cG_ Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 9bord, 900händer/h, 30h per månad, 27k händer per månad. du säger att du spelar 10k händer, alltså 10h/månad. detta är inte heltid. det blir bara ca 500 händer i timmen när jag lirar i alla fall 9 bord. så 30 x 500= 15 000. (Raked) Då jag säger "heltid" menar jag mer att jag inte göra något annat för att få in pengar än att spela poker. Men jag spelar som sagt inte extremt mycket poker.. Men jag har klarat mig bra på de timmarna jag lagt ner. "heltid" är väll ett relativt begrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 det blir bara ca 500 händer i timmen när jag lirar i alla fall 9 bord. så 30 x 500= 15 000. (Raked) Då jag säger "heltid" menar jag mer att jag inte göra något annat för att få in pengar än att spela poker. Men jag spelar som sagt inte extremt mycket poker.. Men jag har klarat mig bra på de timmarna jag lagt ner. "heltid" är väll ett relativt begrepp. Du spelar alltså 15000 RAKED hands i månaden? Ganska stor skillnad på 15000 händer och 15000 raked hands ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 Du spelar alltså 15000 RAKED hands i månaden? Ganska stor skillnad på 15000 händer och 15000 raked hands ja... hehe, my misstake ^^ jag lirar 15 000 RAKED hands i månaden! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 hehe, my misstake ^^ jag lirar 15 000 RAKED hands i månaden! =) Hehe jo, men man brukar ju mäta antalet händer där du har blivit tilldelad kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deader Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 Själv är jag inne i ett försök att leva på pokern. Spelade på svenska spel i ca 8-9 månader innan jag började plussa, och när man väl börjar plussa blir man bannad i en månad. Den bannen var nog det bästa hittills i min pokerrarriär, för nu hittade jag fulltiltpoker! På svenska spel fick man kämpa för att plussa, på full tilt 1/2$ (spelade 5/10kr på svs) kan man i princip gå all in varje gång du har AA och få syn pre flop. En dröm gick i uppfyllelse när jag hittade dom där fisktäta borden Jag har varit vinnande spelare i ca 4 månader nu (ja, jag vet att ni kommer idiotförklara mej) och jag kommer garanterat vara det så länge jag håller mej till min nivå. Snittar väl ~150$/dag på fulltilt och får rakeback på runt 800-1000$ per månad. Jag vet att jag har för lite erfarenhet i era ögon för att kalla mej vinnande spelare men jag kan omöjligt förlora i längden på min nivå. pözz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Själv är jag inne i ett försök att leva på pokern. Spelade på svenska spel i ca 8-9 månader innan jag började plussa, och när man väl börjar plussa blir man bannad i en månad. Den bannen var nog det bästa hittills i min pokerrarriär, för nu hittade jag fulltiltpoker! På svenska spel fick man kämpa för att plussa, på full tilt 1/2$ (spelade 5/10kr på svs) kan man i princip gå all in varje gång du har AA och få syn pre flop. En dröm gick i uppfyllelse när jag hittade dom där fisktäta borden Jag har varit vinnande spelare i ca 4 månader nu (ja, jag vet att ni kommer idiotförklara mej) och jag kommer garanterat vara det så länge jag håller mej till min nivå. Snittar väl ~150$/dag på fulltilt och får rakeback på runt 800-1000$ per månad. Jag vet att jag har för lite erfarenhet i era ögon för att kalla mej vinnande spelare men jag kan omöjligt förlora i längden på min nivå. pözz höll på att börja svära och kalla dig idiot..sen insåg jag att du var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts