a05dansv Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hallå! Jag är en sng-spelare som spelar på de lägre nivåerna, spelar ca 15-25 sng's om dagen. Det har blivit så att jag gör mycket bättre resultat på Pstars än de andra siterna. Vågar jag spela så här mycket med tanke på att Pstars inte är skattefritt? Kan skatteverket sniffa upp en sng-vinst på exempelvis 112 dollar? Hur tänker ni som spelar sng på stars? Citera
hobbq Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Förstår mig inte på folks rädsla för skatt. Det enda som i princip beskattas idag är större live-tuneringsvinster. Citera
a05dansv Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Då är det bara att sluta oroa sig och köra på då? Citera
eurythmech Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Då är det bara att sluta oroa sig och köra på då? Njae, men får du problem så är du långt ifrån ensam iaf Citera
staris Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Skatteverket har inte resurser att ge sig i kast med småfiskarna inom pokern. "Jaha, så du har spelat 100 händer om dagen NL10, fördelat på 15 olika siter varav en del är skattefria och andra inte. Vi har begärt loggarna från spelbolagens servrar och nu ska vi gå igenom handhistoriken här...... vi börjar med hand #9356879945 på Pokerstars..." Jag har för mig att utgifterna inte är avdragsgilla, men är osäker. Någon som vet hur det är med det???Om utgifterna inte är avdragsgilla skulle det bli katastrof om skatteverket rör om i pokergrytan! Citera
dddanne Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 varför är alla så oroliga för lite onlinevinster? de är lungt ska du se : ) Citera
Aeis Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Men vinner man sunday million så är det väll bäst att ta ut vinsten i omgångar med mindre än 150k SEK per gång? Citera
Jugge Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Men vinner man sunday million så är det väll bäst att ta ut vinsten i omgångar med mindre än 150k SEK per gång? hade nog hellre skattat en sån stor vinst Citera
Dionysos Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 hade nog hellre skattat en sån stor vinst att åka på skattefiffel för dem summorna är nog inte jättekul, nej. men va fan. är man född gambler plockar man ut allt o drar till Vegas o skiter i skatten Citera
hansolo Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 skulle du vinna en söndagsturnering så får du bita i de sura äpplet, de gör ja! (har inte vunnit nån söndagsturnering på stars, men ja äter ett äpple, å de e surt) Citera
Recommended Posts