Beef__Cake Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Har nån fått den där extra bonusen man skulle få om man fått ihop mer än 1.500 poäng? Har mailat party och frågat när man ska få den men de har inte svarat och det är inte första gången jag inte får svar. Senaste 4 mailen har jag inte fått svar alls, skärpning party det börjar bli löjligt dåligt nu. Citera
PartyPoker Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag har fått ett PM från en annan spelare med samma fråga. PM:a mig ditt account-name så ska jag kolla på det snarast. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
FraXioN Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Vad är det för promo? Är det en allmän promo? Isf länka så man kan se vad det rör sig om. Citera
Beef__Cake Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2007 Det ordnade sig med allt, tack. Citera
zillidillen Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Beef__Cake säger: Det ordnade sig med allt, tack. Berätta gärna vilket svar du fick. Undrar också när bonusen kommer och min VIP-host (Mr Serkan som alla andra har antar jag) kan säkert inte ge ett vettigt svar iaf... Citera
Beef__Cake Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Den skulle betalas ut den 8e runt 5 PM ET. Men jag fick min igår redan. Citera
zillidillen Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Aha. Tackar. Då dyker den väl upp här med snart då =) Citera
PartyPoker Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Vissa bonusutbetalningar har försenats vilket inte beror på ett systemfel, det var helt enkelt en ansvarig som strulade till det. Vi håller på att lösa det och betalar ut igen för fullt. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts