FraXioN Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Har någon beställt från FullTiltPoker-Store och vet hur det är med tull och moms? Står värdet skrivet på paketet så är det ju risk att tullen tar det och då får man betala moms (om det skickas från utanför EU och det antar jag). Någon som vet hur leveranstiderna är ungefär när man beställer kläder och dylikt? Citera
Kallekula19 Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har någon beställt från FullTiltPoker-Store och vet hur det är med tull och moms? Står värdet skrivet på paketet så är det ju risk att tullen tar det och då får man betala moms (om det skickas från utanför EU och det antar jag). Någon som vet hur leveranstiderna är ungefär när man beställer kläder och dylikt? Jag fick nyligen ett stort packet med prylar från FT o har inte betalt moms eller tullavgift allt ska va gratis. (O beställer du kläder tänk på att det e rätt stora kläder.) Citera
Recommended Posts