Verdi Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Använde de flesta av mina points till att anmäla mig till diverse utlottningar på Neteller. Nu ser det ut som att jag vann $500. Trodde mest att det var en myt. Men en gång i livet händer det! Good beat! Citera
Rush_Of_Joy Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag som nästan hoppades att det skulle vara bluff och båg så man nån vacker dag skulle kunna sätta dit dem Men nåväl, grattis får man lov att säga Citera
Kissemissen Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Grattis! Bara för det så sätter jag mina 1 400 000 på de olika dragningarna.. Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Grattis! Jag hade faktiskt glömt bort de där poängen, jag måste ha flera miljarder ju, här ska gamblas. Och naturligtvis kommer jag vinna noll. EDIT: Vilka dragningar är det mest (läs: minst lite) värde i? Citera
Cyntax Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Grattis! Grattis! Jag hade faktiskt glömt bort de där poängen, jag måste ha flera miljarder ju, här ska gamblas. Och naturligtvis kommer jag vinna noll. EDIT: Vilka dragningar är det mest (läs: minst lite) värde i? Det finns en tråd/uträkning om det där. Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hade också för mig det, men hittar inte... Citera
Oops Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hade också för mig det, men hittar inte... Är det detta inlägg? http://www.pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=241224&postcount=9 Citera
Verdi Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Du kan ju se hur många andelar som är sålda till varje utlottning. Sen är det ju bara att räkna lite på hur mycket man vinner och hur många poäng det kostar. Igår kväll var det 20k anmälda till bi-weekly och 60k anmälda till weekly t ex. Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Är det detta inlägg?http://www.pokerforum.nu/forum/showpost.php?p=241224&postcount=9 Ty. Dock verkar inte den där uträkningen ta hänsyn till att det är 4 st priser i weekly, 2 i bi-weekly och ett i monthly. Du kan ju se hur många andelar som är sålda till varje utlottning. Sen är det ju bara att räkna lite på hur mycket man vinner och hur många poäng det kostar. Igår kväll var det 20k anmälda till bi-weekly och 60k anmälda till weekly t ex. Sagt och gjort, nu har jag 596 entries i weekly draw. Om jag räknade rätt så motsvarar det ett EV på ca $7. Citera
Verdi Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ty. Dock verkar inte den där uträkningen ta hänsyn till att det är 4 st priser i weekly, 2 i bi-weekly och ett i monthly. Sagt och gjort, nu har jag 596 entries i weekly draw. Om jag räknade rätt så motsvarar det ett EV på ca $7. wp! 1.4% chans! Det står! Citera
Recommended Posts