Gå till innehåll

Uppgradera din hotmail från 2Mb till 250 Mb

Recommended Posts

Postad

Jag har väl 3-4 gmail-invites kvar att dela ut... För dig som inte vet vad gmail är så är det googles mailtjänst... ! GB ledigt utrymme...

Skicka ett pm om du vill ha en invite så fixxar jag så fort jag ser det... Och dela gärna med dig om några andra vill ha isåfall ;)

/TF

*edit* *** ta dig Kubo :lol:

Postad

Isåfall så, lessen Kubo, your life is forfeit... Adress tack så kommer snart peter wahlbeck och tråkar ihjäl dig, courtesy of TF...

Och QoS, tar du med dig en egen pole eller måste jag köpa en själv?

Damn, det här blev OT...

/TF

Postad
Eller så kan man pröva en tjänst som exempelvis Gmail, där man får 1gb utan att behöva mecka och pilla.

Jodå vet allt att det finns Gmail har en sådan själv ( Med 50 inbjuningar kvar) . Tänkte mera på dom som använder sin hotmailadress och inte är intresserad av att byta till Gmail.

Postad

Kubo; för ordningens skull vill jag bara påpeka att även jag hade 50 invites :D Har hunnit disha ut några av dem men det finns många kvar... Som Kubo säger, pm:a en mailadress så kommer en invit...

/TF - skänker inte bara bort sina pengar...

Postad

Eftersom jag tänkte göra detta åt min kära mor så vill jag kunna backupa hotmailkontot. hur på enklast sätt. Vill inte fowarda alla mail

EDIT: Löste sig med ett perlskript. gotmail hette det.

Postad

Citerar från sidan: Currently, we have 290,725 invites available to share. Thanks to the generosity of folks like you, we've distributed 345,139 invites since this page went up on Sep 13, 2004.

:lol: När jag arrade min gmail via den sidan hade de ca 50 invites tillgängliga... Känns som om sajten har vuxit till sig sedan dess...

/TF