Gå till innehåll

sjuk uppswing


hampulito

Recommended Posts

Jag har ju inget moneymanagment. Känns som allt under nl200 är segt och tråkigt. Men nu verkar detta problem kunna lösa sig. började med 600$ och har hållt mig till nl200 tänkte att det får bära eller brista.

Nu ligger rullen på ca 4k det här måste ju vara någon form av rekord ifall jag lyckas hålla i det.

Bygga rulle på nl200 från 600$, börjar känna mig ganska säker med 4k bakom mig. Men jag vet ju att det kan svänga till ordentligt när som hellst.

har nyligen skaffat pt har 19,54bb/100 över 2250 händer. Jag vet att 2250 händer inte säger ett piss, men kul är det tjho!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan dock bara varna för att inte hoppa upp. Jag gjorde nämligen detsamma och det gick åt he.

 

Hade 11KE som jag jobbat upp genom att skotta (1/2) omaha.När jag sen hade rullen för 1/2 vad gjorde jag då? gick och spela 2/4 och 3/6 såklart. Några stora potter senare och lite oflyt så var rullen nere på 3K på mindre än 2 veckor. Kul? Nope. Känner man sig dum? JAAAAAAAAAAAAA.

 

Grejen är ju att man inte tror att det ska gå så fort osv men det kan det göra.

 

Så grinda på tycker jag. Det är inte svårt att skotta dock är det svårt att inte göra det när man vant sig :). Heder åt alla järn grinders !

 

Mvh Snooker-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu lär du i alla fall ha tillräcklig bankroll för NL $200-nivån (2000 BB). Personligen tycker jag man k a n klara sig med betydligt mindre BR än så, om man är skaplig - och dina resultat visar ju att det kan gå, att du sedan haft en god portion tur har förstås också varit bra för din BR. Men take it easy när det gäller att gå upp i nivå, dels lär det bli svårare, kanske inte mycket svårare, men psykologiskt tufft. Förlora några inköp på NL $600-nivån, så finns risken att du tiltar iväg din BR, om den inte är så stor. Vänta därför ett tag och låt BR växa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att 2250 händer inte säger ett piss, men kul är det tjho!
2250 händer kan säga en massa saker, som att man haft en upswing, det är just väntvärde som de inte är särskilt informativa kring. Särskilt när urvalet inte är slumpat.

 

I övrigt orutinerat att inte använda din upswing som hävstång på 50-100 och plussa en miljon. Alternativt gula då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2250 händer kan säga en massa saker, som att man haft en upswing, det är just väntvärde som de inte är särskilt informativa kring. Särskilt när urvalet inte är slumpat.

 

I övrigt orutinerat att inte använda din upswing som hävstång på 50-100 och plussa en miljon. Alternativt gula då.

 

Avdelning "Smolk i glädjebägaren" anmäler sig...eller svensk avundsjuka?;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...