zuupah Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Finns säkert en tråd redan om detta, men jag har inte hittat. Vet ej heller hur jag skall söka för att hitta tråden i denna djungel. Vad är jag ute efter? Jo, Pokernick. Alltså.. proffsens nick på de olika sajterna de spelar. Finns det någon sådan tråd? Skulle vara intressant att få veta EXEMPELVIS Daniel Negreanu's pokernick. För övrigt den spelare jag är lite imponerad av. Dessutom verkar han väldigt sympatisk. Då kunde man logga in, söka upp och följa dem i deras spel... Så om det inte finns någon tråd om detta kan vi ju starta en nu och jag lägger upp spelarna vart efter ni lägger in nick på dem. (D.v.s. Om moderator tillåter detta?) Här är några jag skulle vilja titta närmare på. Gus Hansen Sammy Farha Erik Lindgren Ken Lennaard Dan Glimne (hans nick hade jag förut men har tappat det. Han lirar på UniBet) Citera
Fnii! Grrp! Postad 23 Februari , 2007 Rapport Postad 23 Februari , 2007 Hur kan du inte ha hittat den? Klistrad i den här avdelningen. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=17611 Citera
Recommended Posts