Gå till innehåll

AcidSpy, konsumtionsgrind i sommar.


Patfor

Recommended Posts

Gillar och gillar, skulle ju bra hellre ligga och plussa 50BB på varje 0,5/1-bord jag spelar, men nu är ju inte fallet så...:shock: Måste ju upp i nivå och se om det går att göra större pengar där, har ju som mål att kunna ligga på 150-200kr i timmen när jag spelar poker. Innan jag når dit så är jag egentligen inte nöjd. Kommer ju inte upp i mer än runt 15BB per bord och timme på 0,5/1 och det räcker ju inte. Skulle jag kunna ligga och snitta 8BB per bord och timme på 2,5/5 så når jag ju målet om jag fyrtablar, tycker ju inte att det borde vara någon utopi.

 

Spelar än så länge bara 3 bord på 1/2 eftersom jag vill känna in mig på nivån och kunna spela turbobord. Dessutom så har jag en spelgräns på 1000kr per dygn och då kan jag inte fylla på borden med mer pengar om jag har 4 bord á 250kr öppna.

 

Variansen blir större ju högre upp man kommer eftersom motståndet blir mer kompetent och det är lättare att göra missbedömningar som kostar. Därför är det viktigt med rejäl bankrulle, har egentligen inte det för 1/2 men köper ju inför ett 0,5/1 inköp +100kr. Fungerat så här långt och bara hoppas det håller i sig.

 

Första steget i underarbetet till plattläggningen är klart, 0-38 materialet är på plats och i rätt nivå. Ska packas med en "padda" på fredag och sedan på med stenmjöl. Hade tänkte spela poker till midnatt men orkade bara en kvart, skittrött. Är ju inte helt van vid kroppsarbete och blir trött när det blir 5-6 timmar som idag.

 

Session 11; 3 bord

0,25h, +180kr

 

oj det var inga dålig timlönskrav du hade iofs bra att ha mål med sitt spelande. men om du ska tjäna det tror jag att

det måste vara högre insatser, eller har du testat o köra flera bord, brukar köra 8 ibland men skönast är ändå 5 st. Så märks det ngn skillnad i kassan efter att ha spelat högre insats???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

oj det var inga dålig timlönskrav du hade iofs bra att ha mål med sitt spelande. men om du ska tjäna det tror jag att

det måste vara högre insatser, eller har du testat o köra flera bord, brukar köra 8 ibland men skönast är ändå 5 st. Så märks det ngn skillnad i kassan efter att ha spelat högre insats???

 

Att nå den timlönen 150-200 SEK verkar helt orealistiskt under nivån 2,50/5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alternativt får du spela en väldig massa timmar per dag. Hur många PTBB har du och efter hur många händer på NL 1/2 SEK?

:-)

 

Det är olika , om man kollar på denna månaden och tar snittet så ligger jag 55:- / timma. Allt som allt på blindsen 1/2. Är väl helt okej tycker jag. Spelar bara 3 bord med. Själv ?:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är olika , om man kollar på denna månaden och tar snittet så ligger jag 55:- / timma. Allt som allt på blindsen 1/2. Är väl helt okej tycker jag. Spelar bara 3 bord med. Själv ?:-D

 

Visst, låter helt OK. Spelar själv alltid 5 bord FR. Ligger under en treveckorsperiod ca 100:-/timme, samma nivå. Har spelat en 3 timmar/dag. Funderar på att spela mer under de kommande månaderna, kanske 4-5 timmar, mer än så orkar man nog inte om man ska spela varje dag. Även om man spelar bra, så är förtjänsten kanske inte tillräckligt hög för att det ska var intressant att grinda vecka efter vecka så många timmar på den här nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är olika , om man kollar på denna månaden och tar snittet så ligger jag 55:- / timma. Allt som allt på blindsen 1/2. Är väl helt okej tycker jag. Spelar bara 3 bord med. Själv ?:-D

 

Hade ca 10BB/h per bord på 1/2 innan jag startade upp dagboken, ca 15000 händer.

 

Vet inte riktigt vad jag ligger på nu, ni ska få rapport när maj är slut!

 

Sessionerna går i cykler med flytet, försöker sluta när jag haft flyt ett tag och plocka hem pengarna även om sessionen inte blev så lång. Viktigare just nu att få in pengar i rullen än att sitta länge och försöka vinna ännu mer.

 

I går låg jag några hundringar upp efter 30 minutersspel och sedan sätter motriggen in och några händer senare lägger jag ner. Efter denna handen så träffar jag inget och blir slowspelad av AA med TPTK. Han tror inte ens på sin egen hand när han träffat triss i knektar, alltså sätter han mig på stege. Varför syna på min omställning, ännu ett av SS mysterier!

 

***** Hand 325325531 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 17 maj 2007 21:44:05

Bertil 25 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: AcidSpy (245.00)

Plats 2: jollyR (146.49)

Plats 3: Chip_raise (165.82)

Plats 4: Jesper_82 (440.15)

Plats 5: Razorfish1 (738.47)

Plats 6: BigEM (446.85)

Plats 7: N PAITBALL (238.00)

Plats 8: SeKes (856.27)

Plats 9: DrSven (345.70)

Plats 10: sixplayer (139.49)

Chip_raise lägg LM 1.00

Jesper_82 lägg SM 2.00

 

** Giv **

AcidSpy [4r, 4k]

 

*** Bet Runda 1 ***

Razorfish1 Syna 2.00

BigEM Lägg

N PAITBALL Lägg

SeKes Lägg

DrSven Syna 2.00

sixplayer Syna 2.00

AcidSpy Syna 2.00

jollyR Lägg

Chip_raise Syna 2.00

Jesper_82 Passa

 

*** Flop(Board): *** : [2h, 7k, 4s]

*** Bet Runda 2 ***

Chip_raise Satsa 8.00

Jesper_82 Lägg

Razorfish1 Lägg

DrSven Lägg

sixplayer Lägg

AcidSpy Syna 8.00

 

*** Turn(Board): *** : [2h, 7k, 4s, 3s]

*** Bet Runda 3 ***

Chip_raise Satsa 20.00

AcidSpy Höj till 40.00

Chip_raise Syna 40.00

 

*** River(Board): *** : [2h, 7k, 4s, 3s, Knh]

*** Bet Runda 4 ***

Chip_raise Passa

AcidSpy Satsa 52.00

Chip_raise Syna 52.00

 

*** Showdown *** : Rake: 5.30 Totalpott: 206.70

AcidSpy [4r, 4k] Triss i fyror Vinst: 0.00

Chip_raise [Kns, Knk] Triss i knektar Vinst: 206.70

 

 

Lovade ju att ni aldrig skulle få se mig spela QQ med allin pre, här är det ju inte allin för mig men ändå helt klart diskutabel syn. Varför jag blixtsynade och vad han hade får bli min lilla hemlighet! 8-) Kan säga så mycket att jag inte hade behövt riverdamen.

 

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 18 maj 2007 21:12:58

Bertil Turbo 6 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: axis venus (254.60)

Plats 2: Barbro_J (349.80)

Plats 3: AcidSpy (248.00)

Plats 4: slinkan (24.00)

Plats 5: Xmir (80.00)

Plats 6: xoor (170.96)

Plats 7: Hjule (415.01)

Plats 8: krabby (203.77)

Plats 9: magnus28 (71.57)

Plats 10: west39 (147.56)

Barbro_J lägg LM 1.00

AcidSpy lägg SM 2.00

 

** Giv **

AcidSpy [Dr, Dk]

*** Bet Runda 1 ***

 

slinkan Lägg

Xmir Syna 2.00

xoor Lägg

Hjule Syna 2.00

krabby Syna 2.00

magnus28 Syna 2.00

west39 Höj till 10.00

axis venus Lägg

Barbro_J Syna 10.00

AcidSpy Höj till 30.00

Xmir Lägg

Hjule Lägg

krabby Lägg

magnus28 Lägg

west39 All-in 147.56

Barbro_J Lägg

AcidSpy Syna 147.56

 

*** Flop(Board): *** : [Kns, 3r, 7r]

*** Turn(Board): *** : [Kns, 3r, 7r, 8k]

*** River(Board): *** : [Kns, 3r, 7r, 8k, Ds]

*** Showdown *** : Rake: 7.80 Totalpott: 305.32

 

AcidSpy [Dr, Dk] Triss i damer Vinst: 305.32

 

Seesion 12; 3 bord

0,5h, +2kr!!!! Hata 2-outare på river och slowspelade AA mot TPTK!

