brut Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Varför kan jag inte starta upp partypokerikonen? Jag laddade precis ner en ny version och nu kan jag inte starta programmet. Citera
y0 Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Det är inte mycket att ha iaf. Nästan alla bord är döda eftersom det går inte att posta blinds. De bord som funkar verkar ändå rulla normalt. znark Citera
brut Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 heh så felet är centralt alltså Citera
y0 Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Sen kan ju Party dra åt helvete när man timar ut med AA samt autopostar blinds (fast man inte kan spela) flera minuter efter att man kryssat ur rutan. Rekomenderar att inte spela just nu. Citera
schimmi Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Så var det dags igen andra gången på ganska kort tid som PP inte fungerar ordentilgt. Bara att vänta på nån klämcheck tävling typ "tilta i tråden medans servrarna är nere"... Citera
Nidson Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Skulle göra en en skitjobbig riverfold med AQ på brädan J85AA då jag blev disconnectad och DP satte in. AQ>AT Men som sagt, Party är ostabilt just nu. Citera
thekid Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Mitt party kukar också nu. Så jävla riggat liksom!! Näre gåre bra för mig, då funkar inte partypoker men näre går dåligt då funkar det hur bra som helst!!1!! (jag är inte allvarlig) Citera
schimmi Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Såja, verkar funka nu igen. Gott att se! Citera
PartyPoker Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Någon glitch i systemet är vad jag hört hittills. Ska kolla närmare, tror det var en snabb uppdatering som ställde till det. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts