Gå till innehåll

Enkel bonus?

MR_Jimmy

Recommended Posts

Skulle behöva lite hjälp från er, har ett regular ställe jag spelar på så jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse :) Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle behöva lite hjälp från er, har ett regular ställe jag spelar på så jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse :) Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas!

Börja med partypoker, 20% upp till $100.

Länk till kommentar

Tackar och bugar för förslaget! Ska testa det, har dock ett konto med Gratis 75 dollar där redan, dock har jag itne fått några pengar där så det kanske går att fixa ändå.

Du kan ändå få bonuset tror jag. Maila och kolla eller skicka pm till användare partypoker för säkerhets skull.

Annars har du empire, samma sajt, samma bonus =)

Men testa party först ;)

Länk till kommentar

Jag söker något nytt ställe som har någon enkel sign up bonus. Har spelat mkt i B2B så, dessutom är mitt standard ställe där så något annat nätverk. Flera förslag är av intresse :) Nätverk är inte så noga bara där är action på 0,25-0,5 där jag oftast håller till. Vad är att reka? Kör oftas 4-5 bord. Lite hjälp i djungeln uppskattas!

Utöver Party har Pokerstars, Full Tilt och Prima ganska lättklarade bonusar för just din nivå.

På PokerStars & Full Tilt har man ganska lång tid att klara bonuset och på Full Tilt betalas den i omgångar av 20$.

En till som verkar iaf ok är Sportingbet (Boss-nätverk).

De har en förmåga att ge gratispengar i tid och otid :)

Om du orkar söka så kan du hitta en del B2B & Primasajter som ger 5-10$/€ gratis för registrering och t.ex 20€/100VIP bonusar.

B2B-bonusarna ger inte mycket pengar men 25-30€ för 100VIP är svårt att slå.

Länk till kommentar