 

Session 13; 3 bord

1h; +230kr

 

Rullen är på drygt 5000kr så snart är den förhoppningsvis "laglig" för 1/2.

 

Börjat lägga plattor idag, blir grymt snyggt, ska se om jag längre fram kan ta en bild på mitt underverk och presentera här. Har ju gjutit ett trädgårdsland som är som en liten labyrint och nu håller jag på att lägga plattor runt med 2 terasser mot hallonrabatten och blåbärsrabatten. Flyttat några ton sten idag och några ton stenmjöl så känner mig lite mör. Ska göra frugan glad och stryka tvätt en timme!

 

Höres!

 

/Patfor

 

Ps Hörde Bert Karlsson dra en fräckis idag, ganska bra faktiskt; "-Vet du vilken samlagsställning som ger de fulaste barnen?" "-Nääää." "- Fråga din morsa!" Ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur många av er som läser Djens dagbok, säkert en hel del. Han gjorde banne mig realitet av sitt inlägg om att ta bort dagboken. Den är puts väck! Bara för han förlorat 7000 dollars på en session, är ju inte så farligt..:roll: Jag blir förbanand om jag åker på en utdragning och förlorar en hundring eller två (i SEK ska tilläggas :oops: ). Hoppas han hittar tillbaka, jäkligt kul läsning.

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mötte en kille (som jag tror nickar Musen91 på pf) på flera bord idag, kille som har flyt i de rätta potterna, såg honom plocka flera fina potter ikväll där han klonkar i de rätta lägena. Spelar inte fel på något sätt, men träffar helt enkelt. Naturligtvis råkade jag ut för detta och en hel timmes inspelad vinst gick åt h-lvete. Höll som vanligt på att stänga ner och plocka hem pengarna när jag blir utdragen, händer så ofta! Skulle stängt ner direkt när jag hade vunnit senaste potten. Ska göra det i fortsättningen, inte spela varvet runt.

 

Rädd för att han träffat stegen och därför ställer jag inte om på floppen. hoppas ju på att bordet ska para sig. Helt fel strategi visade det sig. Han träffar ett av sina 4 outs, jobbigt. Vilket annat kort än en 8a eller 5a hade gett mig potten. Hans pass på river är iskall, sådana moves ser man inte alls på 0,5/1 men dyker upp då och då på de högre nivåerna.

 

***** Hand 327387044 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 19 maj 2007 21:52:49

Bertil 20 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: PokerEyes (131.25)

Plats 2: Brutus (402.90)

Plats 3: Labolina3 (145.30)

Plats 4: SeKes (406.05)

Plats 5: uv_heijbel (448.15)

Plats 6: King58 (51.19)

Plats 7: AcidSpy (402.20)

Plats 8: chip74 (82.35)

Plats 9: rambutan (433.80)

Plats 10: _SnajdarN (490.19)

rambutan lägg LM 1.00

_SnajdarN lägg SM 2.00

 

** Giv **

AcidSpy [4s, 4h]

 

*** Bet Runda 1 ***

PokerEyes Syna 2.00

Brutus Syna 2.00

Labolina3 Lägg

SeKes Syna 2.00

uv_heijbel Syna 2.00

King58 Lägg

AcidSpy Syna 2.00

chip74 Lägg

rambutan Syna 2.00

_SnajdarN Passa

 

*** Flop(Board): *** : [5r, 4r, 8k]

*** Bet Runda 2 ***

rambutan Passa

_SnajdarN Satsa 10.00

PokerEyes Lägg

Brutus Lägg

SeKes Lägg

uv_heijbel Lägg

AcidSpy Syna 10.00

rambutan Lägg

 

*** Turn(Board): *** : [5r, 4r, 8k, 10h]

*** Bet Runda 3 ***

_SnajdarN Satsa 24.00

AcidSpy Syna 24.00

 

*** River(Board): *** : [5r, 4r, 8k, 10h, 8h]

*** Bet Runda 4 ***

_SnajdarN Passa

AcidSpy Satsa 70.00

_SnajdarN Höj till 160.00

AcidSpy Syna 160.00

 

*** Showdown *** : Rake: 10.05 Totalpott: 391.95

_SnajdarN [5s, 8r] Kåk Vinst: 391.95

 

Session 14; 3 bord

1,5h + 75kr

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mötte en kille (som jag tror nickar Musen91 på pf) på flera bord idag, kille som har flyt i de rätta potterna, såg honom plocka flera fina potter ikväll där han klonkar i de rätta lägena. Spelar inte fel på något sätt, men träffar helt enkelt. Naturligtvis råkade jag ut för detta och en hel timmes inspelad vinst gick åt h-lvete. Höll som vanligt på att stänga ner och plocka hem pengarna när jag blir utdragen, händer så ofta! Skulle stängt ner direkt när jag hade vunnit senaste potten. Ska göra det i fortsättningen, inte spela varvet runt.

 

Rädd för att han träffat stegen och därför ställer jag inte om på floppen. hoppas ju på att bordet ska para sig. Helt fel strategi visade det sig. Han träffar ett av sina 4 outs, jobbigt. Vilket annat kort än en 8a eller 5a hade gett mig potten. Hans pass på river är iskall, sådana moves ser man inte alls på 0,5/1 men dyker upp då och då på de högre nivåerna.

 

***** Hand 327387044 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 19 maj 2007 21:52:49

Bertil 20 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: PokerEyes (131.25)

Plats 2: Brutus (402.90)

Plats 3: Labolina3 (145.30)

Plats 4: SeKes (406.05)

Plats 5: uv_heijbel (448.15)

Plats 6: King58 (51.19)

Plats 7: AcidSpy (402.20)

Plats 8: chip74 (82.35)

Plats 9: rambutan (433.80)

Plats 10: _SnajdarN (490.19)

rambutan lägg LM 1.00

_SnajdarN lägg SM 2.00

 

** Giv **

AcidSpy [4s, 4h]

 

*** Bet Runda 1 ***

PokerEyes Syna 2.00

Brutus Syna 2.00

Labolina3 Lägg

SeKes Syna 2.00

uv_heijbel Syna 2.00

King58 Lägg

AcidSpy Syna 2.00

chip74 Lägg

rambutan Syna 2.00

_SnajdarN Passa

 

*** Flop(Board): *** : [5r, 4r, 8k]

*** Bet Runda 2 ***

rambutan Passa

_SnajdarN Satsa 10.00

PokerEyes Lägg

Brutus Lägg

SeKes Lägg

uv_heijbel Lägg

AcidSpy Syna 10.00

rambutan Lägg

 

*** Turn(Board): *** : [5r, 4r, 8k, 10h]

*** Bet Runda 3 ***

_SnajdarN Satsa 24.00

AcidSpy Syna 24.00

 

*** River(Board): *** : [5r, 4r, 8k, 10h, 8h]

*** Bet Runda 4 ***

_SnajdarN Passa

AcidSpy Satsa 70.00

_SnajdarN Höj till 160.00

AcidSpy Syna 160.00

 

*** Showdown *** : Rake: 10.05 Totalpott: 391.95

_SnajdarN [5s, 8r] Kåk Vinst: 391.95

 

Session 14; 3 bord

1,5h + 75kr

 

/Patfor

 

Stämmer , det är jag som är den killen ;-) hade rätt så flyt idag , inte tur utan träffade bra och fick betalt. Allt gick ju itne som en dans på rosor direkt. Blev utdragen en hel del också mot färgdrag och liknande. Men sån är pokern.

