Bluwajt Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 orka SNGs förresten... Vad gör du inne på SnG-handanalys då? Jag pushar också, och som tidigare skrivet är FIs syn allt annat än bra. Citera
Gäst Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jag e inte riktigt överens i det här fallet för eftersom du själv skriver att nivån är lägre så får man ta med det i beräkningen. Eftersom Fi miniraisat så kan man ge sig på att han/hon kommer att syna en AI och att Fi har ett eller två kort typ AKQJ eller pocket här tycker jag är tydligt. Så jag säger fortfarande fold.. Jo, jag viker nog oxå just eftersom det är en $6 det handlar om. Kanske formulerade mig dåligt. Citera
Ängeln17 Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Jo, jag viker nog oxå just eftersom det är en $6 det handlar om. Kanske formulerade mig dåligt. Eller jag som missuppfattade dig. Citera
dekutree Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Conspiracy har redan gjort en klockren analys, på högre nivåer hade man dock inte haft problemet eftersom ingen hade miniraisat utan stål i detta läget.., å andra sidan talar det kanske för en fold ändå?? =) Citera
Recommended Posts