Gå till innehåll

Fler konton


hasselhoff

Recommended Posts

Det är så för ett tag sen så spelade jag endel playmoney för att lära mig spelet med ett account på PP. Men nu vill jag göra ett nytt account för att lira real money. Kan man ha flera account? Eller kan man ta bort gammla?

 

Om du har skrivt in dina uppgifter som namn, address m.m. så är du tyvärr fast med det där kontot. Har du aldrig reggat dom uppgifterna så får du skapa nytt konto om jag inte missminner mig helt hur reglerna är.

 

Om du inte vet ifall du reggat uppgifterna kan du kolla det genom att starta klienten, logga in med ditt "gamla" usernamn. Går sedan till Cashier/deposit.

Kommer det upp en sida där du ska välja metod har du ett "Realmoney" konto.

Om du kommer till en sida där du ska fylla i dina namnuppgifter m.m. så har du ett rent playmoney account och ska kunna skapa ett nytt utan att få problem. Inga uppgifter finns ju reggade om dig. Använd dock en annan e-post address än den du använde första gången.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du aldrig gjort någon deposit på det gamla kontot så är jag 99% säker på att Party inte kommer bry sig ifall du startar ett nytt.

 

Där har du nog fel tyvärr, dom nekar dig gladerligen att få skapa ett nytt konto för att hindra att du ska kunna ta del av någon bonus. De är min erfarenhet av PP när det gäller saker som detta. Men det bör tilläggas att det inte blir några problem förän den dagen du försöker ta ut dina surt förvärvade dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade ett nytt konto när jag började på party (För att få pokeroffice +signup bonus via en affe). Kontaktade pp och ville ta bort mitt gamla playmoneykonto och fick svaret att det inte var nödvändigt eftersom det var ett playmoneykonto.

 

Har aldrig haft några problem med insättningar, uttag eller med någonting annat vad gäller pp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...