SethCohen Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Fick problem med mitt account på Ladbrokes precis.. mailade supporten för snart 2h sen och fortfarande inget svar. Hur lång tid är acceptabelt? Citera
greywolf Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 max en timme tycker jag är acceptabelt. men när det gäller ladbrokes så får man vara glad att man får ett svar övh. Har dom dessutom svarat på rätt fråga och svarat inom en vecka och utan att man har behövt skicka 12 fantaziljoner nya mail så är jag i himmelriket... Citera
Karhu Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Har sett lite trådar på twoplustwo där folk råkat ut för hackade konton etc. Måste vara hemskt att råka ut för sånt på en sida som bara har mailsupport och som det tar flera, flera timmar få svar ifrån. Citera
SouthEast Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Ring dem istället. Telefonnummer finns på deras hemsida. Kolla deras svenska hemsida. Citera
azN- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Har sett lite trådar på twoplustwo där folk råkat ut för hackade konton etc. Måste vara hemskt att råka ut för sånt på en sida som bara har mailsupport och som det tar flera, flera timmar få svar ifrån. Men dom har iofs telefonsupport, så det där var lite dumt va? Citera
Karhu Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Men dom har iofs telefonsupport, så det där var lite dumt va? Var lite trött i morse och hade flera trådar uppe. Trodde tråden handlade om full tilt Citera
baller Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Hur lång tid bör det ta? Well, 24h bör en support få på sig åtminståne. Citera
DuckyDuck Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 1 timme anser jag vara tillräckligt för ett första svar om dom nu inte kan ge ett slutgiltigt svar direkt. Tyvärr är det alldeles för få siter som klarar av det. Resultatet av långsam support resulterar i att dom får x antal mail från samma person om samma sak vilket gör deras support ännu långsammare skulle jag tro, detta problem elimineras om dom kunde vara snabbare. Citera
Recommended Posts