pangea Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Hej! Jag ska fatta mig kort: Varför rinner näsan som om någon hade slagit på en kran i skallen när man är förkyld? I vilket syfte? Har någon på detta forum en Nokia 3100? Isf var vänlig kontakta mig snarast! Varför får Linda Isacsson jobba i TV? (http://www.sund.nu/img/artiklar/2003/lindaisac_203.jpg) Vad har Keira Knightley gjort för att få den "stjärnstatus" hon har? Hennes performance i Pirates of the caribbean är så pinsamt så att jag stundtals tittar åt ett annat håll. Använd gärna denna tråd för att ställa yttligare livsviktiga frågor. Citera
Jennez Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Hej! Jag ska fatta mig kort: Försöker du vara rolig? Varför rinner näsan som om någon hade slagit på en kran i skallen när man är förkyld? I vilket syfte? Om du hade gått ut mellanstadiet hade du haft svaret. Har någon på detta forum en Nokia 3100? Isf var vänlig kontakta mig snarast! http://www.blocket.se Varför får Linda Isacsson jobba i TV? (http://www.sund.nu/img/artiklar/2003/lindaisac_203.jpg) För att hon är snygg? Vad har Keira Knightley gjort för att få den "stjärnstatus" hon har? Hennes performance i Pirates of the caribbean är så pinsamt så att jag stundtals tittar åt ett annat håll. För att hon är snygg? Använd gärna denna tråd för att ställa yttligare livsviktiga frågor. Det kan vi ju göra men det känns som att en bättre rubrik och en bättre OP hade gjort det lättare. Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Bra Jennez! Jobba på kroppen! Du har honom! *masserar Jennez axlar* Citera
Hap Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Massa bajs. Men Jennez. Plz. Du borde sälla dig till SNG packet och stanna där. Citera
Loveless Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Har funderat en stund, och kan inte tänka mig att jag skulle dö bara för att jag inte svarar på dessa frågor. Citera
Stahl Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Varför rinner näsan som om någon hade slagit på en kran i skallen när man är förkyld? I vilket syfte? Det hade något med sallad att göra.. Har någon på detta forum en Nokia 3100? Isf var vänlig kontakta mig snarast! Hur är det en livsviktig fråga ifall någon på forumet har en telefon av den typen? Eller menade du att det är livsviktigt att du får tag i en person som har en telefon av den typen? varför får Linda Isacsson jobba i TV? Obekräftade rykten säger att hon låg med tittarombudsmannen samt Bengt Magnusson. Vad har Keira Knightley gjort för att få den "stjärnstatus" hon har? Hennes performance i Pirates of the caribbean är så pinsamt så att jag stundtals tittar åt ett annat håll. Å andra sidan så är Mary-Kate och Ashley Olsen goda för en miljard var, mycket tack vara deras performance i diverse filmer de medverkat i / producerat. Citera
jojje2k Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Varför äter mor och farföräldrar glass med pappret nervikt istället för att ta bort hela pappret direkt? Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Varför äter mor och farföräldrar glass med pappret nervikt istället för att ta bort hela pappret direkt? För att inte få rinnande kladd på fingrarna. Citera
jojje2k Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 För att inte få rinnande kladd på fingrarna. Antingen äter man snabbare eller så slickar man på fingrarna Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Du frågade varför de åt glass på det sättet, jag svarade. Citera
pangea Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2007 Försöker du vara rolig? Vill du vara vänlig och berätta vad som skulle kunna ha varit roligt med att "fatta sig kort"? Tacksam för svar. Om du hade gått ut mellanstadiet hade du haft svaret. Tydligen var jag väl hemma och surfade porr när läraren berättade om detta fenomen. Tack för ditt värdefulla svar. För att hon är snygg? 1. Hon är långt ifrån attraktiv. 2. Om hon ens skulle vara i närheten av snygg så skulle hennes brist på talang och fumlighet väga över. För att hon är snygg? Sen när tror du att ENDAST utseende kan ge dig en roll i en sådan film? Vakna. Det kan vi ju göra men det känns som att en bättre rubrik och en bättre OP hade gjort det lättare. Lingonveckan? Jag tycker det är synd att det inte finns fler personer av din rang "Jennez". Citera
Jennez Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Jaja, jag vaknade på fel sida. Jag ser inte det roliga i en tråd om ”livsviktiga frågor” som sedan visar sig vara den typen av frågor du ställde i OP. Därför frågade jag om du försökte vara rolig. Grattis till dig om någon skrattade. Jag orkade inte bara med ännu en total nonsenstråd – även om den råkar ligga i Off Topic. Du kunde exempelvis lagt din post i ”The SWEDE of all etc...” Citera
greywolf Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Men Jennez. Plz. Du borde sälla dig till SNG packet och stanna där. . Citera
vetgirig Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Vad har Keira Knightley gjort för att få den "stjärnstatus" hon har? Hennes performance i Pirates of the caribbean är så pinsamt så att jag stundtals tittar åt ett annat håll. För att hon var med i succen Bend it Like Beckham. Citera
Jennez Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Men Jennez. Plz. Du borde sälla dig till SNG packet och stanna där. Jennez SNG Kom åtminstone med en förklaring till varför du tycker så. Jag tar gärna feedback. Citera
thekid Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Det går rykten om att SNG-folket ska vara dryga på pf, nuförtiden. Detta förstår jag inte alls. Mys-myssion hänger väl mycket där m fl? Jag förstår din bristande tolerans mot idiotinlägg Jennez, sen får man väl räkna med att ta en känga när man delar ut några. I'm bringin' feeding back, yeah! *dansar precis som Justin* Citera
Jennez Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag förstår din bristande tolerans mot idiotinlägg Jennez, sen får man väl räkna med att ta en känga när man delar ut några. Absolut. Citera
Stahl Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Absolut. Skillnaden är bara att Jennez aldrig haft fel och således inte har någonting att ta till sig av kängorna. (I got yo back brotha) Citera
Jennez Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Skillnaden är bara att Jennez aldrig haft fel och således inte har någonting att ta till sig av kängorna. (I got yo back brotha) Dang! You got it all down bravva! Citera
Recommended Posts