 

Angånende denna handen för jag ursäkta. trodde jag ledde på turn , men efter din syn visste jag att jag var slagen och tänkte checka ner den, eller eventuellt göra en billig syn. Trodde du hade floppat stege eller ngt likande. Så därför höjde jag inte mer på river än vad jag gjorde :-) För då hade du nog inte synat om du nu hade haft stegen. Eller kasnke A8 suited med toppar och färgdrag. Som jag också vill ha en syn av i detta läget. Men ett tips är att höj på turn eller floppen . Vänta aldrig innan river med att höja. Visst är det otur men du ger "oss" chansen att dra ut dig utan medvendade ;-).

 

Bye the way.

Kvällen session :

Tid : 3,5 h

Plus : 1150 kr :-)

 

Notera att innan dess låg back 400 efter en tuff perion med dålig tajming och utdragningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer , det är jag som är den killen ;-) hade rätt så flyt idag , inte tur utan träffade bra och fick betalt. Allt gick ju itne som en dans på rosor direkt. Blev utdragen en hel del också mot färgdrag och liknande. Men sån är pokern.

 

Angånende denna handen för jag ursäkta. trodde jag ledde på turn , men efter din syn visste jag att jag var slagen och tänkte checka ner den, eller eventuellt göra en billig syn. Trodde du hade floppat stege eller ngt likande. Så därför höjde jag inte mer på river än vad jag gjorde :-) För då hade du nog inte synat om du nu hade haft stegen. Eller kasnke A8 suited med toppar och färgdrag. Som jag också vill ha en syn av i detta läget. Men ett tips är att höj på turn eller floppen . Vänta aldrig innan river med att höja. Visst är det otur men du ger "oss" chansen att dra ut dig utan medvendade ;-).

 

Bye the way.

Kvällen session :

Tid : 3,5 h

Plus : 1150 kr :-)

 

Notera att innan dess låg back 400 efter en tuff perion med dålig tajming och utdragningar

 

Satte dig till stor del på stege så ville inte få in pengar i potten förräns ev. bordet parde sig. Blev som sagt fel...:cry:

 

KK mot AA inte allin pre där han floppar triss i A och bara bettar 4BB i 80BB pot på både flop o turn. K på river och jag är säker på att han spelat AK och går allin, aj-aj-aj! Bra start på seesionen med -234kr... :roll: Tar 45 minuter att spela upp mig till +87kr, alltid ngt....

 

Session 15; 3 bord

0,75h, +87kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höll som vanligt på att stänga ner och plocka hem pengarna när jag blir utdragen, händer så ofta! Skulle stängt ner direkt när jag hade vunnit senaste potten. Ska göra det i fortsättningen, inte spela varvet runt.

 

Har haft samma problem rätt ofta. Så sa min man att när jag håller på och "stänger ner" så är jag inte där mentalt längre kanske, och då är det lika bra att inte spela längre utan gå ut ur rummet direkt. Vad är det man "missar" egentligen? Man kan ju spela de där tre händerna som är i sen position, men sen då? Man sitter och väntar in blindarna men efter de två händerna kommer ju den efterlängtade knappen. Så lika bra att gå ut när man är i mitten. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar gå någonting över hela sverige just nu. Jag har vart däckad i en veckad med samma syndrom. Krya på dig!

 

För övrigt, AcidSpy, jag tänker alltid på låten "die mauer".

"Ill be the acidspy jag gör vad ni vill" osv.

 

Visst rockar Ebba Grön fett! Har som du förstått hämtat nicket från den låten, en låt som berörde när man var ung, rebellisk och skulle förändra världen... Tjena, här sitter jag som kommunalanställd med villa, 2 barn, kombi, och drömmer om att få råd till ett........ växthus! :shock: Fast jag är jäkligt nöjd med mitt liv som det är just nu och jag har i alla fall en dröm. Ulf Lundell sjunger i en låt som jag tror heter Isabelle från plattan Haväng "hur många drömmar har du kvar när du fyllt 25?"

 

Blev en fisketur idag med min barndomsvän Roger som jag fortfarande umgås ofta med, åkte till hans föräldrars stuga i Närke och drog lite gäddor. Inte ofta vi kommer iväg utan familjerna så vi njöt av en dag på sjön i fulla drag. Vi tävlar alltid lite på skoj så där om att få mest fisk och jag vann med 6 gäddor, han drog bara 2 och en abborre. Så det blev ugnsstekt gädda i folie med enris och citron till kvällsmat, helt ok!

 

Nog om min favoritskald Uffe och fiske, pokern går sakta men säkert framåt, session på 45 minuter som precis avslutades. Är ju för j-vligt att komma igång med pokern efter klockan 23 på kvällen, men var inte klar med alla trädgårds- och hushållsbestyr förräns då. En av de första potterna var jag allin med min floppade triss i 10or och hade syn av fi. Höll fint och sedan så pendlade stacken upp och ner några kronor, inte alls spännande.

 

Session 16; 3 bord

0,75h, +247kr

 

Måste äta, löjligt hungrig efter kroppsarbetet i trädgården fredag-lördag.

Skulle nog kunna äta en pizzeria pizza var tredje timme känns det som!

 

/Patfor

 

Ps Jens, erkänn det känns lite tomt utan dagbok? Ångrar dig lite att du gjorde som du gjorde, eller hur? Du är så lättläst....:lol: Ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är kommunalanställd med två barn och har villa. Får man verkligen säga "rockar fett" då? :mrgreen:

Förvisso rockar de fett men ändå ;-)

 

Jobbar med tonåringar, lätt att komma in i jargongen. Ska aldrig upprepas, ska i fortsättningen använda ett korrekt och vuxet språk i denna dagbok. :lol:

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ps Jens, erkänn det känns lite tomt utan dagbok? Ångrar dig lite att du gjorde som du gjorde, eller hur? Du är så lättläst.... Ds

 

Inte alls!

Jag har fullt upp med att tycka synd om mig själv och överleva hacka tänder/svettas sjöar tiderna man får av hög feber.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst rockar Ebba Grön fett! Har som du förstått hämtat nicket från den låten, en låt som berörde när man var ung, rebellisk och skulle förändra världen... Tjena, här sitter jag som kommunalanställd med villa, 2 barn, kombi, och drömmer om att få råd till ett........ växthus! :shock: Fast jag är jäkligt nöjd med mitt liv som det är just nu och jag har i alla fall en dröm. Ulf Lundell sjunger i en låt som jag tror heter Isabelle från plattan Haväng "hur många drömmar har du kvar när du fyllt 25?"

 

Blev en fisketur idag med min barndomsvän Roger som jag fortfarande umgås ofta med, åkte till hans föräldrars stuga i Närke och drog lite gäddor. Inte ofta vi kommer iväg utan familjerna så vi njöt av en dag på sjön i fulla drag. Vi tävlar alltid lite på skoj så där om att få mest fisk och jag vann med 6 gäddor, han drog bara 2 och en abborre. Så det blev ugnsstekt gädda i folie med enris och citron till kvällsmat, helt ok!

 

Hahaha det där känner jag igen. Vi gick på Röda Korset och skulle rädda hela världen. Vi skulle aldrig skaffa bil för det var inte bra för vår miljö (har en Volvo (!) nu), vi skulle aldrig gifta oss för det var en kristen tradition vars syfte var att kontrollera kvinnans sexualitet (gifte mig förra vintern) och vi skulle aldrig skaffa barn för att det är för många människor på jorden (har en 6-månaders nu). Vi skulle arbeta i princip ideellt (vi flyttar till Norge nu för att få mer pengar) och massa annat... :roll:

Jag lever ett liv jag sa att jag aldrig skulle leva men är lycklig... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då kom motriggen och slog til hårt. På dom första 175 spelade händerna vann jag en (1) pot! Var på 6 kronor... Låg 100 kr back bara på några syner och blindsen, den bästa handen var 77. Spelade 1 flop och det var den jag vann.

 

Sedan vann jag några potter och rivrade nötfärgen bara för att möta en kåk; -200kr. Jobbade mig upp till +-0 och då åkte mina KK mot AK på rivern och AA föll mot en låg triss. Triss i Q med bra kicker åkte mot kåk och triss i kungar utrivrades mot stege. Hux flux -350kr. Kul när man för en gångs skul avsatte ordentligt med tid på pokern och grymme motriggen slår till...:roll:

 

Session 17; 3 bord

4h, -350kr

 

/Patfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...