Djens Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Djens på pricken! Ditt as!!! Citera
All in Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Lol asså???? HEHHEHEHHE du mår sämst av alla på pf. Ha då i åtanke att iremats hänger på dettae eminenta forum också. sök hjälp. lol <3 hah idiot LOOOOOOOOOOOL hehheheehehehehehehehehehehehehehehehehe. gubbar, de är lördag?????? Citera
Existentialisten Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Lol asså???? HEHHEHEHHE du mår sämst av alla på pf. Ha då i åtanke att iremats hänger på dettae eminenta forum också. sök hjälp. lol <3 hah idiot Ansöker härmed om signaturtillstånd. Citera
Existentialisten Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 Bara jag som tycker att det är totalt intetsägande? Det här är ju bara random words - noll story. Word. Legato och Ramz har skänkt 100K var för att jag till nästa kapitel ska kunna konsultera Klas Östergren och Norman Mailer... förhoppningsvis blir texten bättre... Citera
rilleg Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Lol asså???? HEHHEHEHHE du mår sämst av alla på pf. Ha då i åtanke att iremats hänger på dettae eminenta forum också. sök hjälp. lol <3 hah idiot alltså... gretko, all in o ades... seriöst.. ni verkar känna mig ganska bra medan jag inte har en aning om er? Kom fram när ni ser mig live o säg hej istället.. e ganska trött på era påhopp så här på ett forum ... avensjuka? Citera
DaPine87 Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 alltså... gretko, all in o ades... seriöst.. ni verkar känna mig ganska bra medan jag inte har en aning om er? Kom fram när ni ser mig live o säg hej istället.. e ganska trött på era påhopp så här på ett forum ... avensjuka? hehe, är väl smällar du får ta när du beter dig som du gör på pf? Citera
All in Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 alltså... gretko, all in o ades... seriöst.. ni verkar känna mig ganska bra medan jag inte har en aning om er? Kom fram när ni ser mig live o säg hej istället.. e ganska trött på era påhopp så här på ett forum ... avensjuka? ahahhahahaha VAFAN säger du?? avundsjuk på vad??? På en som inte ens kan stava till avundsjuk? och.. vi har väl inte hackat nå mer på dig mer än nån annan? och när du beter dig som du gör så lär du väl ta emot lite. gl förresten Citera
harcourt Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Snälla, kan ni inte bete er som idioter så att lite fler intressanta skribenter försvinner från pokerforum.nu? Citera
rilleg Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 hehe, är väl smällar du får ta när du beter dig som du gör på pf? skillnaden är ofta att jag säger sanningen till de som behöver höra d och inte ska syssla me det här... jag tror dessa 3 mer är avensjuka Citera
rilleg Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 ahahhahahaha VAFAN säger du??avundsjuk på vad??? På en som inte ens kan stava till avundsjuk? och.. vi har väl inte hackat nå mer på dig mer än nån annan? och när du beter dig som du gör så lär du väl ta emot lite. gl förresten jag har aldrig gömt mig bakom 3 nick som ingen vet om... ni sköter er ironi bakom galler... jag är alltid öppen med vem som säger d.. Citera
All in Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 haha är du allvarlig? tror du att vi är samma person? fel isf. vi använder inga fejknicks heller. avundsjuka? på vad? pengar? ditt sociala liv? scapes Citera
ades_va Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Vi sköter vår ironi bakom galler????? Vad pratar du om? Vi använder, som spel sa, våra riktiga nicks. Och vad precis är det vi ska vara så avundsjuka på? Din varmhjärtade personlighet och hur omtyckt du verkar vara? Eller kanske din humor. "lol" Citera
Staahla Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Underhållande. Helt klart. Armvift på nätet mellan tre supertuffa tonåringar och Westerlunds arvtagare. Mäktigt! lyka till me poken Citera
Othello Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Vi låser tråden ett tag så alla får lugna sig en smula då ingen direkt framstår i sitt bästa ljus här. Ta och grinda melodifestivalen, stacka några semipackade nöjesspelare eller hitta på något annat skoj istället. Cheers! /Göran - för tillfället känd som "Moderatello" Citera
Recommended Posts