Fudge Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Tagit ut från neteller regelbundet i 2år ungefär.. När jag skulle göra samma sak idag så stod de att jag skulle fylla i mina bank uppgifter. Efter att ha gjort de första gången så har jag aldrig behövt göra de igen och kan inte förstå vad de ska vara bra för? Tog ut senast i torsdags och då va allt normalt.. Citera
SouthEast Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Kanske fråga Netellers support? Citera
Fudge Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Kanske fråga Netellers support? Live chatten e självklart inte öppen och räknar med att de dröjer innan de svarar på mitt mail. Så ville se om ngn annan haft samma problem.. Citera
Kollikock Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 NETeller är kassa. Jag har under veckan som gått beslutat mig för att casha ut allt och aldrig mer använda NETeller. Dom suger pung. Citera
bjornufknu Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 NETeller är kassa. Jag har under veckan som gått beslutat mig för att casha ut allt och aldrig mer använda NETeller. Dom suger pung. Varför? Citera
jonas_jonas Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Dom har ändrat lite regler, du behöver antigen ett switf nummer eller bic kod, plus ditt iban nummer. Citera
Fudge Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Dom har ändrat lite regler, du behöver antigen ett switf nummer eller bic kod, plus ditt iban nummer. Säger mej inte så mycket. Men får helt enkelt vänta på att live chatten öppnar! Citera
Duddis Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Tagit ut från neteller regelbundet i 2år ungefär.. När jag skulle göra samma sak idag så stod de att jag skulle fylla i mina bank uppgifter.Efter att ha gjort de första gången så har jag aldrig behövt göra de igen och kan inte förstå vad de ska vara bra för? Tog ut senast i torsdags och då va allt normalt.. Samma problem här förstår inte varför de ska ändra när man gjort uttag innan. Citera
DuckyDuck Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Säger mej inte så mycket. Men får helt enkelt vänta på att live chatten öppnar! IBAN får du på banken om du frågar efter den, det är en lång bokstavs och sifferkod med ditt kontonummer inbakat i den. SE900000816629876543211 t.ex. Swift/BIC är en 8 (ibland 11) tecken lång bokstavskod som du också får av banken. SWEDSESS t.ex. för Swedbank Har man internet bank kan man oftast ta fram dom uppgifterna där om man loggar in och letar lite. Genom att använda dessa istället för bara kontonummer och banknamn med address så kommer saker och ting handhas automatiskt istället för manuellt (vilket bör spara dig en lite bankavgift med) P.S. live chatten är öppen nu Citera
Fudge Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 IBAN får du på banken om du frågar efter den, det är en lång bokstavs och sifferkod med ditt kontonummer inbakat i den. SE900000816629876543211 t.ex. Swift/BIC är en 8 (ibland 11) tecken lång bokstavskod som du också får av banken. SWEDSESS t.ex. för Swedbank Har man internet bank kan man oftast ta fram dom uppgifterna där om man loggar in och letar lite. Genom att använda dessa istället för bara kontonummer och banknamn med address så kommer saker och ting handhas automatiskt istället för manuellt (vilket bör spara dig en lite bankavgift med) P.S. live chatten är öppen nu Okok.. Då e ja med lite mer! Bara in på internet banken å leta nu då! Thx! Citera
bjornufknu Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 För dom som har Swedbank finns det en IBAN uträknare här Citera
Fudge Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2007 För dom som har Swedbank finns det en IBAN uträknare här TACK! Swift kod får jag vart..? Citera
bjornufknu Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 BIC och Swift är samma hos Swedbank, dvs SWEDSESS. Se här. Citera
Fredrichc Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Tagit ut från neteller regelbundet i 2år ungefär.. När jag skulle göra samma sak idag så stod de att jag skulle fylla i mina bank uppgifter.Efter att ha gjort de första gången så har jag aldrig behövt göra de igen och kan inte förstå vad de ska vara bra för? Tog ut senast i torsdags och då va allt normalt.. Jag upptäckte precis samma sak idag. Jag har också använt mitt konto i flera år och gjort uttag utan problem till mitt bankkonto. Jag pratade med live-chatten som sa att det var något alla europeiska kunder skulle göra. Varför man skulle göra det igen fick jag dock inget svar på. Citera
Recommended Posts