Verbal__Kint Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Han var kanon, lagom provokativ som vanligt! Men det var rackarns vilka LP-plattor han hade under armarna... Citera
bzkt Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ector är absolut en av mina favorit ståuppare, men han var inte lika vass som han brukar vara tyvärr, tyckte jag. Citera
eurythmech Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 roliga människor med socialt patos är sexiga Citera
Skanke Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ector är absolut en av mina favorit ståuppare, men han var inte lika vass som han brukar vara tyvärr, tyckte jag. Vet inte hur vass han får vara i TV bara....... Citera
eNDlinE Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 en av hans kommentarer var ju riktigt vass om jag säger så tror alla vet vilken jag menar.. : ) Citera
Skanke Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Var och kollade på honom i veckan på boulevard teatern. Ta chansen att gör det samma, han uppträder lite runt om i landet. Hans hemsida Citera
Nusseman Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Resonemanget kring jämställdhet och Ebba von Sydow är på teaterscén runt 30-40 minuter, om inte mer, så det blir självklart rätt sönderklippt när det ska komprimeras till tre minuter TV. Gå och kolla live. Citera
wingman Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Gillar ector vanligtvis men förra sth live var det klart sämsta jag sett honom göra (...sry) Citera
Recommended Posts