slicken Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Har försökt söka på forumet efter filmer där man spelat in sina sessioner i turneringar eller cashgames, hittar bara lite på cashgames. Jag letar främst efter MTT Turneringsfilmer men även cashgames filmer där folk har spelat in sin skärm. Skulle uppskattas om ni linkade in massa filmer / sajter som har sådana filmer. Citera
jason Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Misstänker att du letar efter gratis material. Men är du villig att betala för det så rekomenderar jag starkt Cardrunners.com där finns allt du söker och lite till. Citera
Cyntax Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Jag letar främst efter MTT Turneringsfilmer Jag la upp en film då Mats Iremark kommer trea i en $100+$9/MTT på PokerStars. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=10330&page=425 Inlägg 6362 Citera
Jeppann Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Försöker komma med filmer lite då och då i dagboken. NL200 då Citera
Recommended Posts