upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Jag vågar nog påstå att jag mest otur i hela världen. 7 raka förluster på bubblan nu. Favorit när pengarna åkte in i sex av fallen. Som ni förstå vann jag en del i början av sessionen. Sedan vände det. Och fan vad det vände. Varför gillar inte gud mig? Är det mitt mål det är fel på? Folk, skriv. Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Fyra SNGs är uppklickade. Saldot visar $112 i detta nu. Självförtroendet är lägre än någonsin. Citera
Myssion Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 Komigennudåduklarardetjagadendärjävlapistolen!!! Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Komigennudåduklarardetjagadendärjävlapistolen!!! Du är så skön. Här kommer en HH som är ganska intressant för att komma från en SNG. PokerStars Game 50+$5 Hold'em No Limit - Level III (25/50) Table '44625400 1' 9-max Seat #7 is the button Seat 1: Eisregen (2302 in chips) Seat 2: SgtKyle (1435 in chips) Seat 3: smallss (1115 in chips) Seat 4: Scardface (420 in chips) Seat 5: JAPDREAM (2210 in chips) Seat 6: HERO (1250 in chips) Seat 7: Memphie (1825 in chips) Seat 8: Niknais (1540 in chips) Seat 9: Sheep ftw (1403 in chips) Niknais: posts small blind 25 Sheep ftw: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO [Tc Ts] Eisregen: folds SgtKyle: folds smallss: folds Scardface: raises 100 to 150 JAPDREAM: folds What to do? Shoot! Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Dealer: HERO finished the tournament in 4th place Tre bord kvar. Finns det någon gud? Citera
rickie Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 De första två borden är uppklickade. I bakgrunden lyssnar jag på NRJ via nrj.se som har en väldigt bra feature. I deras webbspelare finns nämligen en direktlänk till Lugna Favoriter. Lugna Favoriter är som känt det bästa medlet mot tilt. Nu har jag en A7o att koncentrera mig på. Over and out. Haha, programledarna tillsammans med all smörmusik på lugna lär ju ge konstanta hjärnskador om inte annat. Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Haha, programledarna tillsammans med all smörmusik på lugna lär ju ge konstanta hjärnskador om inte annat. Ja, nu för tiden hjälper det inte mot tilten heller. Två femteplatser. Ett bord kvar. Har 3k. Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Fyra kvar i min sista SNG. Jag är chiptrea. Utgången här är väldigt viktig för min Tag Heuer-dröm. Citera
Freesco Postad 6 Mars , 2007 Rapport Postad 6 Mars , 2007 I bakgrunden lyssnar jag på NRJ via nrj.se som har en väldigt bra feature. I deras webbspelare finns nämligen en direktlänk till Lugna Favoriter. Lugna Favoriter är som känt det bästa medlet mot tilt. Tack för tipset, precis min musik smak! Citera
upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2007 Tack för tipset, precis min musik smak! Visst är det mysigt när programledarna läser upp kärlekshälsningar som lyssnarna skickat in? Det blev en klonk till sist förresten. Jag har $317 i behåll och är nöjd med det. Nu ska jag sova. Jag kommer nog att drömma om Cristina Stenbeck. Hon är min favorittjej denna veckan. Citera
Freesco Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Ett tips: skapa en genväg till "Lugna Favoriter", ex: "C:\Program\Windows Media Player\wmplayer.exe" /Open "http://www.lugnafavoriter.com/stream/stream.asx" Jag hade lite problem på jobbet med att spelaren slutade spela, men testa... Man får dock inte info om spelad sång... Citera
upandcoming Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2007 4 SNGs öppnade. Nu jävlar. Citera
cab Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Rolex är nötklockan grindar du efter en sån så kommer säkert klonken Citera
