japp, tajt-passiva donerar mer än löspassiva... Tjohej, jag avgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Ta detta priv istället för att ge mig falska förhoppningar om någon värd uppdatering i NOIQ-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vali3nt Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Ta detta priv istället för att ge mig falska förhoppningar om någon värd uppdatering i NOIQ-tråden. Haha.. true =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Det är väl väldigt olika? Standard/majoriteten/vanligast/behöverjanämnanåmer är iaf att en grinder är TAG, det måste du ju hålla med om Sen finns det ju alltid något undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Jag upplever de flesta grinders som någonstans mellan TAG och LAG. Iaf på 3/6 - 10/20. Det är inget vidare där inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Vidare någon som vet vad som krävs i rake typ för att vinna noiqs månadsrace eller iallafall klara top 3 typ ?? För att komma top 3 i racet så skulle jag gissa på att det behövs ett par miljoner fpp. Fråga pedroboy, han vann racet i juli. Raka mer än $50 000 lär räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Och Noiq´s webshop? När kommer den? I augusti frågade jag supporten och de lovade att den skulle komma i augusti... är det verkligen säkert, frågade jag. Inga fördröjningar? NEJ, shopen skall vara klar i augusti svarade han... Pinsamt med så tomma löften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Jo man börjar ju fundera, speciellt när deras officiella representant på denna sida skriver att den ska vara klar i dagarna, vilket var förra veckan. snart är veckan slut och....ingen webshop. Minskar ens förtroende för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Jo man börjar ju fundera, speciellt när deras officiella representant på denna sida skriver att den ska vara klar i dagarna, vilket var förra veckan. snart är veckan slut och....ingen webshop. Minskar ens förtroende för dem. Det man blir irriterad på är att de lovar en massa saker de inte kan hålla... är väl bättre att säga på en gång att det kommer att dröja. Länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Det man blir irriterad på är att de lovar en massa saker de inte kan hålla... är väl bättre att säga på en gång att det kommer att dröja. Länge. Word! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Tänkte att jag ska ge dem september ut, finns inte webshopen uppe då så tar jag mina pengar och sticker. Sen har det ändå börjat bli så grinder-tätt så jag lutar hursomhelst åt att byta site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Tänkte att jag ska ge dem september ut, finns inte webshopen uppe då så tar jag mina pengar och sticker. Sen har det ändå börjat bli så grinder-tätt så jag lutar hursomhelst åt att byta site. Synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vali3nt Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 När jag snackade med support idag sa dom att shoppen kommer komma upp i september (dom lovade augusti innan) så vi får väl se när den kommer, ärligt talat får vi nog vara glada om den kommer innan 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petzo Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Raka mer än $50 000 lär räcka. hehe ingen ide då... inte ens att sitta och 20 tabla 1/2 8 timmar om dagen skulle räcka vill säga inte så konstigt dom kan erbjuda 20 k till ettan i oktober antar jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiQPoker Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Tjenare, Tänkte informera er lite om hur situationen är kring vår Webshop. Priserna som vi nu har delat ut i The League’s första två ronder är från vår shop, det som återstår är alltså justeringar kring det nya systemet som kommer att komma upp i samband med Webshoppen. Det mest är redan klart, vi jobbar bara som sagt på med lite små fix så att shoppen ska bli så bra som möjligt för er spelare. Du kommer att handla med NIP ”NoiQPoints” i webshoppen. De befintliga FPP ni har kommer ni givetvis kunna växla in till NIP. Förstår att ni blivit lite otåliga men den är på väg. Dock finns det ingen anledning att vissa av er sprider ut falska rykten. Utan att hänga ut någon speciell så har vi ju faktiskt history över alla konversationer som genomförts Oktober närmar sig nu och vi har beslutat oss för att toppa vårt race med ytterligare $15.000. Total prissumma ligger nu på $115.000 med $20.000 i förstapris och hela 200st vinnare. Kolla in denna länk för mer info. Nya funktioner kommer även upp titt som tätt i vårt ny lanserade backoffice, som kommer integrera ett bland annat bättre VIP system , Webshoppen, 24h banking etc, så försäkra er om att kolla in då och då för att se det nyaste. Detta tar lite extra tid men vi har valt att vänta med lanseringen då vi vill ge er något som är 100% fungerande istället för att släppa något halvdant Lycka till vid borden, David Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Självklart är det bättre med nåt som funkar till 100% än halvdant...men tycker ändå att ni hade kunnat säga att shopen kommer i september istället för augusti så hade man inte behövt bli besviken;-) Vilka falska rykten är det som sprids förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Förslag till ipokernätverket; timebank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Fint att man slipper klicka i "autopost" nu när man rebuyar iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Fint att man slipper klicka i "autopost" nu när man rebuyar iaf... Kan man? Därför jag fått klicka två gånger nu:roll: . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KniveN Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Är det bara jag som har fått hem grejer från shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Antagligen. Hur ska man kunna beställa när priserna inte är klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
enurs Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Självklart är det bättre med nåt som funkar till 100% än halvdant...men tycker ändå att ni hade kunnat säga att shopen kommer i september istället för augusti så hade man inte behövt bli besviken;-) Vilka falska rykten är det som sprids förresten? Det er bestandig blitt sagt at man TROR shopen skal väre klar. NoiQ er bestandig åpen for spillere och sier hur ting ligger ann. NoiQ er en poker site och inte en webshop, så 100 % fokus på det har dom nog inte men man ser jo at det blir gjort lite hele tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Kan man? Därför jag fått klicka två gånger nu:roll: . det ska vara fixat både vad jag hört, samt när jag provat själv också, riktigt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KniveN Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Antagligen. Hur ska man kunna beställa när priserna inte är klara? Jag har fått en massa fina bilder på tex PS3, web kamera mm. Kör med en golfklubba som bakgrundsbild nu, funderar på att skriva ut den och sätta på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts