PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag har nu spelat poker på lite mer allvar, om man nu kan säga det på de låga nivåer jag spelar, i ca 2,5 månad. Jag försöker följa en plan där jag skall spela in min bankrulle. Om det håller eller inte visar sig. Det kommer ta tid då jag inte satte in mer än $120 på Bodog som start, men jag får skynda långsamt. Känner jag dock att jag har kunskapen att kliva upp ett steg men inte har rulle till det kan jag tänka mej dryga ut min rulle med pengar från sparkontot, men det är sista utvägen. Jag har till dags dato förökat min rulle till $4-500 dollar genom spel först o främst på NL $0,5/$0,10 Cashgame bord. Men även lite 10 dollars SnG's. Har dock haft en liten tung period nyligen där jag backade en del....Men det lär man ju drabbas av lite då och då. Jag har ett vanligt jobb som jag sköter och har även en dotter varannan vecka, så jag har inte så där jättemkt tid till övers. Målet är att kunna dra in lite extra småpengar om ett tag som man kan lägga undan till resor och leksaker . Allt utöver det är bonus. Men jag är även medveten om att man kan falla platt på magen, men jag har inte så mkt mer att förlora än de 120 dollar jag satte in om jag följer min plan. Och under tiden har jag haft ett roligt nöje då jag tycker Pokern är förbannat kul. Har min rulle lite utspridd men räknar den sammanlagda summan som min totala bankrulle. Rullens garage är på Neteller. Början av dec 2006 - ca 1 vecka in i Feb 2007 va det mest microbord i cashgame. Har varit uppe och sniffat lite på dyrare bord, men förlusterna känns för hårt innan man plussar så jag backade ner igen. Har den senaste 1-2 veckorna börjat lira lite 10 dollars SnG's, mkt kul och kommer nog göra det lite mer då jag ännu går lite kräftgång i CG. Kör endast No Limit och är en ganska så Tight/aggressiv spelare som även kan köpa lite potter då och då utan ett jota (kommer inte räkna cent, blir så jobbigt ) Börjar min Dagbok 9/2 -07 (längre bak minns jag inte:D) Rulle dagens start(backat en del här): Neteller - $200 Fulltilt - $97 Bodog - $102 Totalt: $399 Endast spel på Bodog denna Fredag. Gick ganska bra med en 2a och 3e plats i de två $10 SnG's jag va med i. Så gick $38 plus om man räknar bort inköp. Rulle efter det va slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $97 Bodog - $141 Totalt: $438 Lördag 10/2-07 Startrulle: Neteller - $200 Fulltilt - $97 Bodog - $141 Totalt: $438 Började inget vidare med en 5e plats i en $10 SnG, Körde sen lite NL10 CG's men utan bra resultat...gick upp och ner och åkte på en massa utdragningar. Tänkte det va ingen fara och köpte in mer...men åkte på nit efter nit. Tröttnade till slut och slutade för att analysera spelet lite. Men ansåg det inte bara va mitt spel som falerat, kom dock fram till att jag va lite för passiv = mindre bra. Efter detta förmiddagsspel hade jag backat från $141 till $116 på Bodog, aj aj. Tog som sagt en Paus och gjorde lite annat (bla sälja en racebil jag hade ståendes ) Mot kvällen tog jag nya tag och Startade med en 10 dollars SnG som jag vann, jippie. Körde sen lite NL10 CG och vann några småkronor till. Rulle efter det va slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $97 Bodog - $161 Totalt: $458 Söndag 11/2-07 Startrulle: Neteller - $200 Fulltilt - $97 Bodog - $161 Totalt: $458 Ingen bra dag detta, både sett till privatlivet och pokerspelandet. Körde en 10 dollar SnG och åkte ur på 4e. Sen lite CG som jag backade på. Fick sen ett samtal om att Pappsen hade fått en infarkt och flugits till Karolinska (han bor på gotland som även jag är uppväxt på). Så kvällen tillbringades på sjukan och höll pappa sällskap så lång tid jag fick va kvar. Men allt gick bra så man åkte hem på bättre humör då han skulle flygas tillbaka tidigt på Måndagen. Kom hem och tänkte bara spela lite för att ha nåt o göra, inte det bästa kanske när man inte är direkt på humör. Åkte ur som 5a och 6a i de två SnG's jag körde. Men tänkte ge det en chans till så jag gled in på Fulltilt som jag knappt spelat på än, anmälde mej till en $10 SnG...vann den . Sen va det natta som gällde. Rulle efter det va slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $131 Bodog - $126 Totalt: $457 Skriver detta idag Måndag 12/2 (är hemma pga gårdagens tråkigheter) men återkommer med dagens resultat ikväll/imorgon. Har dock börjat bra med 3e plats i en $10 SnG och 3e plats i en $6 MTT. Citera
PaleRider Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Lycka till med genetet och hoppas verkligen att din far klarade sig utan komplikationer. Ang. CG kanske du, som jag, har lite för stor respekt för pengarna och tappar lite av aggressionen på "högre" nivåer. Min plan har därför blivit att grinda NL25 tills jag är bekväm med aggressionsnivån och ta med mig den upp. Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Lycka till med genetet och hoppas verkligen att din far klarade sig utan komplikationer. Ang. CG kanske du, som jag, har lite för stor respekt för pengarna och tappar lite av aggressionen på "högre" nivåer. Min plan har därför blivit att grinda NL25 tills jag är bekväm med aggressionsnivån och ta med mig den upp. Ja han klarade sej under omständigheterna bra, va en svår därför vart det helikopter hit. Men nu är det bara nerförsbacke hoppas vi. Ja, det är så jag känner oxå.... Försöker ruska av mej den känslan då det inte är några stora summor...man är väl en snålkuk antagligen . Hade inte den för ett tag sen....men efter jag backade en slant så försvann lite aggro i CG....Men det skall jobbas bort, därför jag har kört lite annat på senaste som SnG's och MTT, där sitter ännu gamla spelet kvar...konstigt det där Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 SMR Menghini? Lycka till! Ja det är den Menghini ... Håller på med annat nu dock. Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Smr? Det är mest bara vi bilfånar som känner till ... Hade en ganska så snabb bil förut som syntes här o där. Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Skall även säga varför jag började spela på mer allvar. Har ju säkert spelat på nätet 1-1,5 år innan, men då nöjesspelat. Satt in 200:- då och då för att bara få tiden och gå med något roligt. Anmälde mej sedan till en frirulle på Expekt, va en satellit till en satellit. Kom 2a i den av 3000 pers och fick biljett till satelliten som jag faktiskt vann . Och på så vis fick jag en gratisbiljett till en $125,000 mtt...åkte dock ur efter 15 min där då jag gjorde en syn på en all in pre flop med A K s. Men efter dessa turneringar smakade det ganska gott, även fast jag inte vunnit pengar, och jag kände att jag kanska skulle sluta o donera och försöka vinna i liten skala istället Citera
Gyre Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hade en ganska så snabb bil förut som syntes här o där. Dagens underdrift kan vi ju kalla det där Kanske inte har så mycket att göra med varken poker eller din dagbok, men varför håller du inte på med SMR/bilar längre? Tappat intresset? Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Dagens underdrift kan vi ju kalla det där Kanske inte har så mycket att göra med varken poker eller din dagbok, men varför håller du inte på med SMR/bilar längre? Tappat intresset? Hehe... Har väl inte tappat intresset för bilarna. Men tröttnade på arbetstiderna och restiderna. Sen lite annat .... Men Rickard är kvar därute och det rullar ju på... Jag klev tillbaka till mitt gamla jobb och kränger väl iväg nån kärra då och då. Men nån gång kommer säkert jag ut med nåt nytt hoppas jag. Citera
PsychicIor Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2007 Måndag 12/2-07 Startrulle: Neteller - $200 Fulltilt - $131 Bodog - $126 Totalt: $457 Dagen började väl ganska så bra (va hemma ledig idag) men avslutades sämre. Har spelat lite sporadiskt idag. På förmiddagen blidde det dessa: Började med en $10 SnG som jag lyckades pressa mej in på 3e plats med, cashade ut 20 bucks på det. Efter den så körde jag en $6 MTT turbo, lyckades även där hamna 3a bland 72 st startande, fyllde ut rullen med $51. Sen kände jag att behövde göra något annat så jag åkte till centrum o kollade lite i affärer och käka en plankstek. Mätt o belåten kom jag hem och körde ännu en $10 SnG.....gissa va jag hamnade !! ...3a såklart . Hade gärna postat någon hand historik men hos Bodog lagras det inte på hårddisken verkar det som, inte orkar jag skriva av dem heller...klippa o klistra funkar inte heller där. Tog en liten paus till och gjorde lite annat för att senare testa på lite SnG på Fulltilt....KATASTROF...åkte ur på 7e plats efter inte så lysande spel. Fick en smärre knäck i självförtroendet där. Därifrån finns det inte ens nån hand att visa....urk. Men ville inte sluta spelandet där....Så jag gled in på Bodog igen för att köra någon större MTT... Skulle precis börja en $3000 MTT freezeout med $7 inköp, den fick det bli. Men det va katastrof där oxå...Hade min vanliga strategi från början men åkte på en liten smäll ganska tidigt och fick kämpa lite med liten stack. Får faktiskt skylla lite på korten oxå....fick ren dynga rakt igenom. Jag har ännu inte kunskapen att spela sämre kort bra....Försökte nån gång men då va floppen emot mej. Letade, letade och letade en hand att dubbla upp med....Va till slut tvungen att gå in med den bästa handen hitills vid 2 bb i stack...K 7 off och fick möta A Q off, såklart en Q på flopp och inget som hjälpte mej senare, slutade på 124e plats av 365 startande. Skulle gått in långt tidigare. Men jag tror aldrig jag fått så mkt 2-5, 3-7, 2-9 off inom den tidsramen då det började bli kritiskt. Men jag skall iaf vara nöjd med dagen då jag iaf inte backat utan gått plus $41. Min strama och snåla plan skall hållas. Rulle efter det va slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $182 Totalt: $498 Citera
Gyre Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Bra att du kör på tighta kvar med bankrullen, det är väldigt viktigt och en central del i att vara en långsiktigt vinnande spelare. Det där med att du känner att du tappar lite självförtroende för att du spelar dåligt/placerar dig dåligt i en eller ett par SnG's måste du bättre på. Det finns ingen anledning att sänka sig själv över lite kortsiktiga dåliga resultat utan det är bara att fokusera vidare som vanligt och vinna nästa Det gäller att inte vara resultatorigenterad i poker eftersom de kortsiktiga resultaten svänger väldigt mycket. Citera
PsychicIor Postad 13 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2007 Tisdag 13/2-07 Startrulle: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $182 Totalt: $498 ....Kvällens spel vill jag inte ens prata om. Gick inte bra alls...vet inte va som gick fel för jag kände mej laddad. Testade en liten annan strategi visserligen, funkade inte bra för mitt spel tydligen. Körde ännu tajtare än vad jag brukar men det slutade bara med att jag fick ställa in med 40/60 händer. Försökte sno någon blinds i position, men det gick inte så bra ikväll. 3x$10 SnG blev det...5a, 5a och 5a....jämnt spel iaf ...bläääää. Skulle ha kört mer ikväll men slutade för att istället slicka mina sår och fundera igenom spelet lite. Kortgudarna har inte varit med mej igår och idag för den delen heller.... Pocketparen kan jag räkna på en hand från 6-8 SnG's, då har ingen varit över pocket 9or som jag åkte med ikväll. Kanske skall testa o köra lite på annan klient för lite ombyte. Nåt tips för en nybörjare som mej i nivån 10+1 eller snäppet under ? Rulle slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $149 Totalt: $465 Nu skall jag gå och sparka hårt på nåt hårt..... Ja Gyre.... Jag vet att några dåliga resultat skall man ruska av sej...Handlar ju bara om 5 turneringar som man inte hamnat ITM och att det vänder om man inte börjar spela allt för uselt. Men eftersom jag inte har tiden att sitta så mkt så känns dessa förluster desto mer tror jag....... Citera
MrPrytz Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Kul att se dig här på pokerforum.nu. Vi har utbyt några PM på zatzy om poker (nickar Mr.M där). Kul att se dig här med dagbok och allt! Det första jag kom att tänka på ang ditt spel är att du inte ska bli "nere" när du inte kommit ITM i några SNG's jag lira mycket SNG's förut och då kunde det hända att man kom OTM 10ggr irad(rekord 15ggr) trots att man spelar helt korrekt osv. Annars är det bara att nöta på, hur många bord spelar du samtidigt nu? Mvh Citera
PsychicIor Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2007 Kul att se dig här på pokerforum.nu. Vi har utbyt några PM på zatzy om poker (nickar Mr.M där). Kul att se dig här med dagbok och allt! Det första jag kom att tänka på ang ditt spel är att du inte ska bli "nere" när du inte kommit ITM i några SNG's jag lira mycket SNG's förut och då kunde det hända att man kom OTM 10ggr irad(rekord 15ggr) trots att man spelar helt korrekt osv. Annars är det bara att nöta på, hur många bord spelar du samtidigt nu? Mvh Tjenare .... Ja jag hittade hit till slut, va faktiskt via någon länk på Zatzy. Brukar inte köra mer än 2 då jag vill känna mej mer säker.... Vill ha koll på alla motspelare hur dom spelar, använder ju mej inte av några program till hjälpmedel....väntar med det tills det sitter i bakhuvet först. Ofta kan jag tom bara köra ett bord....Blir ju ingen vidare timpenning, men det får vänta, har ju ett jobb som pröjsar räkningarna . Citera
PsychicIor Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Onsdag 14/2 Startrulle: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $149 Bet365 - $20 Totalt: $485 Ganska så mediokra resultat ikväll igen. Tyckte jag spelade bra och jag va nöjd med spelet så långt....dock hade jag inte tur i duellerna som verkligen kostade på i kassan. Men det berodde inte på felspel från min sida utan är väl bara så att jag inte kan vinna just nu. Blev inte så mkt spel dock.... 2 st $10+1 SnG = en 3e plats och en 5e plats, iaf ITM en av ggr . Sen fick jag mail från bet365 att dom körde satelliter för SM veckofinalen där man kan vinna plats till tallin i slutändan... Hmmm, ja just det...har ju $20 liggandes där sen lite privata turneringar. Köpte in mej för $7+0,70...Endast 10 st kom till start. Från början va det bara 1 biljett, men dom gjorde så många rebuys och adons att till slut så va de fyra första platserna vinst.....bara o se på stacken jag hade efter vinst som va över 60k, totala chiphögen vid start va 25k. Jag och 2 till gjorde dock inga rebuys eller adons alls första timmen. Däremot gjorde vi varsin adon i 1a pausen. Brukar ha det som mål att aldrig göra rebuys, utan spelar man någorlunda smart finns det pengar o tjäna av alla som spelar vrållöst 1a timmen. Gillar egentligen inte rebuyturneringar. Sen när vi var 4a kvar och alla hade vunnit så vart det ju AI varenda hand....så denna seger ser jag inte som någon merit direkt Rulle slutspelat: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $147 Bet365 - $5 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Totalt: $468 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Citera
PsychicIor Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Fredag 16/2-07 Rull start: Neteller - $200 Fulltilt - $116 Bodog - $147 Bet365 - $5 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Totalt: $468 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Blev inte mkt till spel igår... Körde några SnG's ikväll dock, alla i nivån $10+$1... Inte direkt nöjd även om det gick lite bättre än de senaste ggr jag spelat. Nu va jag inte så nöjd med mitt spel till skillnad mot tidigare i veckan när jag rök innan pengarna varje gång . Skall nog ändra mitt spel något, tror inte det är så mkt....behöver bara öka tempot lite och bli aggro en aning tidigare. Hamnar lite på efterkälken så jag når inte riktigt fram till 1an. Men har kanske fel i det...men man får testa iaf så man kan se skillnaden. Va inte riktigt skärpt ikväll heller....vart mkt TV tittande samtidigt . Dessa blev det NL10 - 2a (Bodog) NL10 - 2a (Bodog) NL10 - 7a (Bodog) NL10 - 6a (Full tilt) PL10 - 3a (Bodog, råkade anmäla mej till en PL av misstag ) Rulle slut: Neteller - $200 Fulltilt - $105 Bodog - $183 Bet365 - $5 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Totalt: $493 (+ inköpsbiljett till veckofinalen för SM satellit, värde $38) Citera
PsychicIor Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Här har man inte skrivit något på länge .... Men har heller inte funnits så mkt att skriva om. Har gått lite kräftgång senaste tiden, iaf fram till i fredags då det vände något. Backade ganska mkt, med min rulles och mina kravs mått, förra veckan. Gick minus över $100 på SnG-spel och en katastrofal CG session.... tror inte jag va itm mer än 20%, uselt.... På fredagen efter ett på otm resultat ledsnade jag och la mej på soffan och tänkte igenom mitt spel samt läste lite litteratur. Kom fram till att jag va alldeles för okoncentrerad när jag spelade och för passiv (farligt farligt). Satte mej efter min lilla paus och backade ner ett snäpp i nivå på SnG'n och verkligen tänkte på att inte falla in i spelet som pågått 1 vecka...smack...slutade på 1a. Sen spelade jag lite mer i helgen (inte alltför mkt då jag hade familjebesök från gotland i helgen) och det gick riktigt bra, spelade på Stars, Bodog och fulltilt. Resultatet av 12 spelade SnG's 5-2-2 och 3 otm. Sista 3de platsen sent på söndagkvällen hoppades jag skulle vara en 1a då jag satt som chip2a (inte alls långt bakom, ca 1500) och 3an va långt bakom. Kände att jag hade edge över bägge....kaboom...internetras....tilt ...precis när jag hade gått upp en nivå igen. Resulterade i ett surt samtal till Comhem på måndagen eftersom jag tyckte det hade strula med internet tillräckligt senaste tiden... Gårdagskvällen va inte lika kul då 2 st SnG10+1 slutade otm...allt jag spelade den kvällen då jag kände jag va lite off...lika bra o lägga ner då. Sista handen va jag AI, när stacken behövdes fyllas på, mot 1st fi som satt på 99, jag hade JJ...kom en 9a på rivern självklart. Skall bjuda på lite HH's snart oxå ... Tänkte iaf lägga ut en som slog ut mej ur Simbas frirulle i söndags...hehe...Men får bli när man kommer hem ikväll. Har iaf jobbat tillbaka rullen till ca $460 efter ha varit nere på $350, och det på spel på billigare SnG's.. Menghini kämpar vidare i sin pokerskola Citera
Ängeln17 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Det va inte för sent det här. Har väntat, å väntat, å väntat och till slut hände det . Keep up the good work. Citera
PsychicIor Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Det va inte för sent det här. Har väntat, å väntat, å väntat och till slut hände det . Keep up the good work. Tjena grabben....Skönt o se dej hemma igen...följer din dagbok med stort intresse Fick själv tillbaka farsan för ett kort tag sen efter en svårt infarkt så jag vet hur din gumma känt sej...Men jag va inte orolig för du verkar vara en envis ängel som inte störtar i första taget...keep up the good work yourself . Citera
PsychicIor Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 En liten HH från Simbas frirulle i söndags... Innan folk spottar o fräser om min miniraise utg så skall jag förklara varför jag gjorde en miniraise, rätt eller fel kan ni svara på när jag fått vädra mina funderingar jag hade då. Hade foldats en hel del på bordet så fort någon hade tryckt en en liten raise, förutom av en kille (Pajje) som höjde nästan konstant när någon la in en slant, till följd av att alla la sej och han kunde kamma in fina extrachips. Så min tanke var att jag gör en liten raise, han vill sno och satsar på...andra lägger sej då och jag skjuter av hela salvan...Och Pajje gör precis som jag misstänkt o höjer rejält, men jag är inte ett dugg orolig för korten han kan ha. Men då lägger ännu en kille sig i (kovalambeach)....hmmmm...ajdå. Men så tänker jag att han har säkert sett samma som mej och vill åt denna killes chips från bättre pos...sätter honom på sämre kort än mej och dundrar in...tänker att det är ju ändå gratis ....då skickar även killen jag skulle nita in slantarna...ajdå, men så ser jag hans kort och blir lugnare...men så kommer brädan...resten kan ni se nedan... Va jag helt ute o cykla tycker ni....eller hade jag något bra i min tanke ? ***** Hand History for Game 000000000020246 ***** Freeroll to Satellite SM Seat 9 is the button Total number of players: 10 Seat 2: Fazzy (8630.00) Seat 3: Menghini (2875.00) Seat 4: MatrixJohan (1190.00) Seat 5: Pajje (8055.00) Seat 6: Sundbop (2080.00) Seat 7: Zimba (1565.00) Seat 8: dman (1310.00) Seat 9: kovalambeach (4850.00) Seat 10: ElegantBB (1250.00) ElegantBB posts small blind (100.00) Fazzy posts big blind (200.00) ** Dealing down cards ** Dealt to Menghini [ Ks Ad ] Menghini bets (400.00) MatrixJohan folds. Pajje raises (1500.00) Sundbop folds. Zimba folds. dman folds. kovalambeach is All-in (4850.00) ElegantBB folds. Fazzy folds. Menghini is All-in (2475.00) Pajje calls (3350.00) Pajje shows [ Kh Th ] kovalambeach shows [ Ac 9c ] ** Dealing flop ** [ Qc Tc 5s ] ** Dealing turn ** [ 8s ] ** Dealing river ** [ 5h ] Pajje wins 3950.00 from side pot #1 with two pairs, tens and fives Pajje wins 8925.00 from main pot with two pairs, tens and fives Citera
Ängeln17 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 En liten HH från Simbas frirulle i söndags... Va jag helt ute o cykla tycker ni....eller hade jag något bra i min tanke ? Det e tanken som räknas brukar frugan säga, men jag är inte säker på det. Tycker du haft vra read på Fis agerande och kan köpa din strategi. Att De sedan stoppar in med de händerna kan du aldrig förutse. Ej heller att brädan blir som den blir. Du va stor favvo pre och jag tycker du lira rätt. Sen är det som det står, Frirulle och då synas det ju hejvilt med väldigt bred HD. Keep up the good work. Citera
Ängeln17 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 BTW. Har kollat in snittet. Det växer igen, sa flickan. Citera
PsychicIor Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 BTW. Har kollat in snittet. Det växer igen, sa flickan. Mitt snitt ?.... hänger inte riktigt med här....ursäkta (jag är blond) Citera
Ängeln17 Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Mitt snitt ?.... hänger inte riktigt med här....ursäkta (jag är blond) Nä mitt inläägssnitt. Du lär ha klagat på att det sjönk....äh va fn va ju inte du. :oops: Mucho sorry. Right mind, wrong person. Citera
Recommended Posts