mr_telefon Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Hej, när jag försöker gå in på Svenska Spels pokerklient får jag meddelandet "Det går inte att ansluta. Försök igen senare..." Spelade senast där igår kväll, men när jag skulle gå in i morse funkade det inte, har inte ändrat några branväggsinställningar heller. Testar jag på vår andra dator funkar det utmärk. Funkar även att logga in på alla andra pokerklienter jag har. Har testat ominstallera det också, men med utan resultat. Någon som haft liknande problem? Citera
greywolf Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 samma problem här och ingen lösning. Citera
mr_telefon Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 fan vad skumt, ingen som har nån aning om vad man kan göra? Citera
baller Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 ni får inte spela mer denna veckan det är en ny giv i deras nya "anti spel" kampanj Citera
mr_telefon Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 ni får inte spela mer denna veckan det är en ny giv i deras nya "anti spel" kampanj höh? Nej men seriöst, man får ju abstinens. Funkar ju på andra datorer att spela på mitt konto? Måste ju vara nån inställning eller nåt? Citera
Recommended Posts