mikaela Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Är det några pokerkryssningar på gång? Snackar då inte Karibien o.dyl utan mer åt Finland mm. Finns det någon hemsida med info om pokerkryssningar? Citera
Crippo Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Är det några pokerkryssningar på gång? Snackar då inte Karibien o.dyl utan mer åt Finland mm.Finns det någon hemsida med info om pokerkryssningar? Du som bor i värmland kan ju åka till Oslo och vara med på Stena Line Cruise mellan Oslo och Fredrikshavn i Danmark . Minicruise 24h. Buyin 4300 NOK. Nästa tur är på Lördag 10 februari. 19.30 Det bli nog riktigt kul då Norsemen åker med och spelar. http://www.willhillpokercruise.com Det går också att boka genom http://www.stenaline.no Vad gällande östersjön och Finlandscruise så återkommer vi inom kort med datum för en pokercruise i April elle Maj mvh Christer Citera
Bojen Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Hoppas då på en 40 timmars.... Citera
Vlade_Divac Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Nån som vet om det är nån pokerkryssning på g? Vet ju att det var massa snack på forumet om pokerkryssningar förut men har inte sett nåt om det på länge. Citera
Bojen Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Finns redan en tråd på detta. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=28069 Citera
Crippo Postad 22 Mars , 2007 Rapport Postad 22 Mars , 2007 Det är en pokerkryssning på östersjön inplanerad 5 maj. Info kommer inom kort. Det är också en kryssning nu på lördag 24 mars . Från Oslo 7 k NOK i inköp. Citera
Bojen Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Det är en pokerkryssning på östersjön inplanerad 5 maj. Info kommer inom kort. Eftersom den är satt till en lördag betyder det att det kommer bli ännu en 20 timmars kryssning? Citera
Crippo Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 Eftersom den är satt till en lördag betyder det att det kommer bli ännu en 20 timmars kryssning? ja det är korrekt, max 240 startande . Alla startar i samma heat. /christer Citera
Takalen Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Hej, Har hört mig för, om 5 maj kryssningen till Åbo. Men det finns ingen information på dras hemsida. Jag får inga svar från deras webbformulär heller? Vad gäller, inköp? datum? hur? icke spelande sambo? Mvh. Spelsugen.. Citera
Takalen Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Hej, Har hört mig för, om 5 maj kryssningen till Åbo. Men det finns ingen information på deras hemsida. Jag får inga svar från deras webbformulär heller? Vad gäller, inköp? datum? hur? icke spelande sambo? Mvh. Spelsugen.. Citera
Appel Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Appel har gått in och samanfogat de två trådarna som handlade om samma sak. Så slipper ni skriva på två ställen. Citera
Takalen Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Hej, gott.. Finns det inga svar på detta, någon? En månad kvar,, man behöver planera och bekräfta, för övriga intressenter om eventet? info om 5 maj på silja? please.. ses vid borden? Citera
Bojen Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 När är nästa pokerkryssning planerad till? Citera
Appel Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Det är en på G, men den är inte HELT bokad än. Infot om den kommer att komma i nästa vecka. Citera
Bojen Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Det är en på G, men den är inte HELT bokad än.Infot om den kommer att komma i nästa vecka. "Nästa vecka" lider mot sitt slut... Citera
Appel Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 "Nästa vecka" lider mot sitt slut... stämmer stämmer. Men då det inte är vi som sitter på informationen, utan endast själva fått höra av partnerna när deras info ska komma upp kan jag inte mer än fortsätta säga att "infot är beräknat till i slutet av veckan". Citera
Vlade_Divac Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 22:a September verkar nästa kryssning gå http://www.pokercruise.eu/index.php?page_id=33&article=74 Citera
jaroiten Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Silja Festival avgår från Stockholm, Värtahamnen kl.20.15 den 22 september och är åter i Stockholm, Värtahamnen den 6 maj kl.19.15. Verkar bli en lång kryssning denna gång.. Citera
Appel Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Kommer att lägga upp all info när jag får den. Har fått höra att jag kommer få den ngn gång i eftermiddag, så räkna med imorgon "just in case". Just nu är inte allt iordningställt (som ni kan se i inlägget ovanför hehe, och därför är det inte sas officiellt än) Citera
Recommended Posts