Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul med videos! Har själv lirat en del sitngos, men inte satt det i system som du. Ligger nu o ser på video nr 2, lite kul i handen på vänstra bordet när 3 är all in, (a3, JJ, AA) och du säger att dina 8or inte hade stått sig bra. Det var precis vad de hade gjort, 8an damp ju ner på floppen ;) Självklart kan du inte syna den med 2 allin innan dig dock.

Ska kolla lite mer nu och se om jag hittar några kommentarer! Troligtvis inte, då jag mer är en CG-spelare. Men funderar på att komma igång o köra sitngos igen, det är helt klart kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att folk fortfarande kollar videosarna :)

 

Nu har jag avslutat stejken, och lirar framöver med egen rulle. Tack för gott samarbete pappa plånbok! :D

 

Rullen ligger f.n. på $2'984 och jag har tänkt hålla den kring 3k och plocka ut allt över. Behöver stålar denna termin, så det blir inte rullebyggande som förra. Kommer att köra $54or och $108or på Ongame.

 

Nu kör vi! :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att folk fortfarande kollar videosarna :)

 

Nu har jag avslutat stejken, och lirar framöver med egen rulle. Tack för gott samarbete pappa plånbok! :D

 

Rullen ligger f.n. på $2'984 och jag har tänkt hålla den kring 3k och plocka ut allt över. Behöver stålar denna termin, så det blir inte rullebyggande som förra. Kommer att köra $54or och $108or på Ongame.

 

Nu kör vi! :)

 

/SK

 

HEJA PÅ OCH DEGA IN,

POTTEN DEN SKA JÄMT BLI DIN....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte höra lite vad du tycker om ongames då jag funderar på att byta sajt och tänkte att du nog va rätt person att fråga då du tidigare lirar på pokerstars där jag håller till just nu.

Hur ser trafiken på ongames ut på 100$ och 200$ sngs och har du hunnit bilda dig en uppfattning om hur kvaliten på spelarna är jämfört med stars?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte höra lite vad du tycker om ongames då jag funderar på att byta sajt och tänkte att du nog va rätt person att fråga då du tidigare lirar på pokerstars där jag håller till just nu.

Hur ser trafiken på ongames ut på 100$ och 200$ sngs och har du hunnit bilda dig en uppfattning om hur kvaliten på spelarna är jämfört med stars?

 

Min spontana uppfattning är att det e något sämre spelare på Ongame, Men jag vet inte riktigt... Jag lirar ju bara 50 och 100 nu, och då absolut mest 50-lir, så de högre spelen är det bättre att du frågar typ Kraclob om. Men känner du för att byta sajt, så e Ongame the shit. Samma struktur som PS och minst lika dåliga spelare iaf.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kom tvåa igår i lagpokern, och sprang nu upp till ledning! :) Är verkligen skitkul å få va med i det här laget på ett hörn, riktigt bra spelare. Att spela poker i lag va oxå riktigt skoj faktiskt. :)

 

Två omgångar kvar, kommer vi topp 3 nästa ggn tror jag nästan att vi har vinsten i handen.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte...

 

Lirade tre sng. Åkte med AJ vs KQ ai pf i två, kom tvåa i den sista efter stege på river, han kåk. Motriggshelvete.

 

Lirade mansion. Hittar bra lägen, jobbar upp mig till fin stack. Sen AK vs AT, T på river. Motriggshelvete. Hittar till slut AK igen, möter TT som står. MOTRIGGSHELVETE!!! Hade fan legat topp 30 med 170 pers kvar om jag bara hade haft even rigg...

 

Faaaaaaan, trodde att Mansionförbannelsen skulle hävas idag!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, låg uppe på $3560 i rullen, så jag testade att ta en banktransfer på $350. Får se hur det går. ICA banken e ju inte bäst när det gäller utlandsbetalningar...

 

Kom trea i en 100 turbo och 2a i en 100 reg idag. Avslutade gårdagen 250 upp iaf. Så det går framåt. Hinner lira så lite bara. E sugen på lite monstergrind nu faktiskt!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mors!

 

Jag e het. Riktigt het. Kom ITM i mina sista två spel igår kväll, 100or. Lirade två 100or på dan, ITM i båda. Sen en 50 som jag bustade, men vann sen en 100 :) Har nu igång en 100a, ligger tvåa med 7 kvar. En 200, ligger tvåa med 7 kvar och en 300 har just börjat. Plockat ut lite idag med, 350, men har med dessa inköpta 2900 i rullen. När rullen kommer under 3k så e det 50-grind som gäller, men har jag över 3k så får jag ta ut/skotta med det. Thats the rules :)

 

Nu e jag het, å då blir det skott :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...