Memory Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Ett tips: skapa en genväg till "Lugna Favoriter", ex: "C:\Program\Windows Media Player\wmplayer.exe" /Open "http://www.lugnafavoriter.com/stream/stream.asx" Jag hade lite problem på jobbet med att spelaren slutade spela, men testa... Man får dock inte info om spelad sång... Screamer Radio är nöten om man ska lyssna på web-radio... Citera
Myssion Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 http://www.pandora.com är perfa som radio om man vill upptäcka ny musik. Man skapar t.ex. en Vikingarna-kanal, sen tar den fram massa nya låtar/artister som liknar Vikingarnas musik. Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag är lite småsur över att Poker Stars har serveromstart idag på min lediga dag. Tanken var ju att grinda en massa SNGs. Nu blev det gymmet istället, men det var kanske inte så dumt. Inga SNGs uppe ännu så jag äter lite kycklingsallad och kollar på Entourage. Världens bästa tv-serie, eller vad tycker ni? Citera
Kenan83 Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag är lite småsur över att Poker Stars har serveromstart idag på min lediga dag. Tanken var ju att grinda en massa SNGs. Nu blev det gymmet istället, men det var kanske inte så dumt. Inga SNGs uppe ännu så jag äter lite kycklingsallad och kollar på Entourage. Världens bästa tv-serie, eller vad tycker ni? De é igång nu, skynda skynda =) Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag är igång, men jag önskar att jag suttit kvar vid teven. 66 mot 99 flop 962. Hej då. AK mot J4s flop AsK6, turn 7s och 9s. Hej då. Klickade upp fyra TURBO-SNGs nu. Är lite halvtiltad och orkar inte vänta på att de vanliga ska fyllas. Hatar den snabba blindstrukturen men det spelar ju faktiskt ingen roll om man bustar efter 15 eller 50 minuter. Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Så här har hela dagen sett ut. Jag har gjort ytterligare en deposit på Poker Stars. Tröttsamt. PokerStars Game $55+$5 Hold'em No Limit - Level VII (100/200) Seat 2: l3onedust (3345 in chips) Seat 3: HERO (3100 in chips) Seat 4: fabian (2045 in chips) Seat 5: Minus790 (2040 in chips) Seat 9: pbrsquad (2970 in chips) l3onedust: posts the ante 25 HERO: posts the ante 25 fabian: posts the ante 25 Minus790: posts the ante 25 pbrsquad: posts the ante 25 HERO: posts small blind 100 fabian: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO [Ks Qh] Minus790: folds pbrsquad: folds l3onedust: folds HERO: raises 400 to 600 fabian: raises 1420 to 2020 and is all-in HERO: calls 1420 *** FLOP *** [5s 5h Ac] *** TURN *** [5s 5h Ac] [2h] *** RIVER *** [5s 5h Ac 2h] [Kd] *** SHOW DOWN *** HERO: shows [Ks Qh] (two pair, Kings and Fives) fabian: shows [5d 4d] (three of a kind, Fives) fabian collected 4165 from pot Handen efter åker jag ut AK mot 99. Citera
upandcoming Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 66 mot AA på floppen AK6. Hej då! Det får nog bli en paus från pokern nu. Jag mår inte bra av det här. Nu i efterhand kan jag ju konstatera att det varit bättre att köpa klockan direkt. Jag går och lägger mig nu. När jag vaknar vill jag befinna mig här (gärna med en TAG Heuer på armen): Länk till artikeln om hotellet http://www.stureplan.se/articles/4501/ . Citera
upandcoming Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2007 Jag hittade lite pengar. Vad sägs om en nystart av dagboksäventyret? Jag marinerar det en stund. Citera
slowboy Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Kör bara, nån gång kommer du ju lyckas Citera
upandcoming Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2009 update: har egen lägenhet, tag heuer och 50"-tv nu. sitter dock hemma och skriver uppsats en lördag. moderatorerna kan stänga denna dagboken nu så slipper vi fanboy-anstormningen. Citera
Starfitter Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 snyggt orre! keep up the good work! Citera
Mecklenburgare Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 snyggt orre! keep up the good work! Tänk om man hade varit i dina kläder :& Citera
Recommended Posts